loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 454 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Yahoo!-Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به دنبال نرم افزار رسمی شرکت یاهو جهت مدیریت ایمیل هستید ، ما نرم افزار Yahoo! Mail را به شما معرفی می نماییم  . با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت داشته و آن ها را مشاهده کنید . شما قادر خواهید بود تا برای دوستان خود ایمیل ارسال کرده و ایمیل های آن ها را نیز بخوانید . دقت داشته باشید که تنها با یک کلیک به صندوق پستی خود دسترسی خواهید داشت ! از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبانی از چندین اکانت ایمیل اشاره داشت .

امیر قلیزاده بازدید : 688 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

CalcTape Smart Calculator

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یک ماشین حساب حرفه ای به نام CalcTape Smart Calculator را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده این ماشین حساب ، می توانید به آسانی محاسبات خود را انجام دهید . یکی از قابلیت های اصلی این برنامه که آن را از سایر رقبا مجزا می کند این است که به شما این امکان را می دهد تا محاسبقات قبلی را خود را تغییر داده و آن ها را ویرایش کنید . لازم به ذکر است که این ماشین حساب ، انقلابی نوین در ماشین حساب های جیبی می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 440 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

ORDO 1 copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار ORDO Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اپیلیکشن های خود مدیریت داشته باشید . اگر به دنبال یک فایل منیجر قوی برای گوشی اندرویدی خود هستید ، بدون شک این اپلیکیشن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . این نرم افزار ، یک مدیر پرونده بسیار ساده و در عین حال شیک برای سیستم عامل اندروید می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغاتی عرضه شده است .

faramarz بازدید : 898 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)
  • انتقال فایل توسط وایرلس با swiftp

     

        با تشکر از faramarz  عزیز بابت این پست 

    چند روز پیش راهی برای انتفال فایل ها توسط وایرلس در سایت قرار گرفته بود اما به دلیل وابسته بودن این راه به مرورگر و مشکل در انتقال فایل ها راه ساده تری را به شما خواهیم آموخت که با انجام آن یک درایو در my computer شما ایجاد میشود که شما به راحتی میتوانید فایل های خود را کپی و پیست نمایید و تمام فایل های موجود در گوشی خود را مشاهده کنید و با سرعت بالای وایرلس انتقال دهید. برای مشاهده تمامی مراحل به صورت گام به گام به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیر قلیزاده بازدید : 716 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7795330000/Root_Explorer_File_Manager.jpg

تست شده

توجه : این برنامه برای جابجا کردن حافظه داخلی تبلت با حافظه جانبی تبلت الزامی میباشد .

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بی شک Root Explorer  File Manager یکی از برترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت فایل برای اندروید می باشد که با دارا بودن آپشن های مختلف خود می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند . از جمله این ویژگی ها می توان به ساخت و یا خارج سازی فایلهای فشرده tar ، zip و gzip ، خارج کردن آرشیو های rar از حالت فشرده ، نمای فایلهای دیتابیس SQLite ، ویرایشگر متن حرفه ای ، جستجو ، بوکمارک ، ارسال فایلهای از راه های مختلف مانند ایمیل ، بلوتوث و … اشاره نمود .

امیر قلیزاده بازدید : 391 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

Photo-Transfer-App

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Photo Transfer App نام نرم افزاری است که به منظور هر چه ساده تر کردن فرایند انتفال عکس ها بین دستگاه اندروید و کامپیوتر شما طراحی گردیده است . برای استفاده از این برنامه کافیست دستگاه تحت اندروید و البته کامپیوتر شما به یک شبکه وای فای یکسان وصل شده باشند . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی هر چه تمام تر تصاویر را به صورت گروهی از گوشی به کامپیوتر و از گوشی به کامپیوتر انتقال دهید بی آنکه نیازی به وصل کردن کابل USB وجود داشته باشد . توجه داشته باشید که انتقال تصاویر از طریق وای فای هیچ گونه مصرفی از حجم خریداری شده ی سرویس اینترنتی شما نخواهد داشت .

امیر قلیزاده بازدید : 427 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

OfficeSuite Pro 7

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به دنبال یک برنامه مناسب برای ایجاد،ویرایش و چاپ متون اکسل،ورد و پاورپوینت خود هستید نرم افزار OfficeSuite Pro 7 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد چراکه این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های ورد،اکسل و پاورپوینت قادر است فایل های PDF را در تلفن همراه یا رایانه لوحی شما به نمایش بگذارد
افزون براین با استفاده از برنامه فوق می توانید فایل های خود را در  Box, DropBox, Google Drive, SkyDrive و  SugarSync را مدیریت نمایید.

امیر قلیزاده بازدید : 463 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7751601391/Apps_Homea.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به دنبال نرم افزاری می گردید که بتوان با آن اپلیکیشن های از پیش نصب شده بر روی اندرویدتان را حذف کنید چه دسترسی روت داشته باشید و چه خیر ؟
آیا به دنبال راهی برای دسته بندی کردن اپلیکیشن ها بر اساس درخواست های مجوزشان می گردید ؟

امیر قلیزاده بازدید : 614 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7750256769/zoodcharge_androidha.jpg

 

زود شارژ یک برنامه فوق العاده ساده و کاربردی برای خرید کارت شارژ های سیم کارت های اعتباری و شارژ مستقیم ایرانسل (عادی و شگفت انگیز) می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این نرم افزار می توانید با ساخت پروفایل برای خود، تنها با یک دکمه اقدام به خرید شارژ کنید. همچنین این برنامه آمار شارژهای خریداری شده و میزان متوسط مصرف روزانه شارژ شما را محاسبه می کند.

امیر قلیزاده بازدید : 821 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7746162147/MAVEN_Voice_Recorder_Pro.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

MAVEN Voice Recorder Pro یک ابزار ضبط صدا چندمنظوره است که از آن می توانید برای اهداف مختلفی نظیر ساخت موزیک ، ضبط صدای عادی و نیز حالت عمومی استفاده کنید .این برنامه با پشتیبانی از آپشن های متفاوت نظیر سمپل ریت ، آزادی عمل بسیار قابل توجهی را در زمینه کیفیت نهایی فایلها به شما خواهد داد . افزون بر این با دارا بودن دکمه های کنترلی می توانید اقدام به ضبط سریع و آسان صدا ، متوقف ساختن و ادامه دادن در هر زمانی که می خواهید نمایید .

 

امیر قلیزاده بازدید : 650 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738568488/com_qihoo360_launcher_screenlock_0.jpg

360ScreenLock یک برنامه قفل جالب است. با استفاده از این لاکر می توانید تعداد زیادی تم و والپیپر دانلود کنید و صفحه نمایشگرتان را زیبا کنید.

این لاکر همچنین بسیار قابل تنظیم می باشد، برای مثال شما می توانید صدای بازگشایی صفحه نمایش را تغییر دهید یا حتی می توانید افکت بازگشایی قفل را تنظیم کنید.

امیر قلیزاده بازدید : 456 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738388602/Sidebar_Pro.jpg

 

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Sidebar Pro سریع،کاربردی و قدرتمند. این  برنامه قدرتمند با بهره گیری از نوار های جذاب و کاربردی خود دسترسی  را به برنامه های مورد نظرتان آسان می سازد و شما قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی به بسیاری از بخش های  دستگاه اندرویدتان دست یابید.

ویژگی ها
- صرفه جویی در مصرف شارژ باتری
- دارا بودن ابزارک های کاربردی
- سفارشی سازی آیکون ها

امیر قلیزاده بازدید : 2653 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (1)

http://s2.picofile.com/file/7729759030/LiveSuitPack_version_1_09_20120301.jpg

LiveSuitPack

نکته : این نرم افزار برای آپدیت کردن تبلت دیمو الزامی میباشد .

برای دانلود از لینک مستقیم و مشاهده پسوورد در ادامه با ما همراه باشید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 716
  • بازدید سال : 18,587
  • بازدید کلی : 1,010,625