loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 659 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

carnivores-ice-age

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید در  بازی Carnivores Ice Age ، به شکار زمستانی رفته و مهارت خود را  در شکار امتحان کنید . شما باید به مناطق دور افتاده آفریقا سفر کرده و شکار کردن را در آن جا تجربه نمایید . لازم به ذکر است که تمامی لوازم جانبی شکار نظیر دوربین شکاری ، نقشه و …  در اختیار شما خواهد بود .

امیر قلیزاده بازدید : 245 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 455 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Critical Missions

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Critical Missions: SWAT یکی دیگر از سری بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد و اگر دنبال کننده بازی های تیراندازی هستید، بدون شک این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . در این بازی می بایست به صورت چند نفره ، چندین ماموریت بحرانی  را به اتمام برسانید . در این بازی که از گرافیک قابل قبولی برخوردار است می توانید سلاح های مختلفی را انتخاب نموده و در فضایی همانند بازی کانتر به نبرد با دشمنان خود بپردازید .

امیر قلیزاده بازدید : 383 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Guns 4 Hire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Guns 4 Hire یک بازی اکشن و گرافیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد. هفت میلیارد نفر بر روی زمین،  صد میلیون سلاح در بازار و ده ها میلیون آدم های بد در این بازی وجود دارند. در این بازی شما باید با اربابان جاهل و دیکتاتور های فاسد رو به روز شوید. در این بازی اسلحه های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از تمامی آن ها استفاده کنید.  شما باید به کماندو های اسلحه دار بپیوندید تا بتوانید دیکتاتور ها را از بین ببرید. قابل توجه است که گرافیک این بازی ، خیلی خوب می باشد

wistful بازدید : 608 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (2)

http://s4.picofile.com/file/7805678167/stargate.jpg

   با تشکر از wistful  عزیز بابت این پست 

تذکر : فایل نصبی خراب است , دانلود نکنید

Stargate یک بازی فوق العاده گرافیکی و ماجرایی می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! صدای شخصیت های این بازی را نیز اشخاص معروفی همچون ریچارد دین و جک اونیل بر عهده دارند ! ماجراجویی خود را اغاز کنید و به اردوگاه موجودات شیطانی سفر کنید و آن ها را نابود کنید قبل از اینکه دیر شود ! بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد . گیم پلی بازی نیز بسیار جذاب و اعتیاد آور می باشد . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

faramarz بازدید : 430 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

   با تشکر از faramarz  عزیز بابت این پست 

سری بازی های Call Of Mini در بین بازی های اندروید از محبوبیت خاصی برخوردار است . امروز قصد داریم نسخه جدیدی از این بازی یعنی Call Of Mini: Sniper را به شما معرفی نماییم .
در این بازی شما نقض یک تک تیر انداز را دارید که باید با ابزار و سلاح های مختلف به جنگ با مردگان متحرک یعنی زامبی ها برود .
شرکتی در حال آزمایش بر روی اسلحه ی خطرناک خود در کوه های اطراف شهر بود که بعد از تست کردن , این سلاح غیر قابل کنترل شد و انسان ها را به زامبی تبدیل کرد .
شما , کلانتر شهر Muerte Vista تنها امید مردم این شهر برای نجات یافتن می باشید .

omidgame بازدید : 2052 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/modern%20combat%203.jpg

  با تشکر از omidgame  عزیز بابت این پست

توجه :

1.دوستانی که همراه مطالبشون عکس میفرستن حتما توجه کنن که روی عکس ها اسم سایت دیگری تباشه.

2.از فرستادن مطالب تکراری خودداری کنید . برای دیدن همین مطلب و ویدیو اجرای بازی میتونید اینجا کلیک کنید.

سلام دوستان امروز براتون لینک دانلود + آموزش نصب بازی پرطرفدار و گرافیکی Modern Combat 3 رو که خودم هم طبق این راه ها و لینک دانلود دار بازی میکنم رو گذاشتم و امیدوارم به دردتون بخوره .

 

faramarz بازدید : 1117 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7795285478/Mass_Effect_3.jpg

 با تشکر از آقا Faramarz  عزیز بابت این پست

توجه : دوستانی که همراه مطالبشون عکس میفرستن حتما توجه کنن که روی عکس ها اسم سایت دیگری تباشه.

تست شده روی تبلت دیمو 700

بازی اکشن و فوق گرافیکی مس افکت شاهکاری از EA Games به همراه فایل دیتا MASS EFFECT™ 1.0.30

کمپانی EA Games یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین کمپانی های سازنده بازی برای انواع کنسول ها و سیستم عامل های موبایل و کامپیوتر دنیاست . شاید تعداد بازی های HD شرکت Gameloft خیلی بیشتر از EA باشد اما EA وقتی بازی ای را تولید می کند می توانید روی فضای سه بعدی و کاملا گرافیکی و طبیعی آن حساب ویژه باز کنید . این بار نیز قصد معرفی یکی از بازی های این شرکت با گرافیک خارق العاده و داستانی مهیج را داریم که نام این بازی زیبا MASS EFFECT می باشد که در مدتی کوتاه به یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک اکشن آندروید تبدیل شد .

faramarz بازدید : 753 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7791834836/killer.jpg

 با تشکر از آقا Faramarz  عزیز بابت این پست

CONTRACT KILLER یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که مدتی بیش برای اندروید عرضه شد و توانست محبوبیت زیادی در بین کاربران اندروید بیدا کند! اکنون نسخه دوم این بازی زیبا با نام Shadow conspiracy منتشر شده است که از همه نظر بهبود بیدا کرده و گرافیک فوق العاده بالایی دارد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 467 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Razor Salvation

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اکنون شما به عنوان فرمانده ی با تجربه کشتی فضایی Salvation باید از سیاره زمین در مقابل حملات فرا زمینی ها دفاع کنید تا به این وسیله مانع از نابودی بشریت شوید.
بازی Razor Salvation روایت گر یکی از نبرد های چالش برانیگیز میان آدمیان و فرازمینی هاست که با بهره گیری از یک داستان قدرتمند شما را به دفاع از سیاره کوچک خود در برابر حملات موجودات پلید فضایی دعوت می کند.

امیر قلیزاده بازدید : 588 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

Combo-Crew

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در جهانی که همگان در فقر فرو رفته اند و با آن دست و پنجه نرم می کنند آقای رییس همه چیز را در اختیار داشته و اکنون او می خواهد حتی در برابر مبارزان قدرتمند نیز بایستد . وظیفه شما در بازی Combo Crew هدایت کردن مبارزان به بالای برجی که او در آنجا قرار داد می باشد . سبک بازی همانند سبک کلاسیک شورش در شهر بوده و می بایست با بهره گیری از قدرت های استثنایی قهرمانان به جنگ با او بروید . تمامی نیروهای مزدور او را با طعم ضربات مشت جنگجویان آشنا ساخته و هیچ یک را زنده نگذارید .

امیر قلیزاده بازدید : 735 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Death Tour

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Death Tour یک گیم جذاب اتومبیل رانی اندروید است که شما باید با استفاده از مهارت های بالای خود در رانندگی در قالب یک مسابقه مهیج با بهره گیری  از سلاح های بکار رفته در خودرویی که هدایت آن را برعهده دارید سایر رقیبانتان را از مسیر خارج کرده و به این وسیله به پیروزی برسید.

امیر قلیزاده بازدید : 583 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

Toy-Deafense-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از کسب موفقیتی بزرگ از ارایه اولین نسخه بازی Toy Defense و دانلود چندین میلیون نسخه ای اش ، اکنون دومین ورژن از این بازی جذاب ارایه گردیده است .
این بازی که در سبک اکشن / استراتژیک طراحی شده است روایتگری دیگر از جنگ جهانی دوم است که با مراحلی بیشتر ، قابلیت های شگفت انگیز ، دامنه ای وسیع برای انتخاب واحد های نبرد و البته زیباتر از همیشه بساط سرگرمی شما را فراهم خواهد آورد . ماموریت های مختلفی که نرماندی و شمال آفریقا انتظار شما را کشیده و می بایست با مدیریت درست نیروها و البته ساخت ارتشی قدرتمند به جنگ با دشمنان بروید .

امیر قلیزاده بازدید : 497 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7741867418/House_of_the_Dead_Overkill_LR.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

House of the Dead Overkill: LR یک بازی اکشن بسیار زیباست که در آن می بایست بر اساس یک استوری لاین جذاب برای نجات خود در برابر دشمنانتان بنجنگید .
بازی در سه مکان مختلف صورت خواهد پذیرفت که هر یک آنقدر ترس را در وجود شما ایجاد می کند که تا آخرین نفس خود جیغ خواهید کشید ! گیم پلی بازی در سبک شوتینگ می باشد که در می توانید با کسب امتیازات بالا امکان آپگرید کردن سلاح های مختلف را نیز برای خود فراهم آورید

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 538 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7739032575/SkullForce_Betrayal.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

SkullForce Betrayal یک بازی سبک شوتر سوم شخص می باشد که دارای گرافیک و افکت های صوتی بسیار زیبایی می باشد .
در سال ۲۲۱۰ ، گروه Skul را که نیروهایی کارآزموده تشکیل می دهد به ماموریت هایی خطرناک پای می گذارند . تیم شما اکنون در برابر دشمنانی نه از جنس آدمیان بلکه ربات ها قرار گرفته و وظیفه ی تان نابودی آنهاست . شما به عنوان یکی از آخرین سربازان این گروه که توانسته است در برابر حملات سنگین دشمن زنده بماند می بایست تمامی دشمنان را نابود ساخته و اقدام به بازسازی گروه تان کنید .

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 850 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7734334080/splinter_cell.jpg

تست شده در تبلت دیمو

سام فیشر  یکی از افراد ماهر و حرفه ای سازمان سیا امریکا میباشد که به دلیل داشتن اطلاعات فوق سری از این سازمان در جنگ عراق سازمان سیا سعی میکند سام فیشر را از بین ببرد به همین دلیل دختر  او را میگیرند و فیشر در تلاش برای نابودی سازمان و ازادی دخترش است.

برای دانلود در ادامه همراه ما باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 517 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7731578602/Bladeslinger1.jpg

تست شده در تبلت دیمو

Bladeslinger بازی برتر به انتخاب گسترش دهندگان در اپ استور iOS که توانسته رتبه ۴/۴ را به خود اختصاص دهد اکنون برای اندروید ارایه گردیده است .
یک بازی بسیار زیبا با بهره گیری از گرافیک سه بعدی در سبک اکشن که با داشتن تم داستانی بر اساس ویلیام گلستون که هنگام بازگشت به شهر خود ، کمر بر نابود سازی پیکر شیطان کهکن می بندد . بازی با دارا بودن محیطی سه بعدی و داشتن کاراکتر های پویا و نیز بهره گیری از از نورپردازی و سایه باعث شده است به گرافیکی خارق العاده تبدیل گردیده که تا کنون نمونه آن را بر روی بازی های موبایلی ندیده اید !

دانلود ادامه مطلب

امیر قلیزاده بازدید : 1176 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/SHADOWGUN_DeadZone_v0.2.jpg

تست شده در تبلت دیمو  (بدون نیاز به دیتا )

نسخه جدید بازی زیبا و مشهور SHADOWGUN که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! داستان بازی در سال ۲۳۵۰ رخ می دهد. اوضاع کهشان به هم ریخته و همه جا را نابسامانی فرا گرفته است . در میان این آشفتگی شخصی به نام دکتر Edgar Simon  با ساختن سلاح های رباطی فکر حکومت بر جهان را در سر می پروراند. شما به عنوان یک مامور کهکشانی وظیفه دستگیر کردن Edgar Simon را دارید. اما چنین کاری اصلا آسان نیست و شما مبارزه ی بزرگی را پیش رو دارید. بازی SHADOWGUN دارای گرافیک فوق العاده ای است که شما را مجذوب خود خواهد ساخت!

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 790 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/Bazaar.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

یک مارکت ایرانی , رایگان و فوق العاده برای تبلت داران دیمویی

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 587 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/modern%20combat%203.jpg

بازی moden combat 3 در تبلت دیمو ( تست شده در تبلت دیمو 700 )

نسخه جدید بازی زیبا اکشن و فوق العاده ی Modern Combat 3 که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا شما در نقش یک سرباز باید از لس انجلس تا پاکستان را پاکسازی نمایید! گرافیک فوق العاده بالای این بازی در میان تمامی بازی های اندروید یکی از دلایل محبوبیت ان می باشد! برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

برای دیدن ویدیو اجرای بازی modern combat 3 در تبلت دیمو اینجا کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 710
  • بازدید سال : 18,581
  • بازدید کلی : 1,010,619