loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 608 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (2)

Color-&-Draw-for-kids

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Color & Draw for kids یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های نقاشی ارایه شده برای اندروید است که توانست در سال ۲۰۱۱ به عنوان Editor’s Choice گوگل پلی دست پیدا کند . این برنامه کودکان را به نقاشی و رنگ آمیزی دعوت می کند . شکل های خالی که با رنگ آمیزی شدن می توانند به آثاری بسیار زیبا و جذاب تبدیل شوند . ۵۰ عنوان مخنلف نقاشی شامل حیوانات و چشم اندازها آماده رنگ آمیزی شدن توسط کودک دلبند شما هستند .

امیر قلیزاده بازدید : 538 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

Soccer Moves

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

آیا دوست دارید تا با انجام حرکات هوشمندانه به یک بازیکن افسانه ای تبدیل شوید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Soccer Moves را از دست ندهید . در این بازی شما باید کنترل بازیکن را به دست گرفته و با عبور هوشمندانه از سایر بازیکنان توپ را به داخل دروازه شوت کنید . این بازی شامل ۹۰ مرحله هیجان انگیز بوده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا مهارت های خود را ارتقا دهید . آیا شما آماده هستید که به یک قهرمان واقعی فوتبال تبدیل شوید ؟!

امیر قلیزاده بازدید : 533 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars II

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام Angry Birds آشنا هستید . در این پست قصد داریم تا نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars II را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی کنترل خوک ها را بر عهده گرفته و با آن ها مراحل را پشت سر بگذارید . بیش از ۳۰ شخصیت منحصر به فرد نیز در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را مشاهده خواهید کرد . دقت داشته باشید که در طول مراحل نقش خوک ها و پرندگان عصبانی را بر عهده خواهید داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

امیر قلیزاده بازدید : 519 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

Corn Quest

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Corn Quest شما ارتش ذرت ها را رهبری می کنید . نباید این اجازه را بدهید تا بیگانگان به مزرعه شما حمله کرده و غلات شما را غارت کنند . ارتش خود را رهبری کرده و به پیروی برسید . در طول مراحل با طیف گسترده ای از دشمنان رو به رو شده که بایستی تمامی آن ها را از بین ببرید . دقت داشته باشید که این بازی همراه با سه سطح  کمپین حقوق بین المللی ، بقا و مرگ ناگهانی ارائه شده است . پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 511 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

windows-8

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Launcher 8 ابزاری است بسیار جالب که می تواند تجربه ای زیبا از محیط ویندوز ایت را در موبایل اندروید شما به ارمغان آورد . در این اپلیکیشن خواهید توانست به سادگی طراحی های مورد نظر خود را همانند ویندوز هشت به صورت لایه ای ایجاد کرده و محیطی جذاب را به وجود آورد .

امیر قلیزاده بازدید : 524 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

Fanta-Fruit-Slam-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Fanta Fruit Slam 2 شما باید با استفاده از مواد غذایی ای که در اختیارتان قرار می گیرد مبارزه را به پایان برسانید . وظیفه شما این است تا با ضربه زدن به میوه ها آن ها را به طرف دشمنان خود پرتاب کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را به چالش بکشاند !

امیر قلیزاده بازدید : 589 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

Advanced-Xperia-Z-Launcher

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

آیا دوست دارید تا رابط کاربری گوشی اکسپریا زد را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید ؟ اگر این چنین است می توانید Advanced Xperia Z Launcher را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . اینترفیس این لانچر بسیار شبیه به گوشی اکسپریا زد بوده و شما می توانید از ویدجت های آن نیز استفاده کنید . دقت داشته باشید که این لانچر بدون هیچ گونه تبلیغی ارائه شده است . نکته قابل توجه این است که اگر بخواهید از لانچر به صورت عادی استفاده کنید نیازی نیست تا گوشی اندرویدی خود را روت کنید ، در غیر این صورت جهت استفاده حرفه ای باید گوشی خود را روت کنید . از قابلیت اصلی این لانچر می توان به امکان سفارشی سازی صفحه نمایش ، تغییر سایز آیکان ها و … اشاره داشت .

امیر قلیزاده بازدید : 565 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

Headless

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

 در بازی Headless شما در نقش یک دونده بی پایان هستید که تا حالا توانسته اید حدود ۱۸ ماه را بدون سر زندگی کنید . شما بایستی از تیغه های مرگبار و تله های متعدد عبور کرده و جان سالم به در ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان جمع آوری قدرت یو پی اس اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از آیتم های موجود در بازی نیز استفاده کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 197 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

Subway Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما باید تا آن جا که می توانید فرار کنید ! باید همراه با حیله و تزویر از دست پلیس فرار کرده و امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . در طول مسیر سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را نیز جمع آوری کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 411 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Freeletics.PRO.Fitness.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Freeletics PRO Fitness  از این پس مانند یک ورزشکار ورزش کنید ! این برنامه با ارائه تمرین های بدنسازی به شما کمک می کند تا اندام خود را زیباتر کرده و آن را بهبود ببخشید . از این پس برای تناسب اندام دیگر نیازی به دستگاه های بدنسازی نخواهید داشت ، زیرا این اپلیکیشن همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از تامیر نیز قادر خواهید بود تا حرکات ورزشی خود را تنظیم نمایید . اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 296 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Plants-vs-Zombies-2

نسخه زبان انگلیسی افزوده شد .

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 زامبی ها مجددا  بازمی گردند ! اکنون وظیفه شما این است تا لشکر سیاه زامبی ها را از بین ببرید . در ابتدا باید از مواد غذایی موجود در باغ خود محافظت کرده و سپس در برابر زامبی ها مقاومت کنید . با روش های شگفت انگیز از گیاهان خود دفاع کنید . با استفاده از انگشتان دست خود چمن را لمس کنید ، در آن صورت آن ها نابود خواهند شد . دقت داشته باشید که بازی Plants vs. Zombies 2 HD شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . بار کردن مراحل جدید و نابود کردن زامبی ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند .

امیر قلیزاده بازدید : 409 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Puffin Web Browser

توجه :ف-ی-ل-ت-ر -ش-ک-ن

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Puffin Web Browser  یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر های اینترنت برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده از این برنامه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت ، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره داشت . این مرورگر با پشتیبانی کامل از فلش ، خیال کاربران را بابت تماشای فیلم در اینترنت راحت کرده است ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگر ها  بهره می برد . تجربه بسیار خوبی از وبگردی به صورت Desktop  یا mobile view را با این مرورگر داشته باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 499 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Brave-Bit

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا بازی هیجان انگیز Brave Bit را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما باید سعی کنید تا مهارت خود را به دوستان نشان دهید . با عبور از اره های خطرناک ، نرده های الکتریکی ، مسلسل ها و راکت ها مراحل جدیدتر را باز کنید . این بازی شامل ۳۰ مرحله چالش انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که در هر فصل دنیای جدیدی  به بازی اضافه شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 139 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

nyanko-ninja

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا از کشتن دشمنان خسته شده اید ؟ آیا دوست دارید تا افراد تبهکار را از بین ببرید ؟ ما بازی nyanko ninja را به شما معرفی می نماییم . دقت داشته باشید که کنترل این بازی بسیار شبیه به پارکور می باشد . در این بازی شما با بیش از ۲۰ نوع هیولا رو به رو شده که باید تمامی آن ها را نابود کنید . سه کارفرما با حمله های مکرر خود ، مردم را به شدت ناراحت کرده اند . اکنون وقت آن فرا رسیده تا جلوی آن ها را بگیرید . آیا شما می توانید موفق شوید ؟ تنها کافی است خودتان امتحان کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 563 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

X-Ray Scanner copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار X-Ray Scanner می توانید اسمارت فون اندرویدی خود را به اشعه x تبدیل کنید ! این برنامه به شما کمک می کند تا به آسانی دوستان خود را فریب داده و به چالش بکشانید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن یک دوربین نیست ! شما با استفاده از سنسور G قادر به اسکن اشعه x خواهید بود . همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار صرفا جهت سرگرمی و شوخی بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد !

امیر قلیزاده بازدید : 361 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Danger-Dash

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 آیا شما یک ماجراجوی واقعی هستید ؟ پس با انجام بازی Danger Dash  این را ثابت کنید !‍ در این بازی شما باید با استفاده از توانایی و مهارت خود از دست یک ببر خطرناک و شر  فرار کنید . در هنگام راه با تله های متعددی رو به رو خواهید شد که باید با استفاده از هوش خود از تمامی آن ها عبور کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود تله های متنوع ، پرش اسلایدی و بازکردن کاراکتر های سرد  از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می گردند .

امیر قلیزاده بازدید : 467 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

Fable-Kingdom

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی هیجان انگیز Fable Kingdom HD شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و شهر رویایی خود را بسازید . با استفاده از قهرمانان موجود در بازی می توانید اسراری را که در طول مدت زمان بسیار طولانی ای فراموش شده اند را کشف کنید . نیروی شیطانی را شکست داده و نیروی مثبت را جایگزین آن کنید . به کمک این قهرمانان افسانه  ای ماموریت های خود را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که در این بازی بیش از ۷ شخصیت منحصر به فرد وجود دارد

امیر قلیزاده بازدید : 187 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

Prehi44storik v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Prehistorik یکی از معروف ترین بازی های دستگاه های آتاری بوده که اکنون نسخه اندروید آن نیز منتشر گردید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از موانع عبور کنید . دقت داشته باشید که دشمنان زیادی سعی می کنند تا جلوی شما را بگیرند . اما شما باید از تمامی آن ها عبور کنید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 548 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

Age of Thrones

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Age of Thrones   یک بازی بسیار زیبا و جذاب در دوران قرون وسطی بوده که شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از قعلعه های خود محافظت کنید . در ابتدا بایستی با امواج اورک ها ، اژدها ، ارواح و موجودات تیره را از بین برده و دشمنان را شکست دهید  .این بازی همواره با سبک آزاد ارائه شده و که به شما این اجازه را می دهد تا خود و قعلعه های خود را کنترل نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸ سطح منحصر به فرد  و۶ برج مختلف می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 339 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Super Dynamite Fishing Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Super Dynamite Fishing Premium بایستی با استفاده از خطرناک ترین و بزرگ ترین سلاح ها خود را برای یک ماهی گیری احمقانه آماده کنید ! با استفاده از مسلسل های مرگبار می توانید  بیش از ده نوع ماهی در رودخانه ها و دریاچه ها صید کنید . دقت داشته باشید که این بازی به صورت کامل برای گوشی  Xperia PLAY بهینه سازی شده است . همچنین لازم به ذکر است که این بازی قابلیت app2sd را دارا بوده و شما قادر خواهید بود آن را به مموری کارت گوشی انتقال دهید .

امیر قلیزاده بازدید : 155 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Sprinkle Islands

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 تایتان مجددا می سوزد ! سعی کنید که برنده جایزه آتش نشانی شده و یک ماجراجوی بسیار خوب باشید . در آینده ای نه چندان دور زباله های فضایی که در حال سقوط در جزایر زیبای تایتان هستند ، به زودی با سیاره زمین برخورد خواهند کرد . محل این برخورد جزیره تایتان است ! بدون شک بازی Sprinkle Islands بسیار هیجان انگیز می باشد . اکنون مردم این جزیره به کمک شما احتیاج دارند . اکنون شما باید به وسیله آب آتش را خاموش کرده و مردمان جزیره را نجات دهید . با حل پازل های متعدد کنترل آب های موجود را به دست بگیرید  وآتش را خاموش کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 454 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Yahoo!-Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به دنبال نرم افزار رسمی شرکت یاهو جهت مدیریت ایمیل هستید ، ما نرم افزار Yahoo! Mail را به شما معرفی می نماییم  . با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت داشته و آن ها را مشاهده کنید . شما قادر خواهید بود تا برای دوستان خود ایمیل ارسال کرده و ایمیل های آن ها را نیز بخوانید . دقت داشته باشید که تنها با یک کلیک به صندوق پستی خود دسترسی خواهید داشت ! از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبانی از چندین اکانت ایمیل اشاره داشت .

امیر قلیزاده بازدید : 486 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Tiny Farm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی Tiny Farm وظیفه شما این است که یک مزرعه بسیار کوچک و دوست داشتنی را مدیریت کنید . در این مزرعه نادرترین حیوانات وجود دارند . در این مزرعه شما باید حیوانات را پرورش داده و به رشد آن ها کمک کنید . تمام تلاش خود را برای تبدیل کردن مزرعه خود به عنوان بهترین مزرعه به کار بگیرید . لازم به ذکر است که رویدادهای هیجان انگیزی در این بازی رخ می دهد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را تجربه کنید . در حال حاضر وظیفه شما مراقبت از حیوانات می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 624 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

امیر قلیزاده بازدید : 689 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

CalcTape Smart Calculator

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یک ماشین حساب حرفه ای به نام CalcTape Smart Calculator را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده این ماشین حساب ، می توانید به آسانی محاسبات خود را انجام دهید . یکی از قابلیت های اصلی این برنامه که آن را از سایر رقبا مجزا می کند این است که به شما این امکان را می دهد تا محاسبقات قبلی را خود را تغییر داده و آن ها را ویرایش کنید . لازم به ذکر است که این ماشین حساب ، انقلابی نوین در ماشین حساب های جیبی می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 923 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (13)

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 660 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

carnivores-ice-age

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید در  بازی Carnivores Ice Age ، به شکار زمستانی رفته و مهارت خود را  در شکار امتحان کنید . شما باید به مناطق دور افتاده آفریقا سفر کرده و شکار کردن را در آن جا تجربه نمایید . لازم به ذکر است که تمامی لوازم جانبی شکار نظیر دوربین شکاری ، نقشه و …  در اختیار شما خواهد بود .

امیر قلیزاده بازدید : 418 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Summer-Blog

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 تعطیلات آغاز شده و بچه ها برای یک سفر ماجراجویی آماده می شوند . هنگامی که تعطیلات فرا می رسد ، والدین بچه ها کمی آزرده خاطر می شوند ، زیرا بچه ها پس از آغاز تعطیلات به صورت مداوم با کامپیوتر بازی کرده و اوقات و فراغت خود را بازی کردن پر می کنند . در بازی Summer Blog HD  والدین کودکان تصمیم گرفته اند تا آن ها را به یک سفر تابستانی بفرستند . اما باید توجه داشته باشید که این سفر ، یک سفر عادی نیست . داستان این بازی به صورت سحر و جادو بوده  و شخصیت های آن نیز سه کودک هستند . در هنگام راه آن ها با یک کابوس مواجه می شوند . آن ها به دنبال این هستند تا از شر این کابوس ها رهایی یابند . شما می توانید هر کدام از این شخصیت های که می خواهید را انتخاب کرده و با آن بازی را شروع کنید . البته بد نیست بدانید که اگر از شخصیت مورد نظر خود خسته شدید ، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید .

امیر قلیزاده بازدید : 595 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Shards-of-Time

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Shards of Time  باید به غرب وحشی سفر کرده و پازل های متعددی را حل کنید . در این سفر شما با چالش های متنوع و باور نکردنی روبه رو خواهید شد . در ابتدا باید طلسم مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس با استفاده از آن به مبارزه پرداخته و به هرج و مرج پایان دهید . از اسرارهای  موجود در شهر باخبر شده و آن ها را افشا کنید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی بوده و شما می توانید ۱۶ شخصیت منحصر به فرد را انتخاب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 329 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

BasketDudes Liga Endesa

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 اگر علاقه مند به سری بازی های بسکتبال هستید ، به هیچ عنوان بازی BasketDudes Liga Endesa را از دست ندهید . تنها کافی است توپ را برداشته و سپس آن را داخل تور بیاندازید . دقت داته باشید  که با ورود هر توپ به داخل تور امتیاز کسب خواهید کرد . گیم پلی این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور بوده و می تواند مدت ها شما را سرگرم کند . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از دستگاه های اندرویدی با پردازنده armv7  پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 441 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

MOTO STRIKER HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

شما می توانید در بازی MOTO STRIKER HD با دوستان خود رقابت کرده و آن ها را شکست دهید . قطعا تجربه بسیار خوبی را با این بازی خواهید داشت . تنها کافی است موتور خود را انتخاب کرده و گاز دهید !  بدون شک تصاویر اچ دی و سه بعدی به کار رفته در این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . اکنون سوار بر موتور خود شده و با دوستان رقابت را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد

امیر قلیزاده بازدید : 429 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Gun Strike

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی بازی Gun Strike  را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید به عنوان یک مزدور با دشمنان خود مبارزه کنید . بیش از ۲۲ نوع دراختیار شما خواهد بود که باید با استفاده از آن ها تمامی دشمنان را از بین ببرید . گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده و شما هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . این بازی شامل ۸۰ مرحله است که باید سعی کرده تمامی آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شباهت کوچکی به بازی کانتر استرایک دارد .

امیر قلیزاده بازدید : 612 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Bad Piggies HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Bad Piggies HD توسط شرکت Rovio ساخته شده است . اگر طرفدار سری بازی های پرندگان خشمگین هستید ، بدون شک این بازی شما را خشنود خواهد کرد . خوک ها شخصیت اصلی این بازی هستند . شما باید به خوک ها کمک کنید تا بتوانند پرواز کنند و برای این کار باید از تمامی ابزارهای خود استفاده نمایید .  اگر شما از رانندگی خوک ها لذت می برید ، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . وظیفه اصلی شما رساندن خوک ها به تخم مرغ ها است . لازم به ذکر است که این بازی فوق العاده سرگرم کننده است و شما می توانید دوستان خود را به چالش بکشانید .

امیر قلیزاده بازدید : 400 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Cut the Rope HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Cut the Rope HD شما باید به این هیولا کمک کنید تا برای تغذیه ، آب نبات ها را بخورد . در بازی طناب هایی وجود دارد که شما باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را ببرید . دراین صورت تمامی آب نبات ها ، ستاره ها و امتیاز ها را جمع آوری خواهید کرد . این بازی ، دارای ۳۷۵ مرحله هیجان انگیزی بوده  که مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . جمع آوری ستاره ها و بازکردن مرحله های مخفی از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می رود .

امیر قلیزاده بازدید : 509 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

A Ride into the Mountains copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی A Ride into the Mountains نیروی شر و تاریکی در کوهی شروع به تاخت و تاز کرده است و این تاخت و تاز روز به روز در حال گسترس است . اما مرد جوانی پدیدار خواهد شد که می بایست با این شیاطین مبارزه کند . شما باید سوار بر اسب شده و با مهارت تیراندازی خود ، نیروی شر و تاریکی از برای همیشه نابود سازید . گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجانی بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد .

امیر قلیزاده بازدید : 519 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

stick Run Mobile

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بازی stick Run Mobile با بیش از ۴۰ میلیون طرفدار ، اکنون موفق ترین دونده بی پایان در گوشی اندرویدی شما خواهد بود . در این گیم جذاب شما با چالش های گوناگونی رو به رو خواهید شد که می بایست از موانع عبور کرده و مراحل را به اتمام برسانید . جالب این است که بدانید که این بازی توسط یک دانش آموز ۱۶ ساله آلمانی طراحی شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 507 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

Fruit Ninjuss in Boots

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

امیر قلیزاده بازدید : 245 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 430 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Championship Jet Ski 2013

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

ما شما را به مسابقات جت اسکی Championship Jet Ski 2013  دعوت می کنیم ! تمامی این مسابقات در سواحل آفتابی که در وسط جنگل قرار دارد  برگذار خواهد شد . شما می توانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و یا به صورت تک نفره این بازی را انجام دهید . تنها کافی است جت اسکی مورد نظر خود را انتخاب کنید ! این بازی در مکان هایی نظیر موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا برپا می شود . باید توجه  داشت که این بازی از حالت های تک نفره و یا چند نفره به صورت آنلاین کاملا پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 488 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Castle Defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Castle Defense  یکی از محبوب ترین بازی های تولید شده برای اندروید محسوب می شود ! فرمانده جهان ما در معرض خطری بزرگ بوده که تا به اکنون هرگز با آن رو به رو نشده است . نه تنها اورک ها ، بلکه شیاطین و هیولاهای دیگر نیز در حال تلاش برای نابودی این فرمانده شجاع هستند . شما باید تمام خود را کرده و یک نیروی دفاعی قدرتمند ایجاد کنید و هیولاها و شیاطین را از بین ببرید . در ابتدا باید برج های مستحکم بسازید تا دشمنان نتوانند به قملرو شما نفوذ کنند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با میلیون ها بازیکن آنلاین اشاره داشت

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 789
  • بازدید سال : 18,660
  • بازدید کلی : 1,010,698