loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 595 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Shards-of-Time

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Shards of Time  باید به غرب وحشی سفر کرده و پازل های متعددی را حل کنید . در این سفر شما با چالش های متنوع و باور نکردنی روبه رو خواهید شد . در ابتدا باید طلسم مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس با استفاده از آن به مبارزه پرداخته و به هرج و مرج پایان دهید . از اسرارهای  موجود در شهر باخبر شده و آن ها را افشا کنید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی بوده و شما می توانید ۱۶ شخصیت منحصر به فرد را انتخاب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 245 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 385 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Blood-Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر دنبال کننده سری بازی های دویدن هستید ، حتما Blood Run را بر روی اندروید خود نصب نمایید . یک نفر در برابر ۳۰۰۰۰ نفر ! همه چیز را خودتان تعیین خواهید کرد . آیا در برابر دشمنان تسلیم شده و اجازه می دهید تا شما را نابود کنند ؟ بیش از هزاران نیزه به سمت شما پرتاب می شود که باید سعی کنید به آن ها برخورد نکنید . هزاران سرباز جلوی شما را خواهند گرفت و این شما هستید که تعیین می کنید کشته شوید یا بکشید ؛ زنده بمانید یا بمیرید !

امیر قلیزاده بازدید : 514 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (2)

Gangstar-Vegas

توجه : فکر نمیکنم تبلت dimo 700 توانایی اجرای این بازیو داشته باشند اما تبلت های 700S  و +900  احتمالا اجرا کنن .

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

امیر قلیزاده بازدید : 387 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

Roundhouse

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Roundhouse یکی از بازی های اکشن و زیبا برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. این بازی، یک بازی دو بعدی است و با الهام از یک مدرسه قدیمی، به یکی از بهترین بازی های اکشن تبدیل شده است. در این بازی شما باید خشم خود را تقویت کنید و با دشمنان خود مبارزه کنید. هرکدام از کارفرمایان، شما را به چالش می کشند. در این بازی، همه چیز را سریعا یاد خواهید گرفت.قابل توجه است که  این بازی، بر پایه فیزیک ساخته شده است

faramarz بازدید : 1117 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7795285478/Mass_Effect_3.jpg

 با تشکر از آقا Faramarz  عزیز بابت این پست

توجه : دوستانی که همراه مطالبشون عکس میفرستن حتما توجه کنن که روی عکس ها اسم سایت دیگری تباشه.

تست شده روی تبلت دیمو 700

بازی اکشن و فوق گرافیکی مس افکت شاهکاری از EA Games به همراه فایل دیتا MASS EFFECT™ 1.0.30

کمپانی EA Games یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین کمپانی های سازنده بازی برای انواع کنسول ها و سیستم عامل های موبایل و کامپیوتر دنیاست . شاید تعداد بازی های HD شرکت Gameloft خیلی بیشتر از EA باشد اما EA وقتی بازی ای را تولید می کند می توانید روی فضای سه بعدی و کاملا گرافیکی و طبیعی آن حساب ویژه باز کنید . این بار نیز قصد معرفی یکی از بازی های این شرکت با گرافیک خارق العاده و داستانی مهیج را داریم که نام این بازی زیبا MASS EFFECT می باشد که در مدتی کوتاه به یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک اکشن آندروید تبدیل شد .

faramarz بازدید : 978 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Real-Boxing

 با تشکر از آقا Faramarz بابت این پست

در این بازی زیبا باید با ایجاد یک شخصیت وارد مسابقات قهرمانی بوکس شوید و حریفان سرسخت خود را شکست دهید. بازی دارای ۳ حالت داستانی مسابقه ازاد و چند نفره می باشد که در صورت تمایل می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. در حالت داستانی بازی شما باید با شخصیت که ساخته اید وارد مسابقات قهرمانی شوید و با شکست دادن ۳۰ حریف سر سخت کمربند قهرمانی را بدست بیاورید. با پیروزی در هر مسابقه قدرت شما و البته حریف شما بیشتر می شود و تجربه بیشتری کسب خواهید کرد. بازی دارای محیط فوق العاده واقع گرایانه می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود تشویق تماشاچی ها و شعار های ان ها را بشنوید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 583 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

Toy-Deafense-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از کسب موفقیتی بزرگ از ارایه اولین نسخه بازی Toy Defense و دانلود چندین میلیون نسخه ای اش ، اکنون دومین ورژن از این بازی جذاب ارایه گردیده است .
این بازی که در سبک اکشن / استراتژیک طراحی شده است روایتگری دیگر از جنگ جهانی دوم است که با مراحلی بیشتر ، قابلیت های شگفت انگیز ، دامنه ای وسیع برای انتخاب واحد های نبرد و البته زیباتر از همیشه بساط سرگرمی شما را فراهم خواهد آورد . ماموریت های مختلفی که نرماندی و شمال آفریقا انتظار شما را کشیده و می بایست با مدیریت درست نیروها و البته ساخت ارتشی قدرتمند به جنگ با دشمنان بروید .

امیر قلیزاده بازدید : 527 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7745194408/Rage_of_the_Gladiator.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Rage of the Gladiator یک بازی گرافیکی بسیار زیباست که شما در آن نقش یک گلادیاتور را بازی خواهید کرد که برای نجات زندگی اش نبرد می کند . شاید بتوان بزرگترین تفاوت مهاجمین به شما را شیطانی بودن آنان دانست ؛ افرادی که حتی قدرتمندترین مبارزان نیز در برابر آنها حرفی برای گفتن ندارند .
یادتان باشد همیشه سعی کنید پیش از آنکه آنان به شما ضربه بزنند ، این شما هستید که می بایست ضربه های کاری خود را به آنان وارد کنید

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 532 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7740113117/Zombie_HQ.jpg

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

این روز ها شهر عجیب و غریب شده است،همه مغازه ها تعطیل هستند و دیگر کسی برای آرامش به کافی شاب ها نمی رود چرا که زامبی های لعنتی در تمام شهر پراکنده شده اند. شما باید با بهره گیری از مهارت های خود در بازی Zombie HQ زامبی ها را بکشید چون یک زامبی خوب زامبی مرده است.

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 790 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/Bazaar.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

یک مارکت ایرانی , رایگان و فوق العاده برای تبلت داران دیمویی

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 767
  • بازدید سال : 18,638
  • بازدید کلی : 1,010,676