loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 418 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Summer-Blog

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 تعطیلات آغاز شده و بچه ها برای یک سفر ماجراجویی آماده می شوند . هنگامی که تعطیلات فرا می رسد ، والدین بچه ها کمی آزرده خاطر می شوند ، زیرا بچه ها پس از آغاز تعطیلات به صورت مداوم با کامپیوتر بازی کرده و اوقات و فراغت خود را بازی کردن پر می کنند . در بازی Summer Blog HD  والدین کودکان تصمیم گرفته اند تا آن ها را به یک سفر تابستانی بفرستند . اما باید توجه داشته باشید که این سفر ، یک سفر عادی نیست . داستان این بازی به صورت سحر و جادو بوده  و شخصیت های آن نیز سه کودک هستند . در هنگام راه آن ها با یک کابوس مواجه می شوند . آن ها به دنبال این هستند تا از شر این کابوس ها رهایی یابند . شما می توانید هر کدام از این شخصیت های که می خواهید را انتخاب کرده و با آن بازی را شروع کنید . البته بد نیست بدانید که اگر از شخصیت مورد نظر خود خسته شدید ، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید .

امیر قلیزاده بازدید : 328 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

BasketDudes Liga Endesa

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 اگر علاقه مند به سری بازی های بسکتبال هستید ، به هیچ عنوان بازی BasketDudes Liga Endesa را از دست ندهید . تنها کافی است توپ را برداشته و سپس آن را داخل تور بیاندازید . دقت داته باشید  که با ورود هر توپ به داخل تور امتیاز کسب خواهید کرد . گیم پلی این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور بوده و می تواند مدت ها شما را سرگرم کند . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از دستگاه های اندرویدی با پردازنده armv7  پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 245 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 391 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Hungry Shark Evolution

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شناگران مواظب خود باشید! کوسه گرسنه بازگشته است و از قبل نیز گرسته تر شده! همه این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شود. تجربه زندگی به عنوان یک کوسه را برای زنده ماندن داشته باشید. شما در این بازی، رشد از یک توله سگ و تبدیل آن به  ۱۰ کوسه بزرگ را مشاهده خواهید کرد. شما باید گنجینه ها و طلا ها را پیدا کرده و آن ها را بردارید. پس از جمع آوری طلا، می توانید توانایی کوسه خود را بیشتر کنید و او را قدرتمند تر جلوه دهید.

امیر قلیزاده بازدید : 514 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (2)

Gangstar-Vegas

توجه : فکر نمیکنم تبلت dimo 700 توانایی اجرای این بازیو داشته باشند اما تبلت های 700S  و +900  احتمالا اجرا کنن .

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

امیر قلیزاده بازدید : 409 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Hero of Many

پیش نیاز: اندروید ۳ و بالاتر

Hero of Many  یک بازی ماجراجویی زیبا برای تبلت های اندرویدی می باشد. اگر دنبال کننده بازی های ماجراجویی و اسرار آمیز هستید, ما این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. قهرمانان بسیاری شما را به یک سفر حماسی دعوت می کنند. آن ها به عنوان یک قهرمان قصد دارند تا دنبال حقیقت باشند. اما باید دقت داشته باشید ، زیرا این قهرمانان کوچک در این دنیای تاریک تنها نیستند. گروهی از موجودات عجیب و قریب قصد دارند تا به شما صدمه بزنند. این بازی یک بازی ماجراجویی اتمسفری است که شما را به به عمق اقیانوس ها و کهکشان ها می برد.

wistful بازدید : 1031 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 http://s4.picofile.com/file/7807203866/pes_12.jpg

  با تشکر از wistful  عزیز بابت این پست 

بازی PES که همواره در کنسول های مختلف جزو بهترینهاست اکنون جدید ترین نسخه خود PES 2012 برای گوشی های اندروید عرضه کرده است این نسخه تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی داشته و شما میتوانید با کیفیت بی نظیر و گیم پلی بی نظیر به انجام بازی فوتبال بپردازید. در این بازی شما توانایی اجرای بازی به صورت چند نفره به صورت آنلاین را نیز دارید همچنین در نسخه جدید میتوانید تیم های ساخته شده توسط خودتان را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

wistful بازدید : 608 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (2)

http://s4.picofile.com/file/7805678167/stargate.jpg

   با تشکر از wistful  عزیز بابت این پست 

تذکر : فایل نصبی خراب است , دانلود نکنید

Stargate یک بازی فوق العاده گرافیکی و ماجرایی می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! صدای شخصیت های این بازی را نیز اشخاص معروفی همچون ریچارد دین و جک اونیل بر عهده دارند ! ماجراجویی خود را اغاز کنید و به اردوگاه موجودات شیطانی سفر کنید و آن ها را نابود کنید قبل از اینکه دیر شود ! بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد . گیم پلی بازی نیز بسیار جذاب و اعتیاد آور می باشد . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

omidgame بازدید : 2052 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/modern%20combat%203.jpg

  با تشکر از omidgame  عزیز بابت این پست

توجه :

1.دوستانی که همراه مطالبشون عکس میفرستن حتما توجه کنن که روی عکس ها اسم سایت دیگری تباشه.

2.از فرستادن مطالب تکراری خودداری کنید . برای دیدن همین مطلب و ویدیو اجرای بازی میتونید اینجا کلیک کنید.

سلام دوستان امروز براتون لینک دانلود + آموزش نصب بازی پرطرفدار و گرافیکی Modern Combat 3 رو که خودم هم طبق این راه ها و لینک دانلود دار بازی میکنم رو گذاشتم و امیدوارم به دردتون بخوره .

 

faramarz بازدید : 1117 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7795285478/Mass_Effect_3.jpg

 با تشکر از آقا Faramarz  عزیز بابت این پست

توجه : دوستانی که همراه مطالبشون عکس میفرستن حتما توجه کنن که روی عکس ها اسم سایت دیگری تباشه.

تست شده روی تبلت دیمو 700

بازی اکشن و فوق گرافیکی مس افکت شاهکاری از EA Games به همراه فایل دیتا MASS EFFECT™ 1.0.30

کمپانی EA Games یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین کمپانی های سازنده بازی برای انواع کنسول ها و سیستم عامل های موبایل و کامپیوتر دنیاست . شاید تعداد بازی های HD شرکت Gameloft خیلی بیشتر از EA باشد اما EA وقتی بازی ای را تولید می کند می توانید روی فضای سه بعدی و کاملا گرافیکی و طبیعی آن حساب ویژه باز کنید . این بار نیز قصد معرفی یکی از بازی های این شرکت با گرافیک خارق العاده و داستانی مهیج را داریم که نام این بازی زیبا MASS EFFECT می باشد که در مدتی کوتاه به یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک اکشن آندروید تبدیل شد .

hossin بازدید : 827 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (1)

http://s2.picofile.com/file/7791823224/fifa12.jpg

 با تشکر از hossin عزیز بابت این پست

دانلود بازی فیفا 2012 مخصوص آندروید به همراه دیتای 1.2 گیگابایتی FIFA 12 1.3.87 + data

FIFA 2012 از آن دسته محدود بازی هاست که قرار است قدرت و انعطاف سیستم عامل آندروید را با گرافیک تماشایی خود به نمایش بگذارد . این بازی بر خلاف انتظار ما و شما دارای یک فایل apk نصبی و فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی یعنی یک فایل 1200 مگابایتی است !  پس قبل از خواندن ادامه مطلب اگر قصد دارید این بازی را بر روی تبلت  خود تجربه کنید ، از فضای خالی لازم برای این بازی حجیم بر روی گوشی خود مطمئن باشید .

انتظار می رود با این حجم بالا ، تنها چند مدل گوشی دو هسته ای و گوشی های مجهز به سخت افزار بالا قادر به اجرای این بازی غول آسا باشند ، اما طی تستی که ما داشتیم بازی حتی بر روی گوشی های رده پایین همچون Xperia X10 و Motorola Defy نیز به راحتی اجرا شد !  تصاویری از این بازی گرافیکی را به همراه هم می بینیم

نکته جالب برای این بازی اینجاست که دیتای حجیم بازی برای تمام گوشی ها و تمام مدل های Cpu و Gpu گوشی های آندرویدی قابل استفاده است . نسخه آپدیت شده از این بازی به همراه فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی آن به صورت کامل و با لینک مستقیم در سرور اختصاصی و پرسرعت apktops آپلود شده است که می توانید این بازی را دانلود و بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و از آن لذت ببرید .

نکته : فایل apk این بازی نیز دارای حجم 17 مگابایت می باشد . برای مطالعه آموزش استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

faramarz بازدید : 753 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7791834836/killer.jpg

 با تشکر از آقا Faramarz  عزیز بابت این پست

CONTRACT KILLER یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که مدتی بیش برای اندروید عرضه شد و توانست محبوبیت زیادی در بین کاربران اندروید بیدا کند! اکنون نسخه دوم این بازی زیبا با نام Shadow conspiracy منتشر شده است که از همه نظر بهبود بیدا کرده و گرافیک فوق العاده بالایی دارد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

faramarz بازدید : 978 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Real-Boxing

 با تشکر از آقا Faramarz بابت این پست

در این بازی زیبا باید با ایجاد یک شخصیت وارد مسابقات قهرمانی بوکس شوید و حریفان سرسخت خود را شکست دهید. بازی دارای ۳ حالت داستانی مسابقه ازاد و چند نفره می باشد که در صورت تمایل می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. در حالت داستانی بازی شما باید با شخصیت که ساخته اید وارد مسابقات قهرمانی شوید و با شکست دادن ۳۰ حریف سر سخت کمربند قهرمانی را بدست بیاورید. با پیروزی در هر مسابقه قدرت شما و البته حریف شما بیشتر می شود و تجربه بیشتری کسب خواهید کرد. بازی دارای محیط فوق العاده واقع گرایانه می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود تشویق تماشاچی ها و شعار های ان ها را بشنوید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 949 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 643 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7754924294/Angry_Birds_.jpg

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با بازی Angry Birds Friends دوستان فیس بوکی خود را به چالشی به بزرگ دعوت کنید.
این گیم جذاب که به علت طراحی منحصر به فرد و گرافیک بالا  توجه کاربران بسیاری در سطح جهان به خود جلب کرده و در نسخه جدیدش این امکان را فراهم آورده که کاربران بتوانند با دوستان فیس بوک خود گیم جذاب فوق را انجام داده و مدال های رنگارنگ آن را کسب نمایند.
افزون براین در این بازی هر هفته شاهد سطوح جدید خواهید بود.

امیر قلیزاده بازدید : 667 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7754923973/Golf_Star.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر – اینترنت

اگر به رشته ورزشی گلف علاقه مندید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی جذاب Golf Star را که یکی از زیباترین بازی های گلف ارایه شده برای دستگاه های اندروید می باشد از دست ندهید . در طراحی این بازی که از گرافیک فوق العاده واقع گرایانه و البته گیم پلی فیزیکی جذاب در کنار بهره گیری از تکنیک های مختلف این رشته استفاده شده است محیطی را تجربه خواهید نمود که تا کنون نمونه اش را ندیده اید !

در این بازی افزون بر وزن ، باد ، دما و رطوبت بیش از ۷۰ فاکتور دیگر نیز برای داشتن گیم پلی فیزیکی هر چه زیباتر استفاده شده است که قطعا حسی نزدیک به واقعی را هنگام بازی برایتان به وجود می آورد .

امیر قلیزاده بازدید : 605 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7740758602/The_Secret_Legacy.jpg

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در هنگام تمیز کردن دفتر کار مادربزرگ، کتی نامه ای مرموز را پیدا می کند که در آن از وجود گنج هایی گرانبها در سراسر جهان خبر داده شده است از این رو  کتی برای یافتن دلیل مرگ مرموز مادربزرگش و همچنین پیدا کردن گنج ها سفر خود را آغاز کرده و از شما در گیم The Secret Legacy برای حل جالش های پیش رویش یاری می طلبد

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

ویژگی ها
- صحنه های سه بعدی با سرنخ های مخفی
- سفر به مقبره tomb
- سرنخ های بسیار برای یافتن دلیل مرگ مادربزرگ
- استفاده از مکان های رازآلود و با شکوه

امیر قلیزاده بازدید : 538 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7739032575/SkullForce_Betrayal.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

SkullForce Betrayal یک بازی سبک شوتر سوم شخص می باشد که دارای گرافیک و افکت های صوتی بسیار زیبایی می باشد .
در سال ۲۲۱۰ ، گروه Skul را که نیروهایی کارآزموده تشکیل می دهد به ماموریت هایی خطرناک پای می گذارند . تیم شما اکنون در برابر دشمنانی نه از جنس آدمیان بلکه ربات ها قرار گرفته و وظیفه ی تان نابودی آنهاست . شما به عنوان یکی از آخرین سربازان این گروه که توانسته است در برابر حملات سنگین دشمن زنده بماند می بایست تمامی دشمنان را نابود ساخته و اقدام به بازسازی گروه تان کنید .

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 555 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738386876/Prince_of_Persia_Classic.jpg

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر
بازی Prince of Persia Classic در مورد شاهزاده ی جسور ایرانی است که ماموریت یافته  پرنسس را نجات دهد. وی باید با استفاده از مهارت شمشیربازی خود از میان نگهبان قصر بگذرد و شاهزاده خانوم که در زندان محبوس شده را رها سازد. از این رو می طلبد شما با بهرگیری از یک استراتژی مناسب این ماموریت را با موفقیت به پایان برسانید.
افزون براین باید به این نکته توجه داشته باشید که در تمام مسیر تله های بسیاری تعبیه شده است که شما باید با استفاده از هوش خود آنها را پشت سر بگذارید.

 توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 10028 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7735685692/cut_the_rope.jpg

تست شده در تبلت دیمو

Cut the Rope یک بازی فوق العاده زیبا و پر طرفدار می باشد که در گوگل پلی امتیاز ۵ ستاره را کسب کردهاست. اکنون نسخه جدید این بازی زیبا و پرطرفدار با نام Time Travel  یا سفر در زمان برای اندروید منتشر شده است که آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد ! در این بازی باید طناب را طوری ببرید که شکلات وارد دهان موجود شود و به مراحل بعدی راه یابید .

برای دانلود این بازی فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 850 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7734334080/splinter_cell.jpg

تست شده در تبلت دیمو

سام فیشر  یکی از افراد ماهر و حرفه ای سازمان سیا امریکا میباشد که به دلیل داشتن اطلاعات فوق سری از این سازمان در جنگ عراق سازمان سیا سعی میکند سام فیشر را از بین ببرد به همین دلیل دختر  او را میگیرند و فیشر در تلاش برای نابودی سازمان و ازادی دخترش است.

برای دانلود در ادامه همراه ما باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 545 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7730600856/Ninja_Chicken_Ooga_Booga.jpg

تست شده در تبلت دیمو

همیشه بازی های ساده ای مثل  Ninja Chicken  وجود دارند که در عین سادگی طرفداران مخصوص خود را دارند. این بازی اخیرا مورد توجه اندروید داران عزیز قرار گفته و جزو بازی های برتر مارکت شده است. در این بازی شما نقش یک  مرغ را به عهده دارید که به جنون دچار شده و فکر میکند که یک نینجا است و میخواهد این را به دیگران ثابت کند. بازی دارای ۳۰ مرحله جذاب به همراه گرافیک فانتزی زیبایی است .

برای دانلود میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.
این بازی توانسته طرفداران زیادی را برای خود به دست آورد و هم اکنون دارای ۴٫۷ ستاره از ۵ ستاره در اندروید مارکت هست!

امیر قلیزاده بازدید : 517 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7731578602/Bladeslinger1.jpg

تست شده در تبلت دیمو

Bladeslinger بازی برتر به انتخاب گسترش دهندگان در اپ استور iOS که توانسته رتبه ۴/۴ را به خود اختصاص دهد اکنون برای اندروید ارایه گردیده است .
یک بازی بسیار زیبا با بهره گیری از گرافیک سه بعدی در سبک اکشن که با داشتن تم داستانی بر اساس ویلیام گلستون که هنگام بازگشت به شهر خود ، کمر بر نابود سازی پیکر شیطان کهکن می بندد . بازی با دارا بودن محیطی سه بعدی و داشتن کاراکتر های پویا و نیز بهره گیری از از نورپردازی و سایه باعث شده است به گرافیکی خارق العاده تبدیل گردیده که تا کنون نمونه آن را بر روی بازی های موبایلی ندیده اید !

دانلود ادامه مطلب

امیر قلیزاده بازدید : 654 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (4)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/nfs%20most%20wanted%202012.jpg

حتما همه ی شما با عنوان NFS که یکی از زیبا ترین بازی های سبک ریسینگ در کنسول های مختلف می باشد اشنایی کامل داریم ! اکنون نسخه ی دوم از سری بازی های محبوب Most Wanted برای اندروید عرضه شده است که از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. در این بازی شما باید به مسابقه با خلافکاران ببردازید و ماشین های انان را بدست اورید همچنین باید مواظب پلیس نیز باشید و از دست ان ها فرار کنید!

برای دانلود این بازی زیبا و فوق العاده به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

 

امیر قلیزاده بازدید : 681 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/asphalt.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

تمام کسانی که با گوشی های اندروید قوی یا با smartphone ها سر و کار داشته اند ، اسم نسخه های مختلف بازی معروف و زیبای Asphalt رو مطمئنن شنیده اند.

بازی که چند بار حتی به عنوان برترین بازی ورزشی اندروید شناخته شد! و از استقبال زیادی میان کاربران اندروید برخوردار است.

شاید همین حجم بالای این بازی خود نشان دهد که این بازی از شاهکارهای شرکت Gameloft به شمار می آید.

اما در این پست جدیدترین نسخه این بازی که ۱۰۰% تست شده و کرک شده می باشد را برای شما عزیزان قرار دادیم.

برای دانلود و توضیحات به ادامه مطلب بروید.

برای دیدن ویدیو اجرای بازی asphalt 6 hd در تبلت دیمواینجا کلیک کنید

امیر قلیزاده بازدید : 790 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/Bazaar.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

یک مارکت ایرانی , رایگان و فوق العاده برای تبلت داران دیمویی

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 850 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/Grand-Theft-Auto-III-v1.jpg

تست شده در تبلت دیمو

شرکت RockStar به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این شرکت در حرکتی خاطره انگیز برای طرفداران بازی های کامپیوتری، بازی فوق العاده محبوب GTA 3 را برای سیستم عامل  اندروید عرضه کرده است. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۰۱ به بازار آمد طی مدت کوتاهی توانست مخاطبان بیشماری را به خود جذب کرده و با فروش ۱۴ میلیون نسخه، تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی ها شود. بازی سبک OPen World مثل تمام بازی های GTA دیگر دارد که در شهر Liberty City اتفاق می افتد می توانید ماموریت های مختلف در بازی را به پایان برسانید .

برای دیدن ویدیو اجرای بازی GTA III در تبلت دیمو اینجا کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 723
  • بازدید سال : 18,594
  • بازدید کلی : 1,010,632