loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 4757 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (14)

http://s2.picofile.com/file/7728092896/android4_1_1_on_dimo700_dimoiran_rozblog_6_.jpg

تست شده در تبلت دیمو 700

رام 4.1.1 برای تبلت دیمو 700

دوستان عزیز , اینم رام 4.1.1 برای تبلت های دیمو 700 که توسط یکی از کاربران فروم سایت dimoiran.ir معرفی شده و بنده امتحانش کردم .

تاثیرات بسیار زیادی روی تبلت میزاره که در زیر به چندتا از اونا اشاره میکنم :

محاسن :

1. افزایش سرعت بوت

2. افزایش سرعت کار با تبلت

3. رفع مشکل not respondig در بعضی از نرم افزار ها

4. رفع هنگ های خسته کننده

5. رفع مشکل browser

6. اجرای بهتره بازی های HD

معایب :

1. از بین رفتن روت دستگاه ( البته به راحتی قابل حل میباشد )

توجه : فقط برای تبلت دیمو 700

 

برای دانلود در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط slami در تاریخ 1392/11/02 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز من تبلت 700new دارم کروش ورژن 4.1.1 نصب هست ولی کند بوت میشه, آیا با نسخه ای که گذاشتید تفاوتی داره یا نه؟
سوال دومم در مورد یه ذلانچر خوبه چون تعداد نرم افزار هایی که میشه فعلا رو تبلتم نصب کنم محدود هستش.
ممنون میشم رانماییم کنی
پاسخ : سلام دوست عزیز . نه فرقی نداره , اصلا از این رام برای تبلتتون استفاده نکنید , این رام فقط برای تبلت دیمو 700 ( معمولی ) میباشد

فکر میکنمبرای لانچر go از همشون بهتر باشه

این نظر توسط Gholamreza در تاریخ 1392/09/22 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون
ببخشید تبلت من DIMO 700s معمولی هستش لطفا مرا راهنمایی کنید که چه رامی را روش نصب کنم تا دوباره به کار بیافته چون من رام DIMO 700 را نصب کردم دیگه الان بالا نمیاد البته یه رام کاستوم هم نصب کردم ولی فایده نداشت چون سیم کارت و دوربین و بلوتوث و HDMIرا نمیشناسه
لطفا مرا راهنمایی کنید
خیلی ممنون
ansarypur@yahoo.com
پاسخ : سلام رفیق
شما تبلت مشابه تبلت خودتونو از این سایتی که میگم پیداکن و رامشو هم از قسمت download پیدا کنو بریز تو تبلت , امیدوارم مشکلت حل بشه

http://www.lyxfsz.com/en/products.htm?page=1

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/09/07 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

سلام د ا د ا ش
من بردم دادم نمایندگی حالا رام جدید پیدا کردم ولی میشه بگید چطوری از رام اصلی بکاپ بگیرم.ممنون.
راستی میدونستید ارزان ترین تبلت جهان دیمو 500 اندرویدش jeally BEAN هست.
ممنون اگه آموزش بکاپ بگید... ممنونننننننننننننن
پاسخ : سلام حمید جان
بنظر من اگه تبلت درست شد دیگه دسکاریش نکن داداش , این تبلتا چینیه و غیر قابل پیش بینی
اما باز واسه راهنمایی اینجارو مطالعه کن , شاید بکارت بیاد

http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=161429

تو گوگل هم سرچ کنی کلی آموزش از سایتای دیگه برات میاره , موفق باشی

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/09/05 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

آره فک کنم باید ببرم نمایندگی بهتره حالا سایت جدید دارین بگین.ممنون از زحمتاتون

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/09/03 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

داداش نشد نشد نشد میشه ی سایت دیگه معرفی کنید والا الان 3 هفتست تبلت خرابه...
توروخدا...
رام خودشم سرعتش بده چون بازی هایی مثل بازی modern combat 4 ,,,,,need for speed moatwanted
میکنم رام خودش گیر داشت یکمی ولی با برنامه افزایش سی پی یو میشد اگه بشه کمک کنید...
توروخدا
پاسخ : ای بابا !!!
رو چشم , اگه باز سایت پیدا کردم اطلاع میدم .
چرا نمیبرید نمایندگی ؟

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/08/26 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
داداش ببخشیدا ما مزاحم شدیم ممنون از شما دارم الان دان میکنم اگه درست شد بهتون خبر میدم داداش.ممنونننننننن
البته اسم تبلت دیمو 700اس هم F8GT هست تمام امکاناتش با تبلت دیمو 700اس %99 یکیه اما وقتی از پشت تبلت عکس گذاشته طرح بلندگوش با دیمو 700اس یکی نیست اما تمام نوشته های پورت دیمو 700اس با اون مو نمیزد ممنون از شما.درست شد خبر میدم..............دادا
پاسخ : سلام رفیق
امیدوارم مشکلتون حل بشه

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/08/23 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون میشم اگه واسه دیمو 700اس رو هم بزارید تبلتوم و احتیاج دارم تو رو خدا بذارید ممنون میشم اما از عکس رام پیداست که رام خوبیه...نظرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : حمید جان یه سایت چینی پیدا کردم همه تبلتای دیمورو داره
برو تو این آدرسی که اینجا برات میزارم ,از رو عکس ها و مشخصاتی که جلوش نوشته مدل مشابه تبلتتو پیدا کن بهم اطلاع بده

http://www.lyxfsz.com/en/products.htm?page=1


این نظر توسط امیر قلیزاده در تاریخ 1392/08/23 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

حمید جان من ( امیر قلیزاده ) خوده مدیره وبلاگم
لطفا پیاماتو خصوصی ارسال نکن که بتونم تو قسمت خودش بهشون پاسخ بدم . راستی ممنون میشم از شکلک استفاده نکنی .

اما اصل مطلب :
این رامی که آدرسشو گذاشتید باید تست کنم. یکی دو روز طول میکشه تا جواب بدم . معلوم نیست کار کنه یا تکنه .
اگه کار کرد تو وبلاگ خودم برای دانلود میزارم .

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/08/22 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

سلام آقاییییییییی امیر قلیزاده عزیزززززززززززز ممنون از پستتون اما من اونو هم دانلود کردم وقتی تبلت را برای فلش وصل میکنم ارور میده اما از سایت زیر اندروید 4.2 برای تبلت دیمو 700اس یافتم ولی دانلود نمیکنه اگه بشه بشه بشه یکی دانلود کنه و به ایمیلم بفرسته البته رام تبلت دیمو 700اس برای 700 معمولی رو هم میتونید برای خودتون دان کنید.
سایت رام 4.2:
dimo.rzb.ir/post/202
و اینم ایمیلم:
hamidmohamadpour79@yahoo.com
ممنون اگه کسی بفرسته و انتظار بیشتر هم از مدیر سایته شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک ممنون از زحمتاتون اگه بشه این زحمت رو هم برای من بکشید.

این نظر توسط امیر قلیزاده در تاریخ 1392/08/22 و 0:40 دقیقه ارسال شده است

سلام حمید جان
برنامه مشکلی نداره . طبق گفته شما رام بطور کامل رو تبلت نصب شده اما چون مخصوص تبلت شما نبوده اجرا نشده , بنده خودم تو تبلت dimo 700 به همین مشکل برخوردم اما با نصب رام f1 مشکلم حل شد
( راستی ربطی هم به ویندوز نداره )

حمید جان اینجارو نگاه بنداز , احتمالا کارتو راه بندازه :

http://dimo700.mihanblog.com/post/23
پاسخ : حمید جان اگه از رامی که تو آدرس بالا هست استفاده کنی بلوتوث و دوربینت از کار می افته اما مزیتش اینه که تبلتت روشن میشه و از امکانات دیگش میتونی استفاده کنی
موفق باشی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 741
  • بازدید سال : 18,612
  • بازدید کلی : 1,010,650