loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 923 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (13)

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .
شما خواهید توانست با بهره گیری از آپشن های شخصی سازی مختلفی که در بازی قرار گرفته است خودروی خود را از مدل های ۱۹۷۰ تا اتومبیل های امروزی می تواند باشد بر اساس سلیقه تان در ظاهر و یا بخش های مختلف مکانیکی اش تغییراتی انجام دهید .

 

 

hajm حجم : ۳۱٫۹۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم  

download دانلود دیتا با حجم ۱۴۷٫۸۳ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

download Fast & Furious 6 The Game5 Fast & Furious 6 The Game2 Fast & Furious 6 The Game3 Fast & Furious 6 The Game4

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/14 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

من اینو دست دوم خریدم؟شماذشو میتونی بدی؟
پاسخ : دست دوم و نو فرقی ندارن افشین جان
شرمنده , هر سوالی هست لطفا همینجا مطرح کنید

این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/14 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

شرمنده ولی این وصل نمیشه حتی با برنامه هم....ارور میده
پاسخ : دشمنت شرمنده
من خودم با مشکل شما مواجه شده بودم اما برطرف شد
شما با نمایندگی تماس بگیر ببین چی میگن

این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/13 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

شرمنده ببخشی ندیدمش اول...چرا تو پیکو فایل گذاشتیش..ادم کم دقت میکنه..ببخشی..در ضمن این با وای فای هم وصل میشه؟با این برنامه وصل کنم بعد فلش کنم تبلتو؟
پاسخ : بله میشه , ولی من تست نکیردم
شما طبق آموزشی که مطالعه کردی پیش برو آقا افشین

این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/13 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

سلام فایلی که گفتی گرفتم...یکم کارات عجیبه..یکم نظم نداری...شرمنده ولی نظر میدم تا کارات درست بشه...اخه اون فایل زیب هست وقتی اکسترت میکنم رمز میخاد ولی رمزشو ننوشتی...یا بعضیها اصلا مسیر دانلود نداره...لطفا رمزشو بنویسین
پاسخ : تو صفحه دانلود بیشتر دقت کن افشین جان
اگرم بعضی از لینکها پاک شده باشه بدون اطلاع بنده پاک شده که با اطلاع رسانی کاربراست که من متوجه میشمو سعی میکنم برطرف کنم
الان کدوم فایل پاک شده ؟

این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/12 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

با سلامی دوباره...من بخام تبلتمو باusbبه کامپیوتر وصل کنم باید چیکار کنم...نیاز به برنامه داره؟لطفا راهنمایی کنید خب...هیچی بلد نیستم 0کیلومترم
پاسخ : نیاز به کاره خاصی نداره , اما در صورتی که به صورت معمولی نیاورد میتونی از همون درایوی که گفتم استفاده کنی

این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/12 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

من نمیدونم چجوری درایو رو کامپیوتر واسه تبلت درس کنم
پاسخ : شما نیاید درایو درست کنید , کافیه اینو رو کامپیوتر نصب کنی
به این صفحه یه سر بزن :
http://dimoiran.rozblog.com/post/41

این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/12 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

ببخشی دیر برگشتم مسافرت بودم....اره زبونشو که خارجی کردم دیگه نصب شد...خ ممنون.....راستی تبلتم رو کامپیوتر بالا نمیاد...میزنم دم کامپیوتر صدا میده رو تبلتم تایید میاد ولی رو کانپیوتر هیچ حافظه ای بالا نمیاد براش...راستی من رم روش ننداختم ها..
یه سوال دیگه...جارمم خراب شده قابل تعمیر هست؟
دوس دارم رام تبلتم4.1.1باشه ولی میترسم خراب بشه...مشکل زیادی براش درست نمیکنه؟لطفا راهنماییم کنین
پاسخ : سلام دوست عزیز , ایشالا که خوش گذشته باشه
بعضی مواقع انجوری میشه , شما میتونی درایور تبلتو رو کامپیوتر نصب کنی به مشکل نخوری
آره درست میشه , ولی حتما ببر نمایندگی درست کنن

اول شما راهنمای آپدیتو بخون بعد اقدام به آپدیت کن , خیلی راحته , هیچ مشکلی پیش نمیاد
موفق باشی

این نظر توسط medyaaa در تاریخ 1392/06/07 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

salam khaste nabashin khastam begam hamin alan bazye Asphalt 8 - Airborne v1.0.0 roo tablet dimo 900+ ejraaa kardam va khoob netije dad va kamelan ejraaa shod too anjoman kamel migam bayad chikar konid
پاسخ : مرسی مدیا جان

این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/03 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

من زیاد بلد نیستم میترسم خراب شه...بعدش تو اطلاعاتش نوسته نصب برنامه منم که اون برنامه رو ندارم
پاسخ : کودوم برنامه دوست عزیز ؟
پاسخ : راستی بازی که میگفتین فایل apk نصب نمیشه تست کردم , مشکلی نداشت , نصب شد

این نظر توسط افشین رضایی پور در تاریخ 1392/06/03 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

تاچ تبلت منم با زدن شارژر قاطی میکنه خب/
این که عادیه برام
پاسخ : پس حتما ارتقاع بده


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 1,676
  • بازدید سال : 19,547
  • بازدید کلی : 1,011,585