loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 467 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

Fable-Kingdom

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی هیجان انگیز Fable Kingdom HD شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و شهر رویایی خود را بسازید . با استفاده از قهرمانان موجود در بازی می توانید اسراری را که در طول مدت زمان بسیار طولانی ای فراموش شده اند را کشف کنید . نیروی شیطانی را شکست داده و نیروی مثبت را جایگزین آن کنید . به کمک این قهرمانان افسانه  ای ماموریت های خود را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که در این بازی بیش از ۷ شخصیت منحصر به فرد وجود دارد

امیر قلیزاده بازدید : 548 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

Age of Thrones

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Age of Thrones   یک بازی بسیار زیبا و جذاب در دوران قرون وسطی بوده که شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از قعلعه های خود محافظت کنید . در ابتدا بایستی با امواج اورک ها ، اژدها ، ارواح و موجودات تیره را از بین برده و دشمنان را شکست دهید  .این بازی همواره با سبک آزاد ارائه شده و که به شما این اجازه را می دهد تا خود و قعلعه های خود را کنترل نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸ سطح منحصر به فرد  و۶ برج مختلف می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 486 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Tiny Farm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی Tiny Farm وظیفه شما این است که یک مزرعه بسیار کوچک و دوست داشتنی را مدیریت کنید . در این مزرعه نادرترین حیوانات وجود دارند . در این مزرعه شما باید حیوانات را پرورش داده و به رشد آن ها کمک کنید . تمام تلاش خود را برای تبدیل کردن مزرعه خود به عنوان بهترین مزرعه به کار بگیرید . لازم به ذکر است که رویدادهای هیجان انگیزی در این بازی رخ می دهد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را تجربه کنید . در حال حاضر وظیفه شما مراقبت از حیوانات می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 488 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Castle Defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Castle Defense  یکی از محبوب ترین بازی های تولید شده برای اندروید محسوب می شود ! فرمانده جهان ما در معرض خطری بزرگ بوده که تا به اکنون هرگز با آن رو به رو نشده است . نه تنها اورک ها ، بلکه شیاطین و هیولاهای دیگر نیز در حال تلاش برای نابودی این فرمانده شجاع هستند . شما باید تمام خود را کرده و یک نیروی دفاعی قدرتمند ایجاد کنید و هیولاها و شیاطین را از بین ببرید . در ابتدا باید برج های مستحکم بسازید تا دشمنان نتوانند به قملرو شما نفوذ کنند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با میلیون ها بازیکن آنلاین اشاره داشت

امیر قلیزاده بازدید : 572 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Fisher's Family Farm

تست شده

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 شما در بازی Fisher’s Family Farm  صاحب یک مزرعه بزرگ خواهید بود! باید به رئیس مزرعه کمک کنید تا محصولات خوشمزده خود را به فروش برساند. باید از حوضچه های خود در برابر شکارچیان مزاحم مراقبت کنید. نباید اجازه دهید که شکارچیان به اهداف خود برسند و ماهی های شما را بدزدند. مزرعه خود را زنده نگاه داشته و به یک قهرمان تبدیل شوید. لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی، بسیار هیجان انگیز است

امیر قلیزاده بازدید : 491 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

lost

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Lost Island HD یک بازی حیرت انگیز و منحصر به فرد می باشد که در حین بازی یک لحظه حتی شما احساس خستگی نخواهید کرد . در این بازی شما جزء کسانی هستید که از سقوط یک هواپیما در این جزیره ی مرموز جان سالم بدر برده اید.شما همسفرانی هم داشته اید که در جزیره گم شده اند و نیاز به کمک دارند.در حال حاضر با شرایط پیش آمده جزیره جزئی از خانه شما محسوب میشود و شما با ایجاد دهکده ایی برای خود و بقیه بازماندگان به کشف شگفتی های جزیره از جمله ویرانه های باستانی ، غارهای خارق العاده و آنچه که درون آنها است به ادامه زندگی خود میپردازید.

همه چیز به همین خوبی پیش نمیرود.جادوگر تاریکی در اعماق جنگل زندگی میکند.او با بودن تازه واردهایی  مثل شما مشکل دارد و سعی بر بیرون کردن شما از جزیره را دارد.در برابر او مقاومت کنید و برای بقای زیندگی خود تلاش کنید

امیر قلیزاده بازدید : 583 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

Toy-Deafense-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از کسب موفقیتی بزرگ از ارایه اولین نسخه بازی Toy Defense و دانلود چندین میلیون نسخه ای اش ، اکنون دومین ورژن از این بازی جذاب ارایه گردیده است .
این بازی که در سبک اکشن / استراتژیک طراحی شده است روایتگری دیگر از جنگ جهانی دوم است که با مراحلی بیشتر ، قابلیت های شگفت انگیز ، دامنه ای وسیع برای انتخاب واحد های نبرد و البته زیباتر از همیشه بساط سرگرمی شما را فراهم خواهد آورد . ماموریت های مختلفی که نرماندی و شمال آفریقا انتظار شما را کشیده و می بایست با مدیریت درست نیروها و البته ساخت ارتشی قدرتمند به جنگ با دشمنان بروید .

امیر قلیزاده بازدید : 660 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Fieldrunners

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سرانجام Fieldrunners 2 رسید. این گیم جذاب که برنده بهترین بازی استراتژیک شده است این بار با ظاهری متفاوت نسخه دوم خود راهی بازار اندروید کرده و شما را به تجربه لحظاتی متفاوت دعوت می کند .
داستان این نسخه بازی از این قرار است که عده ای از سربازان یاغی قصد دارن زمین را نابود کنند و شما باید با استفاده از سلاح های پیشرفته خود که توسط کارشاناسان حرفه ای طراحی شده آنها را نابود سازید.

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 660 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7736755692/2020.jpg

 

پیش نیاز: متفاوت با توجه به دستگاه اندروید

My Country:2020 یک گیم استراتژیک شهرسازی است که شما به ساخت یک کلان شهر زیبا دعوت می کند. این بازی با بهرمندی از گرافیک بالا و چالش های فراوان خود تا کنون بیش از ۱۵ میلیون کاربر در سطح جهان را به خود جذب کرده است .
افزون براین در گیم فوق باید به این نکته توجه داشته باشید که شهر را در مقابل حوادث طبیعی مقاوم باشد.

ویژگی ها
- گرافیک دیدنی و انیمیشن های بسیار دقیق
- رویداد های گوناگون مانند حوادث طبیعی یا بیماری های واگیر دار
- دارا بودن وسایل نقلیه ویژه برای معماری فضای کلان شهر
- بیش از ۱۰ هزار شیوه برای سفارشی سازی ساختمان ها

 

برای دانلود در ادامه همراه ما باشید .

 

امیر قلیزاده بازدید : 522 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7736755806/Farm_Up.jpg

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
در سال ۱۹۳۰ میلادی کشاورزی در بسیاری از نقاط جهان با بحران رو به رو شد و این موضوع چالش بزرگی برای کشاورزان بود و همچنین فرصتی تکرار نشدنی برای آنان که کار در شرایط سخت را دوست دارند. جنیفر دختر سخت کوش ایالت کراپس بر با خرید یک مزرعه ورشکسته در صدد بر آمد تا اوضاع موجود را دگرگون سازد از این رو با باسازی مزرعه و تولید مواد خام مورد نیاز شهر نشنین ها در آمدهای  بسیاری را کسب نمود. او همچنین با یاری رساندن به سایر مزارع و به بهبود وضعیت اقتصادی آنها کمک کرد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما در قالب گیم Farm Up با بهره گیری از هوش خود به جنیفر در این راه دشوار یاری رسانید.

برای دانلود در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 752
  • بازدید سال : 18,623
  • بازدید کلی : 1,010,661