loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
omidgame بازدید : 1449 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (3)

http://s4.picofile.com/file/7800147311/idisplay.jpg

 

   با تشکر از omidgame  عزیز بابت این پست 

برای آموزش کامل در ادامه مطلب همراه ما باشید :

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانیال پور عزیزی در تاریخ 1392/11/04 و 7:06 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من من تبلتم دیموهفصد اس هستش ولی وای فای رو روشن میکنم اصلا بالا نمیاره نرم افزار تو خود اندرویدم رو بازکردم هر چیکار کردم دست کاری کردم نتوستم درست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر از خودتون به ویژه سایتتونشکلک
پاسخ : سلام دانیال جان
متاسفانه بنده امکان تست این نرم افزارو ندارم ( pc من وای فای نداره) اما نظرتونو تایید میکنم تا دوستان دیگه راهنماییتون کنن

موفق باشید

این نظر توسط majid در تاریخ 1392/07/04 و 1:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
طریقه راه اندازی آن روی ویندوز xp را نشان دهید من نصبش کردم ولی کلا آیکونا را ندارم و این راهنمای برای ویندوز 7 هست
پاسخ : سلام دوست عزیز
روش راه اندازی وین xp و وین 7 یکی هست . هیچ تفاوتی نداره
شما باید کامپیوترتون و تبلتو با وای فای به هم متصل کنید . فرق نمیکنه از چه ویندوزی استفاده میکنید

این نظر توسط omid در تاریخ 1392/03/19 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

سلام من خودم Omidgame هستم و با حرف مدیر سایت موافق هستم ، حتما باید یا با وای فای وصل بشید یا با usb ، ولی من خودم با هردوش تست کردم و جواب داده .
پاسخ : مرسی دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 680
  • بازدید ماه : 1,866
  • بازدید سال : 19,737
  • بازدید کلی : 1,011,775