loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 565 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

Headless

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

 در بازی Headless شما در نقش یک دونده بی پایان هستید که تا حالا توانسته اید حدود ۱۸ ماه را بدون سر زندگی کنید . شما بایستی از تیغه های مرگبار و تله های متعدد عبور کرده و جان سالم به در ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان جمع آوری قدرت یو پی اس اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از آیتم های موجود در بازی نیز استفاده کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 197 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

Subway Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما باید تا آن جا که می توانید فرار کنید ! باید همراه با حیله و تزویر از دست پلیس فرار کرده و امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . در طول مسیر سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را نیز جمع آوری کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 361 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Danger-Dash

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 آیا شما یک ماجراجوی واقعی هستید ؟ پس با انجام بازی Danger Dash  این را ثابت کنید !‍ در این بازی شما باید با استفاده از توانایی و مهارت خود از دست یک ببر خطرناک و شر  فرار کنید . در هنگام راه با تله های متعددی رو به رو خواهید شد که باید با استفاده از هوش خود از تمامی آن ها عبور کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود تله های متنوع ، پرش اسلایدی و بازکردن کاراکتر های سرد  از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می گردند .

امیر قلیزاده بازدید : 509 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

A Ride into the Mountains copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی A Ride into the Mountains نیروی شر و تاریکی در کوهی شروع به تاخت و تاز کرده است و این تاخت و تاز روز به روز در حال گسترس است . اما مرد جوانی پدیدار خواهد شد که می بایست با این شیاطین مبارزه کند . شما باید سوار بر اسب شده و با مهارت تیراندازی خود ، نیروی شر و تاریکی از برای همیشه نابود سازید . گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجانی بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد .

امیر قلیزاده بازدید : 245 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 575 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

3D-City-Run-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

۳D City Run 2 یکی از زیباترین بازی های سبک دویدن برای اندروید می باشد که با بیش از ۵ میلیون بار دانلود از جمله موفق ترین آنها نیز هست . در این گیم که توسط سازنده سری بازی های مشهور Temple طراحی گردیده است شما در نقش لئون یک ماجراجو قرار خواهید گرفت که اکنون می خواهد برای زنده ماندن در خیابان های شهر دویده و خود را از مرگ حتمی نجات دهد . افزون بر این که در طول بازی کاراکتر را خواهید دواند ، می بایست زامبی هایی را که مسیرتان را اشغال کرده اند با بهره گیری از سلاح های موجود در دست از بین ببرد ؛ یک آپشن جدید که گیم پلی این سبک از بازی ها را دگرگون ساخته است !

امیر قلیزاده بازدید : 495 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7736756020/Zombies_Runa.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Zombies, Run! یک بازی خارق العاده در سبک دویدن و البته ماجراجویی صوتی است !

بندهای کفش تان را بسته و هدفون روی گوش در حالی که تنها گام به سوی بیرون از خانه برداشته اید ناگهان در فاصله ۱۰۰ یاردی خود افرادی را می بینید که در حال آمدن به صورت شما هستند . شما می توانید بایستید و مرگ را تجربه کنید یا اینکه با قدرت هر چه تمام تر از آنها بگریزید ! بازی پیش روی که یکی از برترین و تحسین شده ترین بازی های سبک دیودن است دارای گیم پلی بسیار زیبایی است که قطعا با انجام یک باره آن دیگر نخواهید توانست آن را ترک کنید .

برای دانلود در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

امیر قلیزاده بازدید : 782 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7730602040/rope_escape_v1_01.jpg 

Rope Escapeیک بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که نسخه جدید آن را همراه با پول و سکه بی نهایت برای شما عزیزان قرار داده ایم . در این بازی زیبا شما باید از هر وسیله ای که خاصیت فنری دارد برای پرواز در میان درختان استفاده کرده و مسیر خود را در میان درخت های انبوه پیدا کنید ، همچنین باید مراقب سنگ های بزرگ ، حیوانات وحشی و نیزه هایی که سرخپوستان به سمت شما پرتاب می کنند باشید. بازی دارای محیط زیبا و گرافیک بالایی می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 545 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7730600856/Ninja_Chicken_Ooga_Booga.jpg

تست شده در تبلت دیمو

همیشه بازی های ساده ای مثل  Ninja Chicken  وجود دارند که در عین سادگی طرفداران مخصوص خود را دارند. این بازی اخیرا مورد توجه اندروید داران عزیز قرار گفته و جزو بازی های برتر مارکت شده است. در این بازی شما نقش یک  مرغ را به عهده دارید که به جنون دچار شده و فکر میکند که یک نینجا است و میخواهد این را به دیگران ثابت کند. بازی دارای ۳۰ مرحله جذاب به همراه گرافیک فانتزی زیبایی است .

برای دانلود میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.
این بازی توانسته طرفداران زیادی را برای خود به دست آورد و هم اکنون دارای ۴٫۷ ستاره از ۵ ستاره در اندروید مارکت هست!

امیر قلیزاده بازدید : 487 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/temple%20run%202.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

حتما با بازی tample run آشنایی دارید . پس از چند روز که این بازی برای ios منتشر شد امروز این بازی برای اندروید نیز در دسترس قرار گرفت !

این بازی نسبت به نسخه قبلی اش امکانات فوق العاده ای دارد . شما باید از دست هیولا ها فرار کنید  و سکه های سر راهتان را جمع کنید و با آن وسایل مختلفی بخرید .

برای دانلود بازی Temple Run 2  در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

امیر قلیزاده بازدید : 790 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/Bazaar.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

یک مارکت ایرانی , رایگان و فوق العاده برای تبلت داران دیمویی

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 813
  • بازدید سال : 18,684
  • بازدید کلی : 1,010,722