loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 538 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

Soccer Moves

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

آیا دوست دارید تا با انجام حرکات هوشمندانه به یک بازیکن افسانه ای تبدیل شوید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Soccer Moves را از دست ندهید . در این بازی شما باید کنترل بازیکن را به دست گرفته و با عبور هوشمندانه از سایر بازیکنان توپ را به داخل دروازه شوت کنید . این بازی شامل ۹۰ مرحله هیجان انگیز بوده که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا مهارت های خود را ارتقا دهید . آیا شما آماده هستید که به یک قهرمان واقعی فوتبال تبدیل شوید ؟!

امیر قلیزاده بازدید : 923 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (13)

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 441 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

MOTO STRIKER HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

شما می توانید در بازی MOTO STRIKER HD با دوستان خود رقابت کرده و آن ها را شکست دهید . قطعا تجربه بسیار خوبی را با این بازی خواهید داشت . تنها کافی است موتور خود را انتخاب کرده و گاز دهید !  بدون شک تصاویر اچ دی و سه بعدی به کار رفته در این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . اکنون سوار بر موتور خود شده و با دوستان رقابت را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد

امیر قلیزاده بازدید : 518 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Skiing Fred

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Skiing Fred، می توانید به یک اسکی باز حرفه ای تبدیل شوید. در این بازی باید با دوستان خود رقابت کنید. مهارت خود را در اسکی سواری نشان دهید. باید از موانع عبور کرده و به سمت بالا و پایین بپرید. نباید اجازه دهید که دشمنان، از شما جلو بزنند. هر چه بیشتر بتوانید به دشمنان خود ضربه بزنید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد. لازم به ذکر است که بر سر شما تله هایی قرار خواهد گرفت که باید تمام تلاش خود را به بگیرید و از تمامی آن ها عبور کنید

امیر قلیزاده بازدید : 693 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy-Taxi

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !

امیر قلیزاده بازدید : 576 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Extreme Road Trip 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Extreme Road Trip 2 یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر توانایی زیادی در کنترل کردن ماشین دارید، بدون شک این بازی بهترین تجربه برای شما خواهد بود. در این بازی، باید با بالاترین سرعت ممکن حرکت کنید و ماشین را کنترل کنید. با استفاده از نیترو، سرعت ماشین خود را تقویت کنید. در ضمن، پس از گذراندن مراحل به شما سکه داده خواهد شد. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۶ را کسب کرده است

امیر قلیزاده بازدید : 137 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Mad Truck 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Mad Truck 2 یکی دیگر از بازی های ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید با این ماشین بزرگ در کوهستان ها مسابقه دهید در مدت زمان معین شده به مقصد مورد نظر برسید. اما باید کمی دقت کنید! زیرا در جاده موانع بسیار زیادی از جمله چوب، سنگ و زامبی وجود دارد که آن ها نمی خواهند به شما اجازه دهند تا از جاده عبور کنید. گیم پلی این بازی ساده، اما پرطرفدار می باشد. قابل توجه است که امتیاز این بازی در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۸ است.

امیر قلیزاده بازدید : 446 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Cycling 2013 copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cycling 2013 بازی ورزشی دوچرخه سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی این امکان را به شما می دهد تا به راحتی دوچرخه سواری کنید. در این بازی، امکان دوچرخه سواری در جاده ها، کوه ها، مناطق شهری و … وجود دارد. در حال حاضر یکی از بهترین بازی های ورزشی در اختیار شما خواهد بود. همچنین، شما می توانید در داخل پیست با رقیبان خود مسابقه دهید. حالت های به کار رفته در این بازی، ۳ حالت می باشد که به صورت تک نفره، بازی با رایانه و مسابقه با رقیبان است.

امیر قلیزاده بازدید : 660 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Chess War

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Chess War Borodino بازی شطرنج جنگی برای سیستم عامل اندروید می باشد. بدون شک تمامی کاربران سیستم عامل اندروید منتظر این بازی بوده اند. در این پست قصد معرفی بازی شطرنج جنگی را به شما کاربران عزیز داریم. همان طور که مطلع هستید این بازی در ابتدا برای ویندوز طراحی گردید و اکنون برای سیستم عامل اندروید طراحی شد. تولیدکنندگان این بازی  تمام تلاش خود را کرده اند تا کاربران از بازی شطرنج جنگی نهایت لذت را ببرند. در این بازی تمامی مهره های شطرنج به شکل انسان و حیوان هستند. به عنوان مثال  مهره سرباز در نقش سرباز اصلی و مهره اسب به عنوان انسان اسب سوار می باشد. نقش شاه را می توانید خودتان انتخاب کنید.  زیبایی این بازی هنگام بیرون راندن مهره حریف  خود را نشان خواهد داد. بازی شطرنج باعث می شود تا قدرت تعقل و اندیشه انسان بالاتر برود. لازم به ذکر است که امتیاز این بازی در گوگل پلی ۴٫۹ می باشد. اکنون مفتخر هستیم تا به عنوان اولین وبسایت ایرانی این بازی را تقدیم شما کاربران عزیز کنیم .

امیر قلیزاده بازدید : 714 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Bike Race Pro by T. F

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bike Race Pro by T. F. Games یکی دیگر از سری بازی های موتور سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر دنبال کننده بازی های موتوری هستید, به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. این بازی طبق فیزیک واقعی طراحی شده است. تمامی حرکات اعم از سرعت, شتاب, دور زدن و شیب مبتنی بر مبانی فیزیک هستند. با استفاده از سنسور گوشی می توانید موتور را کنترل نمایید

wistful بازدید : 454 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7807195799/footbal_kick.jpg

   با تشکر از wistful  عزیز بابت این پست 

Football Kicks یک بازی زیبا و ورزشی می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا باید مهارت های خود را به کار برید و تا می توانید ضربات ایستگاهی را با موفقیت انجام دهید ! بازی دارای ۶ حالت مختلف می باشد که در هر یک می توانید مهارت های مختلف خود را تست کنید ، همچنین می توانید پلیر خود را شخصی سازی کنید و مهارت های او را ارتقا دهید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید !

faramarz بازدید : 520 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

   با تشکر از faramarz  عزیز بابت این پست 

بازی Xtreme Wheels شباهت زیادی به بازی Trial Xtreme دارد .
شما در این بازی با مراحل بسیار سخت و در عین حال هیجان انگیز روبرو هستید و باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید . بازی دارای گرافیک بی نظیر HD و ۳D می باشد .
مراحل زیاد از ویژگی های دیگر این بازی می باشد .
شما می توانید رکورد های مراحل خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به رقابت بپردازید .

این بازی بسیار کیفیت بالایی داراد و روی دیمو 700 به راحتی اجرا شده. بدون هیچ تیکی.

امیر قلیزاده بازدید : 481 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

http://s4.picofile.com/file/7800149137/Pocket_Rally.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Pocket Rally یک بازی مسابقه ای رالی است که با آمیختن سبک قدیمی رالی و نیز حس ماشین سواری در اسمارت فون های لمسی با بهره گیری از ویژگی های گرافیکی خاص آماده است تا شما را سرگرم سازد . این بازی افزون بر گرافیک قابل قبول خود از فیزیکی واقع گرایانه نیز بهره مند شده است که در داشتن حسی ویژه هنگام انجام بازی شما را بهتر یاری کند . بازی چهار حالت کنترل مختلف دارد که می تواند از آنها در سه زاویه متفاوت دوربین برای حرکت دادن اتومبیل خود به منظور شرکت در مسابقات بهره بجویید . آیا می خواهید حرکات خود را پس از پایان مسابقه به تماشا بنشینید ؟ کافیست از حالت Replay Mode استفاده کنید تا این امکان برایتان فراهم آید .

 

امیر قلیزاده بازدید : 949 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 735 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Death Tour

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Death Tour یک گیم جذاب اتومبیل رانی اندروید است که شما باید با استفاده از مهارت های بالای خود در رانندگی در قالب یک مسابقه مهیج با بهره گیری  از سلاح های بکار رفته در خودرویی که هدایت آن را برعهده دارید سایر رقیبانتان را از مسیر خارج کرده و به این وسیله به پیروزی برسید.

امیر قلیزاده بازدید : 767 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Moto-Race

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی موتورسواری Moto Race می بایست به جمع آوری سکه ها بپردازید بدون آنکه به زمین خورده و موتور خود را نابود سازید ! مراحل را یک به یک با بیشترین سرعتی که در توان دارید پیموده و امتیازات بالا بگیرید . بهره گیری از افکت های فیزیکی ، کنترلر بسیار ساده اما شگفت انگیز و دارا بودن ۳۶ مرحله مختلف که به زیبایی طراحی شده اند تنها بخشی از ویژگی های این بازی موتورسواری اندروید می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 667 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7754923973/Golf_Star.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر – اینترنت

اگر به رشته ورزشی گلف علاقه مندید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی جذاب Golf Star را که یکی از زیباترین بازی های گلف ارایه شده برای دستگاه های اندروید می باشد از دست ندهید . در طراحی این بازی که از گرافیک فوق العاده واقع گرایانه و البته گیم پلی فیزیکی جذاب در کنار بهره گیری از تکنیک های مختلف این رشته استفاده شده است محیطی را تجربه خواهید نمود که تا کنون نمونه اش را ندیده اید !

در این بازی افزون بر وزن ، باد ، دما و رطوبت بیش از ۷۰ فاکتور دیگر نیز برای داشتن گیم پلی فیزیکی هر چه زیباتر استفاده شده است که قطعا حسی نزدیک به واقعی را هنگام بازی برایتان به وجود می آورد .

امیر قلیزاده بازدید : 664 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7745193866/Active_Soccer.jpg

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

بازی فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش های دنیاست چرا که نمایش گر تلاش چندین نفر برای رسیدن به هدفی واحد است و اکنون گیمActive Soccer این ورزش مهیج را به تلفن همراه شما آورده است تا بصورت آنلاین با چندین نفر در سراسر جهان این بازی را انجام دهید.

ویژگی ها
- گیم پلی کلاسیک
- امکان کنترل کل بازی
- تجربه هیجان انگیز بازی چند نفره
- تجربه بازی های دشوار جام جهانی
- امکان انتخاب تاکتیک مناسب برای پیروزی
- امکان تمرین و زدن ضربات پنالتی
- استفاده از تصاویر سه بعدی
- پشتیبانی ازiCade

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 729 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738576234/Cristiano_Ronaldo_Freestyle.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین و محبوبترین بازیکنان فوتبال جهان می باشد . اگر به این بازیکن علاقه مندید و می خواهید در قالب بازی به زندگی فوتبالی او بروید Cristiano Ronaldo Freestyle می تواند این آرزوی شما را برآورده سازد . سعی کنید تکنیک هایی را که رونالدو در فوتبال از خود به نمایش می گذارد شما نیز در این بازی انجام دهید. با رفتن به نقاط مختلف جهان فوتبال رونالدویی خود را تست کرده و امتیاز بگیرید !

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 746 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738387632/Smash_Cops_Heat.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Smash Cops Heat یکی از زیبا ترین بازی های اتومبیل رانی است که به دلیل گیم پلی خاص اش می توان آن را در رده بازی های اکشن نیز قرار داد .
در این گیم که برای پیروزی در آن نیازمند مهارت رانندگی بالایی هستید می بایست با حرکت های مارپیچ در محیطی سه بعدی و البته زیبا از چنگال پلیس هایی که به دنبال تان می آیند گریخته و حتی آنها را نابود سازید . از جمله ویژگی های مربوط به طراحی این بازی می توان به بزرگ بودن شهری که در آن قرار است داستان ها به وقوع بپیوندند اشاره کرد . افزون بر این بهره گیری از قوانین فیزیکی در هر چه بهتر شدن تجربه رانندگی تان به شما کمک خواهد کرد . استفاده از افزایش دهنده های قدرت را به هیچ وجه فراموش نکنید !

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 929 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7730603545/CSR_Racing.jpg

 

 با ماشین رویایی خود به مسابقه بروید . CSR Racing ماشین سواری بی نظیری می باشد که حرکات نمایشی , گرافیک خیره کننده و گیم پلی فوق العاده را با هم در امیخته است .

ماشین های خود را با توربو ها , نیترو و وسایل آیرودینامیک ارتقا دهید تا بتوانید در مسابقه مقام اول را کسب کنید . 

یکی از ویژگی های دیگر این بازی این است که شما به غیر از مسابقه می توانید کار های دیگری از قبیل رانندگی آزاد در شهر انجام دهید . در بازی می توانید به گروه های مختلف ماشین سواری نیز ملحق شوید .

برای دانلود بازی CSR Racing در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

امیر قلیزاده بازدید : 654 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (4)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/nfs%20most%20wanted%202012.jpg

حتما همه ی شما با عنوان NFS که یکی از زیبا ترین بازی های سبک ریسینگ در کنسول های مختلف می باشد اشنایی کامل داریم ! اکنون نسخه ی دوم از سری بازی های محبوب Most Wanted برای اندروید عرضه شده است که از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. در این بازی شما باید به مسابقه با خلافکاران ببردازید و ماشین های انان را بدست اورید همچنین باید مواظب پلیس نیز باشید و از دست ان ها فرار کنید!

برای دانلود این بازی زیبا و فوق العاده به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

 

امیر قلیزاده بازدید : 681 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/asphalt.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

تمام کسانی که با گوشی های اندروید قوی یا با smartphone ها سر و کار داشته اند ، اسم نسخه های مختلف بازی معروف و زیبای Asphalt رو مطمئنن شنیده اند.

بازی که چند بار حتی به عنوان برترین بازی ورزشی اندروید شناخته شد! و از استقبال زیادی میان کاربران اندروید برخوردار است.

شاید همین حجم بالای این بازی خود نشان دهد که این بازی از شاهکارهای شرکت Gameloft به شمار می آید.

اما در این پست جدیدترین نسخه این بازی که ۱۰۰% تست شده و کرک شده می باشد را برای شما عزیزان قرار دادیم.

برای دانلود و توضیحات به ادامه مطلب بروید.

برای دیدن ویدیو اجرای بازی asphalt 6 hd در تبلت دیمواینجا کلیک کنید

امیر قلیزاده بازدید : 790 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/Bazaar.jpg

تست شده روی تبلت دیمو

یک مارکت ایرانی , رایگان و فوق العاده برای تبلت داران دیمویی

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 566 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/Mini%20Motor%20Racing%20HD.jpg

تست شده در تبلت دیمو

بدون نیاز به دیتا 

Mini Motor Racing بازی زیبا و گرافیکی میباشد که چندی قبل عرضه شد! این بازی شباهت زیادی به بازی محبوب reckles racing 2 دارد با ابن تفاوت که گرافیک ان به قدری افزایش یافته است که توجه عده ی زیادی را به خود اختصاص داده است! بازی در ۲ سبک ریسینگ و crash میباشد که هرکدام  جذابیت خاص خود را داراست.

- دارای مسابقات قهرمانی

- پیست ها و مسیر های جدید 

- ماشین های متعدد و کیفیت HD بازی

- بازی دارای ۱۸۲ مگابایت apk می باشد . برای نصب بازی از داشتن حجم کافی در مموری داخلی اطلاع حاصل کنید .

برای دانلود در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 708
  • بازدید سال : 18,579
  • بازدید کلی : 1,010,617