loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 409 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Puffin Web Browser

توجه :ف-ی-ل-ت-ر -ش-ک-ن

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Puffin Web Browser  یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر های اینترنت برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده از این برنامه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت ، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره داشت . این مرورگر با پشتیبانی کامل از فلش ، خیال کاربران را بابت تماشای فیلم در اینترنت راحت کرده است ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگر ها  بهره می برد . تجربه بسیار خوبی از وبگردی به صورت Desktop  یا mobile view را با این مرورگر داشته باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 624 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

امیر قلیزاده بازدید : 645 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Dolphin Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Dolphin Browser یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار تا به اکنون بیش از ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را به خود اختصاص داده است. می توانید به آسانی با این مرورگر کار کنید. رابط کاربری این نرم افزار, زبانزد کاربران است. شما می توانید مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کنترل حرکات از از ویژگی اصلی این مرورگر می باشد.

امیر قلیزاده بازدید : 463 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7751601391/Apps_Homea.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به دنبال نرم افزاری می گردید که بتوان با آن اپلیکیشن های از پیش نصب شده بر روی اندرویدتان را حذف کنید چه دسترسی روت داشته باشید و چه خیر ؟
آیا به دنبال راهی برای دسته بندی کردن اپلیکیشن ها بر اساس درخواست های مجوزشان می گردید ؟

امیر قلیزاده بازدید : 692 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

http://s4.picofile.com/file/7741867090/UC_Browser_for_Android.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

UC Browser for Android سریعترین و هوشمندترین نرم افزار مرور وب برای اندروید می باشد که با سرعت بالای خود می تواند تجربه ای جدید را هنگام کاوش در صفحات وب برای تان ایجاد کند . دارا بودن کانفیگ های مختلف به شما کمک می کند بتوانید محیط وبگردی تان را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی نموده و البته با بهره گیری از سیستم فشرده سازی پیشرفته ، بهای کمتری را برای تماشای سایت های مورد علاقه تان بپردازید . انتخاب شدن توسط ۳۰۰ میلیون نفر در سرتاسر جهان قطعا اتفاقی نبوده است و امکانات و البته کیفیت بالای یو سی براوز دلیل این اقبال بوده است .

ویژگی های کلیدی :
- بهره گیری از دانلود منیجر داخلی پایدار با سرعت بالا و امکان مدیریت کردن فایلها
- اشتراک گذاری محتوای صفحات دلخواه شما در شبکه های اجتماعی تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از مولتی تاچ
- قابلیت خواندن سریع فید های RSS
- حالت شب برای مشاهده صفحات بدون آسیب رساندن به چشم ها شما
- پر کردن خودکار آدرس ها و کلمات هنگام تایپ کردن بخشی از آنها در نوار آدرس
- و …

امیر قلیزاده بازدید : 660 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738444080/Opera_Mini_web_browser.jpg

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Opera Mini web browser سریعترین مرورگر اینترنتی برای دستگاه های موبایل می باشد . با استفاده از این اپلیکیشن خواهید توانست به لطف استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد فشرده سازی تا  ۹۰ در بارگذاری صفحات صرفه جویی کرده و مبلغ کمتری را بابت هزینه شبکه خود بپردازید . افزون بر این قابلیت های بسیار دیگری در این نرم افزار گنجانده شده است که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- شماره گیره سریع برای دسترسی به سایت های مورد علاقه تان در کم ترین زمان ممکن
- مرور صفحات با قابلیت Tab که امکان باز کردن چندین صفحه مختلف را در یک پنجره به شما می دهد .

 

امیر قلیزاده بازدید : 531 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738580535/Firefox_Browser_for_Android.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Firefox Browser for Android نرم افزاری است که می تواند تجربه مرور اینترنت از دسکتاپ را بر روی اندروید برایتان بیاورد . اکنون با بهینه سازی های مختلف انجام شده می توانید بر روی تبلت اندرویدی تان ، فایرفاکس محبوب را با همان ویژگی های دوست داشتنی تجربه کنید . این مرورگر سریع ، آسان و با قابلیت های کاملا شخصی ساز می باشد که با بهره گیری از آخرین ویژگی های امنیتی ، وبگردی ایمنی را برایتان به ارمغان می آورد .
اگر از جمله طرفداران نسخه کامپیوتری این نرم افزار هستید ، ویرایش اندروید را که امکان دستیابی به اطلاعات و بوکمارک های ذخیره شده بر روی مرورگر pc تان است از دست ندهید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 715
  • بازدید سال : 18,586
  • بازدید کلی : 1,010,624