loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 538 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

Soccer Moves

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

آیا دوست دارید تا با انجام حرکات هوشمندانه به یک بازیکن افسانه ای تبدیل شوید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Soccer Moves را از دست ندهید . در این بازی شما باید کنترل بازیکن را به دست گرفته و با عبور هوشمندانه از سایر بازیکنان توپ را به داخل دروازه شوت کنید . این بازی شامل ۹۰ مرحله هیجان انگیز بوده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا مهارت های خود را ارتقا دهید . آیا شما آماده هستید که به یک قهرمان واقعی فوتبال تبدیل شوید ؟!

امیر قلیزاده بازدید : 532 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars II

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام Angry Birds آشنا هستید . در این پست قصد داریم تا نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars II را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی کنترل خوک ها را بر عهده گرفته و با آن ها مراحل را پشت سر بگذارید . بیش از ۳۰ شخصیت منحصر به فرد نیز در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را مشاهده خواهید کرد . دقت داشته باشید که در طول مراحل نقش خوک ها و پرندگان عصبانی را بر عهده خواهید داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

امیر قلیزاده بازدید : 523 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

Fanta-Fruit-Slam-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Fanta Fruit Slam 2 شما باید با استفاده از مواد غذایی ای که در اختیارتان قرار می گیرد مبارزه را به پایان برسانید . وظیفه شما این است تا با ضربه زدن به میوه ها آن ها را به طرف دشمنان خود پرتاب کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را به چالش بکشاند !

امیر قلیزاده بازدید : 565 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

Headless

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

 در بازی Headless شما در نقش یک دونده بی پایان هستید که تا حالا توانسته اید حدود ۱۸ ماه را بدون سر زندگی کنید . شما بایستی از تیغه های مرگبار و تله های متعدد عبور کرده و جان سالم به در ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان جمع آوری قدرت یو پی اس اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از آیتم های موجود در بازی نیز استفاده کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 197 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

Subway Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما باید تا آن جا که می توانید فرار کنید ! باید همراه با حیله و تزویر از دست پلیس فرار کرده و امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . در طول مسیر سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را نیز جمع آوری کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 339 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Super Dynamite Fishing Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Super Dynamite Fishing Premium بایستی با استفاده از خطرناک ترین و بزرگ ترین سلاح ها خود را برای یک ماهی گیری احمقانه آماده کنید ! با استفاده از مسلسل های مرگبار می توانید  بیش از ده نوع ماهی در رودخانه ها و دریاچه ها صید کنید . دقت داشته باشید که این بازی به صورت کامل برای گوشی  Xperia PLAY بهینه سازی شده است . همچنین لازم به ذکر است که این بازی قابلیت app2sd را دارا بوده و شما قادر خواهید بود آن را به مموری کارت گوشی انتقال دهید .

امیر قلیزاده بازدید : 923 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (13)

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 441 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

MOTO STRIKER HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

شما می توانید در بازی MOTO STRIKER HD با دوستان خود رقابت کرده و آن ها را شکست دهید . قطعا تجربه بسیار خوبی را با این بازی خواهید داشت . تنها کافی است موتور خود را انتخاب کرده و گاز دهید !  بدون شک تصاویر اچ دی و سه بعدی به کار رفته در این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . اکنون سوار بر موتور خود شده و با دوستان رقابت را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد

امیر قلیزاده بازدید : 429 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Gun Strike

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی بازی Gun Strike  را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید به عنوان یک مزدور با دشمنان خود مبارزه کنید . بیش از ۲۲ نوع دراختیار شما خواهد بود که باید با استفاده از آن ها تمامی دشمنان را از بین ببرید . گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده و شما هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . این بازی شامل ۸۰ مرحله است که باید سعی کرده تمامی آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شباهت کوچکی به بازی کانتر استرایک دارد .

امیر قلیزاده بازدید : 612 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Bad Piggies HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Bad Piggies HD توسط شرکت Rovio ساخته شده است . اگر طرفدار سری بازی های پرندگان خشمگین هستید ، بدون شک این بازی شما را خشنود خواهد کرد . خوک ها شخصیت اصلی این بازی هستند . شما باید به خوک ها کمک کنید تا بتوانند پرواز کنند و برای این کار باید از تمامی ابزارهای خود استفاده نمایید .  اگر شما از رانندگی خوک ها لذت می برید ، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . وظیفه اصلی شما رساندن خوک ها به تخم مرغ ها است . لازم به ذکر است که این بازی فوق العاده سرگرم کننده است و شما می توانید دوستان خود را به چالش بکشانید .

امیر قلیزاده بازدید : 509 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

A Ride into the Mountains copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی A Ride into the Mountains نیروی شر و تاریکی در کوهی شروع به تاخت و تاز کرده است و این تاخت و تاز روز به روز در حال گسترس است . اما مرد جوانی پدیدار خواهد شد که می بایست با این شیاطین مبارزه کند . شما باید سوار بر اسب شده و با مهارت تیراندازی خود ، نیروی شر و تاریکی از برای همیشه نابود سازید . گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجانی بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد .

امیر قلیزاده بازدید : 516 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

stick Run Mobile

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بازی stick Run Mobile با بیش از ۴۰ میلیون طرفدار ، اکنون موفق ترین دونده بی پایان در گوشی اندرویدی شما خواهد بود . در این گیم جذاب شما با چالش های گوناگونی رو به رو خواهید شد که می بایست از موانع عبور کرده و مراحل را به اتمام برسانید . جالب این است که بدانید که این بازی توسط یک دانش آموز ۱۶ ساله آلمانی طراحی شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 507 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

Fruit Ninjuss in Boots

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

امیر قلیزاده بازدید : 385 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Blood-Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر دنبال کننده سری بازی های دویدن هستید ، حتما Blood Run را بر روی اندروید خود نصب نمایید . یک نفر در برابر ۳۰۰۰۰ نفر ! همه چیز را خودتان تعیین خواهید کرد . آیا در برابر دشمنان تسلیم شده و اجازه می دهید تا شما را نابود کنند ؟ بیش از هزاران نیزه به سمت شما پرتاب می شود که باید سعی کنید به آن ها برخورد نکنید . هزاران سرباز جلوی شما را خواهند گرفت و این شما هستید که تعیین می کنید کشته شوید یا بکشید ؛ زنده بمانید یا بمیرید !

امیر قلیزاده بازدید : 533 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Penalty ShootOut football game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا ضربات پنالتی را دوست دارید و می خواهید به صورت مداوم ضربات پنالتی بزنید؟ ما بازی Penalty ShootOut football game را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم .
این گیم ، بهترین بازی زدن ضربات پنالتی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر از طرفداران فوتبال به ویژه بازی های جام ملت های اروپا هستید به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید .

امیر قلیزاده بازدید : 693 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy-Taxi

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !

امیر قلیزاده بازدید : 391 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Hungry Shark Evolution

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شناگران مواظب خود باشید! کوسه گرسنه بازگشته است و از قبل نیز گرسته تر شده! همه این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شود. تجربه زندگی به عنوان یک کوسه را برای زنده ماندن داشته باشید. شما در این بازی، رشد از یک توله سگ و تبدیل آن به  ۱۰ کوسه بزرگ را مشاهده خواهید کرد. شما باید گنجینه ها و طلا ها را پیدا کرده و آن ها را بردارید. پس از جمع آوری طلا، می توانید توانایی کوسه خود را بیشتر کنید و او را قدرتمند تر جلوه دهید.

امیر قلیزاده بازدید : 404 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Pettson's Inventions Deluxe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pettson’s Inventions از سری بازی های سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید به پیرمردی به نام Pettson و گربه اش کمک کنید تا اشیاء جدیدی را اختراع کنند و اختراعات خود را تکمیل کنند. این بازی بسیار زیبا است. باید قسمت های مختلف اشیاء اختراع شده توسط این پیرمرد را برداشته و آن ها را کنار یکدیگر قرار دهید تا اختراع مورد نظر تکمیل شود. در واقع باید یک پازل را تکمیل کنید. قابل توجه است که این بازی بیش از ۶۶ مرحله دارد.

امیر قلیزاده بازدید : 576 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Extreme Road Trip 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Extreme Road Trip 2 یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر توانایی زیادی در کنترل کردن ماشین دارید، بدون شک این بازی بهترین تجربه برای شما خواهد بود. در این بازی، باید با بالاترین سرعت ممکن حرکت کنید و ماشین را کنترل کنید. با استفاده از نیترو، سرعت ماشین خود را تقویت کنید. در ضمن، پس از گذراندن مراحل به شما سکه داده خواهد شد. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۶ را کسب کرده است

امیر قلیزاده بازدید : 380 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Scribblenauts Remix

پیش نیاز: اندروید ۳ و بالاتر

Scribblenauts Remix یکی از بازی های فکری و سرگرمی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی, برنده جایزره پرفروش ترین بازی ویدیویی است که در حال حاضر برای کاربران سیستم عامل اندروید در دسترس است. هر اشیایی که در بازی وجود دارد, می تواند به واقعیت تبدیل گردد. در این بازی فکری, شما باید سعی کنید تا بازی را به چالش بکشانید و با استفاده از چالش معما را حل کنید.

امیر قلیزاده بازدید : 421 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

Where's My Mick

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Where’s My Mickey یک بازی با گیم پلی مبتنی بر علم فیزیک برای سیستم عامل اندروید می باشد. انیمیشن های طنز آمیز و هوای تحریک کننده از ویژگی های اصلی این بازی هستند. تجربه خوبی را با این بازی داشته باشید. شما باید در قسمت های خنده دار پازل، شرکت داشته باشید. در هر مرحله از پازل باید ضربه تند و شدید بزنید و منبع آب را جمع آوری کنید.

امیر قلیزاده بازدید : 462 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

http://s4.picofile.com/file/7800151612/Fruit_Ninja_Free.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 Fruit Ninja یکی از بازی های محبوب در دنیای سیستم عامل های موبایل و به ویژه اندروید می باشد . در این گیم جذاب می بایست در نقش یک نینجا ، تمامی میوه هایی را که به بالا پرتاب می شوند با ضربات کاری شمشیر خود به دو نیم یا حتی بیشتر تقسیم نمایید . دراین راه می بایست مراقب بمب هایی که به همراه میوه ها پرتاب می شوند باشید چرا که ضربه زدن به آنها همانا و کشته شدن نینجای داستان همان ! اگر احساس نینجا بودن را در تک تک ذرات وجود خود احساس می کنید نباید این بازی جذاب را از دست بدهید !

امیر قلیزاده بازدید : 667 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7754923973/Golf_Star.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر – اینترنت

اگر به رشته ورزشی گلف علاقه مندید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی جذاب Golf Star را که یکی از زیباترین بازی های گلف ارایه شده برای دستگاه های اندروید می باشد از دست ندهید . در طراحی این بازی که از گرافیک فوق العاده واقع گرایانه و البته گیم پلی فیزیکی جذاب در کنار بهره گیری از تکنیک های مختلف این رشته استفاده شده است محیطی را تجربه خواهید نمود که تا کنون نمونه اش را ندیده اید !

در این بازی افزون بر وزن ، باد ، دما و رطوبت بیش از ۷۰ فاکتور دیگر نیز برای داشتن گیم پلی فیزیکی هر چه زیباتر استفاده شده است که قطعا حسی نزدیک به واقعی را هنگام بازی برایتان به وجود می آورد .

امیر قلیزاده بازدید : 653 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7740758923/Trainz_Simulator1.jpg

 

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳
گیم Trainz Simulator که اولین بازی شبیه سازی هدایت قطار است با استفاده از تصاویر جذاب و گرافیک حیرت انگیز خود به شما اجازه می دهد هدایت قطار را برعهده بگیرید. این گیم همچنین با شبیه سازی مناطق مختلف زمین مهارت شما را در هدایت قطار مورد آزمایش قرار می دهد.

افزون براین شما می توانید با استفاده از سیستم های ناوبری تمام لمسی بازی به راحتی قطار را کنترل نمایید.
توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

 

 

امیر قلیزاده بازدید : 729 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738576234/Cristiano_Ronaldo_Freestyle.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین و محبوبترین بازیکنان فوتبال جهان می باشد . اگر به این بازیکن علاقه مندید و می خواهید در قالب بازی به زندگی فوتبالی او بروید Cristiano Ronaldo Freestyle می تواند این آرزوی شما را برآورده سازد . سعی کنید تکنیک هایی را که رونالدو در فوتبال از خود به نمایش می گذارد شما نیز در این بازی انجام دهید. با رفتن به نقاط مختلف جهان فوتبال رونالدویی خود را تست کرده و امتیاز بگیرید !

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 495 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7736756020/Zombies_Runa.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Zombies, Run! یک بازی خارق العاده در سبک دویدن و البته ماجراجویی صوتی است !

بندهای کفش تان را بسته و هدفون روی گوش در حالی که تنها گام به سوی بیرون از خانه برداشته اید ناگهان در فاصله ۱۰۰ یاردی خود افرادی را می بینید که در حال آمدن به صورت شما هستند . شما می توانید بایستید و مرگ را تجربه کنید یا اینکه با قدرت هر چه تمام تر از آنها بگریزید ! بازی پیش روی که یکی از برترین و تحسین شده ترین بازی های سبک دیودن است دارای گیم پلی بسیار زیبایی است که قطعا با انجام یک باره آن دیگر نخواهید توانست آن را ترک کنید .

برای دانلود در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

امیر قلیزاده بازدید : 10027 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7735685692/cut_the_rope.jpg

تست شده در تبلت دیمو

Cut the Rope یک بازی فوق العاده زیبا و پر طرفدار می باشد که در گوگل پلی امتیاز ۵ ستاره را کسب کردهاست. اکنون نسخه جدید این بازی زیبا و پرطرفدار با نام Time Travel  یا سفر در زمان برای اندروید منتشر شده است که آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد ! در این بازی باید طناب را طوری ببرید که شکلات وارد دهان موجود شود و به مراحل بعدی راه یابید .

برای دانلود این بازی فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 640 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7730598709/marble_blast_3.jpg

Marble Blast یک بازی فوق العاده زیبا و محبوب می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است! 

در این بازی باید گوی های رنگی که در اختیار شما قرار میگیرند را پرتاب کرده و رنگ های یکسان را حذف کنید.

هرچه توپ های همرنگ بیشتری را نشانه بگیرید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و به مراحل بعد راه پیدا می کنید.

بازی دارای مراحل زیادی می باشد که به تدریج با کسب امتیازات بالا باز خواهند شد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امیر قلیزاده بازدید : 782 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7730602040/rope_escape_v1_01.jpg 

Rope Escapeیک بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که نسخه جدید آن را همراه با پول و سکه بی نهایت برای شما عزیزان قرار داده ایم . در این بازی زیبا شما باید از هر وسیله ای که خاصیت فنری دارد برای پرواز در میان درختان استفاده کرده و مسیر خود را در میان درخت های انبوه پیدا کنید ، همچنین باید مراقب سنگ های بزرگ ، حیوانات وحشی و نیزه هایی که سرخپوستان به سمت شما پرتاب می کنند باشید. بازی دارای محیط زیبا و گرافیک بالایی می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 545 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7730600856/Ninja_Chicken_Ooga_Booga.jpg

تست شده در تبلت دیمو

همیشه بازی های ساده ای مثل  Ninja Chicken  وجود دارند که در عین سادگی طرفداران مخصوص خود را دارند. این بازی اخیرا مورد توجه اندروید داران عزیز قرار گفته و جزو بازی های برتر مارکت شده است. در این بازی شما نقش یک  مرغ را به عهده دارید که به جنون دچار شده و فکر میکند که یک نینجا است و میخواهد این را به دیگران ثابت کند. بازی دارای ۳۰ مرحله جذاب به همراه گرافیک فانتزی زیبایی است .

برای دانلود میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.
این بازی توانسته طرفداران زیادی را برای خود به دست آورد و هم اکنون دارای ۴٫۷ ستاره از ۵ ستاره در اندروید مارکت هست!

امیر قلیزاده بازدید : 487 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/temple%20run%202.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

حتما با بازی tample run آشنایی دارید . پس از چند روز که این بازی برای ios منتشر شد امروز این بازی برای اندروید نیز در دسترس قرار گرفت !

این بازی نسبت به نسخه قبلی اش امکانات فوق العاده ای دارد . شما باید از دست هیولا ها فرار کنید  و سکه های سر راهتان را جمع کنید و با آن وسایل مختلفی بخرید .

برای دانلود بازی Temple Run 2  در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

امیر قلیزاده بازدید : 790 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/Bazaar.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

یک مارکت ایرانی , رایگان و فوق العاده برای تبلت داران دیمویی

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 706
  • بازدید سال : 18,577
  • بازدید کلی : 1,010,615