loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 533 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars II

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام Angry Birds آشنا هستید . در این پست قصد داریم تا نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars II را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی کنترل خوک ها را بر عهده گرفته و با آن ها مراحل را پشت سر بگذارید . بیش از ۳۰ شخصیت منحصر به فرد نیز در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را مشاهده خواهید کرد . دقت داشته باشید که در طول مراحل نقش خوک ها و پرندگان عصبانی را بر عهده خواهید داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

امیر قلیزاده بازدید : 296 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Plants-vs-Zombies-2

نسخه زبان انگلیسی افزوده شد .

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 زامبی ها مجددا  بازمی گردند ! اکنون وظیفه شما این است تا لشکر سیاه زامبی ها را از بین ببرید . در ابتدا باید از مواد غذایی موجود در باغ خود محافظت کرده و سپس در برابر زامبی ها مقاومت کنید . با روش های شگفت انگیز از گیاهان خود دفاع کنید . با استفاده از انگشتان دست خود چمن را لمس کنید ، در آن صورت آن ها نابود خواهند شد . دقت داشته باشید که بازی Plants vs. Zombies 2 HD شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . بار کردن مراحل جدید و نابود کردن زامبی ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند .

امیر قلیزاده بازدید : 499 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Brave-Bit

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا بازی هیجان انگیز Brave Bit را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما باید سعی کنید تا مهارت خود را به دوستان نشان دهید . با عبور از اره های خطرناک ، نرده های الکتریکی ، مسلسل ها و راکت ها مراحل جدیدتر را باز کنید . این بازی شامل ۳۰ مرحله چالش انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که در هر فصل دنیای جدیدی  به بازی اضافه شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 139 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

nyanko-ninja

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا از کشتن دشمنان خسته شده اید ؟ آیا دوست دارید تا افراد تبهکار را از بین ببرید ؟ ما بازی nyanko ninja را به شما معرفی می نماییم . دقت داشته باشید که کنترل این بازی بسیار شبیه به پارکور می باشد . در این بازی شما با بیش از ۲۰ نوع هیولا رو به رو شده که باید تمامی آن ها را نابود کنید . سه کارفرما با حمله های مکرر خود ، مردم را به شدت ناراحت کرده اند . اکنون وقت آن فرا رسیده تا جلوی آن ها را بگیرید . آیا شما می توانید موفق شوید ؟ تنها کافی است خودتان امتحان کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 923 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (13)

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 595 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Shards-of-Time

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Shards of Time  باید به غرب وحشی سفر کرده و پازل های متعددی را حل کنید . در این سفر شما با چالش های متنوع و باور نکردنی روبه رو خواهید شد . در ابتدا باید طلسم مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس با استفاده از آن به مبارزه پرداخته و به هرج و مرج پایان دهید . از اسرارهای  موجود در شهر باخبر شده و آن ها را افشا کنید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی بوده و شما می توانید ۱۶ شخصیت منحصر به فرد را انتخاب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 429 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Gun Strike

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی بازی Gun Strike  را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید به عنوان یک مزدور با دشمنان خود مبارزه کنید . بیش از ۲۲ نوع دراختیار شما خواهد بود که باید با استفاده از آن ها تمامی دشمنان را از بین ببرید . گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده و شما هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . این بازی شامل ۸۰ مرحله است که باید سعی کرده تمامی آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شباهت کوچکی به بازی کانتر استرایک دارد .

امیر قلیزاده بازدید : 509 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

A Ride into the Mountains copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی A Ride into the Mountains نیروی شر و تاریکی در کوهی شروع به تاخت و تاز کرده است و این تاخت و تاز روز به روز در حال گسترس است . اما مرد جوانی پدیدار خواهد شد که می بایست با این شیاطین مبارزه کند . شما باید سوار بر اسب شده و با مهارت تیراندازی خود ، نیروی شر و تاریکی از برای همیشه نابود سازید . گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجانی بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد .

امیر قلیزاده بازدید : 519 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

stick Run Mobile

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بازی stick Run Mobile با بیش از ۴۰ میلیون طرفدار ، اکنون موفق ترین دونده بی پایان در گوشی اندرویدی شما خواهد بود . در این گیم جذاب شما با چالش های گوناگونی رو به رو خواهید شد که می بایست از موانع عبور کرده و مراحل را به اتمام برسانید . جالب این است که بدانید که این بازی توسط یک دانش آموز ۱۶ ساله آلمانی طراحی شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 245 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 430 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Championship Jet Ski 2013

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

ما شما را به مسابقات جت اسکی Championship Jet Ski 2013  دعوت می کنیم ! تمامی این مسابقات در سواحل آفتابی که در وسط جنگل قرار دارد  برگذار خواهد شد . شما می توانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و یا به صورت تک نفره این بازی را انجام دهید . تنها کافی است جت اسکی مورد نظر خود را انتخاب کنید ! این بازی در مکان هایی نظیر موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا برپا می شود . باید توجه  داشت که این بازی از حالت های تک نفره و یا چند نفره به صورت آنلاین کاملا پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 488 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Castle Defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Castle Defense  یکی از محبوب ترین بازی های تولید شده برای اندروید محسوب می شود ! فرمانده جهان ما در معرض خطری بزرگ بوده که تا به اکنون هرگز با آن رو به رو نشده است . نه تنها اورک ها ، بلکه شیاطین و هیولاهای دیگر نیز در حال تلاش برای نابودی این فرمانده شجاع هستند . شما باید تمام خود را کرده و یک نیروی دفاعی قدرتمند ایجاد کنید و هیولاها و شیاطین را از بین ببرید . در ابتدا باید برج های مستحکم بسازید تا دشمنان نتوانند به قملرو شما نفوذ کنند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با میلیون ها بازیکن آنلاین اشاره داشت

امیر قلیزاده بازدید : 385 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Blood-Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر دنبال کننده سری بازی های دویدن هستید ، حتما Blood Run را بر روی اندروید خود نصب نمایید . یک نفر در برابر ۳۰۰۰۰ نفر ! همه چیز را خودتان تعیین خواهید کرد . آیا در برابر دشمنان تسلیم شده و اجازه می دهید تا شما را نابود کنند ؟ بیش از هزاران نیزه به سمت شما پرتاب می شود که باید سعی کنید به آن ها برخورد نکنید . هزاران سرباز جلوی شما را خواهند گرفت و این شما هستید که تعیین می کنید کشته شوید یا بکشید ؛ زنده بمانید یا بمیرید !

امیر قلیزاده بازدید : 444 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

FINAL FANTASY IV

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی FINAL FANTASY IV در ابتدا در سال ۱۹۹۱ ساخته شد که بعدها نسخه های جدیدتر این بازی منتشر گردید . داستان این بازی به صورت دراماتیک است و شخصیت های منحصر به فردی این گیم جذاب را تشکیل می دهند . بازیکن باید در این بازی سعی کند دشمنان خود را که موجوداتی عجیب و غریب هستند ، از بین ببرد . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی بسیار زیبا می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 518 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Skiing Fred

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Skiing Fred، می توانید به یک اسکی باز حرفه ای تبدیل شوید. در این بازی باید با دوستان خود رقابت کنید. مهارت خود را در اسکی سواری نشان دهید. باید از موانع عبور کرده و به سمت بالا و پایین بپرید. نباید اجازه دهید که دشمنان، از شما جلو بزنند. هر چه بیشتر بتوانید به دشمنان خود ضربه بزنید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد. لازم به ذکر است که بر سر شما تله هایی قرار خواهد گرفت که باید تمام تلاش خود را به بگیرید و از تمامی آن ها عبور کنید

امیر قلیزاده بازدید : 455 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Critical Missions

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Critical Missions: SWAT یکی دیگر از سری بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد و اگر دنبال کننده بازی های تیراندازی هستید، بدون شک این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . در این بازی می بایست به صورت چند نفره ، چندین ماموریت بحرانی  را به اتمام برسانید . در این بازی که از گرافیک قابل قبولی برخوردار است می توانید سلاح های مختلفی را انتخاب نموده و در فضایی همانند بازی کانتر به نبرد با دشمنان خود بپردازید .

امیر قلیزاده بازدید : 693 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy-Taxi

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !

امیر قلیزاده بازدید : 541 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Nun Attack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Nun Attack: Run & Gun، راهبه ها شکست خورده اند. اما شیطان هنوز قدرتمند و استوار است. راهبه ها در این بازی نقش اصلی را دارند. ایمان خود را آزمایش کنید! تا چه حد در برابر نیروی شیطانی مقاومت خواهید کرد؟ تمام تلاش خود را به کار گرفته و شیطان را از سر راه بردارید. در این بازی، باید به صورت مداوم حرکت کنید و بدوید. سلاح های خود را بردارید و نیروی شر را از بین ببرید. لازم به ذکر است که بر سر راه موانعی قرار دارد که باید سعی کنید همه آن ها را پشت سر بگذارید.

امیر قلیزاده بازدید : 391 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Hungry Shark Evolution

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شناگران مواظب خود باشید! کوسه گرسنه بازگشته است و از قبل نیز گرسته تر شده! همه این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شود. تجربه زندگی به عنوان یک کوسه را برای زنده ماندن داشته باشید. شما در این بازی، رشد از یک توله سگ و تبدیل آن به  ۱۰ کوسه بزرگ را مشاهده خواهید کرد. شما باید گنجینه ها و طلا ها را پیدا کرده و آن ها را بردارید. پس از جمع آوری طلا، می توانید توانایی کوسه خود را بیشتر کنید و او را قدرتمند تر جلوه دهید.

امیر قلیزاده بازدید : 576 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Extreme Road Trip 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Extreme Road Trip 2 یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر توانایی زیادی در کنترل کردن ماشین دارید، بدون شک این بازی بهترین تجربه برای شما خواهد بود. در این بازی، باید با بالاترین سرعت ممکن حرکت کنید و ماشین را کنترل کنید. با استفاده از نیترو، سرعت ماشین خود را تقویت کنید. در ضمن، پس از گذراندن مراحل به شما سکه داده خواهد شد. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۶ را کسب کرده است

امیر قلیزاده بازدید : 137 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Mad Truck 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Mad Truck 2 یکی دیگر از بازی های ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید با این ماشین بزرگ در کوهستان ها مسابقه دهید در مدت زمان معین شده به مقصد مورد نظر برسید. اما باید کمی دقت کنید! زیرا در جاده موانع بسیار زیادی از جمله چوب، سنگ و زامبی وجود دارد که آن ها نمی خواهند به شما اجازه دهند تا از جاده عبور کنید. گیم پلی این بازی ساده، اما پرطرفدار می باشد. قابل توجه است که امتیاز این بازی در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۸ است.

امیر قلیزاده بازدید : 436 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Time-Machine-Race

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Time Machine Race یک بازی اتومبیل رانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی، شما باید سعی کرده تا با دوستان خود مبارزه کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در مسابقات اتومبیل رانی نفر اول شوید و امتیاز کسب کنید. آهنگ های به کار رفته در بازی بسیار زیبا و هیجانی هستند. لازم به ذکر است که شما نیز می توانید این بازی را به صورت چند نفره انجام دهید

امیر قلیزاده بازدید : 413 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Sword & Glory

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Sword & Glory یک بازی اکشن و بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. آیا دوست دارید که کشته شوید؟!در این بازی یک قهرمان و یک تبهکار وجود دارد که این دو با شمشیر باهم مبارزه می کنند. آیا به دنبال شکوه و عظمت هستید؟ شکوه و عظمت خود را با شکست دادن تبهکاران نشان دهید. این بازی بسیار زیبا و هیجانی است. شما نباید در مقابل تبهکاران زانو بزنید. قابل توجه است که امتیاز این بازی در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۶ است

امیر قلیزاده بازدید : 360 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Gear Jack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Gear Jack  یک بازی اکشن و بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی، شما باید به جک کمک کنید تا از فضاپیمایی که انسان ها آن را ساخته اند فرار کند. این فضاپیما در حال رفتن به سمت یک سیاهچال است. تمامی خدمه این فضاپیما از بین رفته اند. جک باید سعی کند تا فضاپیما را کنترل کند و سپس از آن فرار کند. این بازی دارای ۳۰ مرحله نفسگیر است. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵ را کسب کرده است.

امیر قلیزاده بازدید : 514 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (2)

Gangstar-Vegas

توجه : فکر نمیکنم تبلت dimo 700 توانایی اجرای این بازیو داشته باشند اما تبلت های 700S  و +900  احتمالا اجرا کنن .

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

امیر قلیزاده بازدید : 485 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Gangstar City

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Gangstar City یک بازی اکشن و زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. تولید کننده این بازی, شرکت Gamrloft است! برادر شما ربوده شده است و افراد متعددی سعی دارند تا جلوی شما را برای نجات او بگیرند. آن ها قصد دارند تا شما را به قتل برساند و اجازه ندهند تا به او دسترسی پیدا کنید. شما باید دوستان گانگستر خود را جمع کنید و یک اتحاد تشکیل دهید. پس از جمع شدن دوستان, باید به جنگ با دشمنان خود که در آن سوی شهر هستند بروید. در واقع باید یک نوع شورش شهری برپا کنید. شما می توانید از مغازه ها دزدی کرده و اسلحه بخرید. دقت داشته باشید که همه چیز برای نجات برادرتان محیا است!

امیر قلیزاده بازدید : 383 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Guns 4 Hire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Guns 4 Hire یک بازی اکشن و گرافیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد. هفت میلیارد نفر بر روی زمین،  صد میلیون سلاح در بازار و ده ها میلیون آدم های بد در این بازی وجود دارند. در این بازی شما باید با اربابان جاهل و دیکتاتور های فاسد رو به روز شوید. در این بازی اسلحه های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از تمامی آن ها استفاده کنید.  شما باید به کماندو های اسلحه دار بپیوندید تا بتوانید دیکتاتور ها را از بین ببرید. قابل توجه است که گرافیک این بازی ، خیلی خوب می باشد

امیر قلیزاده بازدید : 387 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

Roundhouse

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Roundhouse یکی از بازی های اکشن و زیبا برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. این بازی، یک بازی دو بعدی است و با الهام از یک مدرسه قدیمی، به یکی از بهترین بازی های اکشن تبدیل شده است. در این بازی شما باید خشم خود را تقویت کنید و با دشمنان خود مبارزه کنید. هرکدام از کارفرمایان، شما را به چالش می کشند. در این بازی، همه چیز را سریعا یاد خواهید گرفت.قابل توجه است که  این بازی، بر پایه فیزیک ساخته شده است

امیر قلیزاده بازدید : 468 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (1)

The Tribloos 2 copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

The Tribloos 2 یکی دیگر از سری بازی های هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد. تری و گنگ همراه یک داستان هیجان انگیز بازگشته اند. طوفان های وحشتناک موجب خسارت شدید شده است و تری از این موضوع ناراحت است. این طوفان به سرزمینی که تری در آن زندگی می کند آسیب شدیدی وارد کرده است. شما باید همراه او به سفرهای عجیب و غریب بروید. بایستی رمز و راز موجود در دستگاه ها را کشف کنید. این بازی بیش از ۷۵ مرحله دارد که بسیار هیجانی می باشد.

 

امیر قلیزاده بازدید : 674 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

Plants vs. Zombies™

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Plants vs. Zombies یک بازی اکشن و زیبا برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. گیاهان خود را آماده دفاع در برابر زامبی ها کنید! در این بازی، ۴۹ زامبی قصد دارند تا به زمین های شما تجاوز کنند. بایستی گیاهان خود را طوری تعبیه کنید تا زامبی ها نتوانند وارد زمین های شما بشوند. در واقع باید گیاهان را به صورت درست در باغ بکارید. دقت داشته باشید که چگونگی کاشت گیاه و سبزی بسیار مهم است، زیرا سبزی ها و درخت ها ،خط دفاعی سرزمین شما به حساب می آیند.

امیر قلیزاده بازدید : 409 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Hero of Many

پیش نیاز: اندروید ۳ و بالاتر

Hero of Many  یک بازی ماجراجویی زیبا برای تبلت های اندرویدی می باشد. اگر دنبال کننده بازی های ماجراجویی و اسرار آمیز هستید, ما این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. قهرمانان بسیاری شما را به یک سفر حماسی دعوت می کنند. آن ها به عنوان یک قهرمان قصد دارند تا دنبال حقیقت باشند. اما باید دقت داشته باشید ، زیرا این قهرمانان کوچک در این دنیای تاریک تنها نیستند. گروهی از موجودات عجیب و قریب قصد دارند تا به شما صدمه بزنند. این بازی یک بازی ماجراجویی اتمسفری است که شما را به به عمق اقیانوس ها و کهکشان ها می برد.

امیر قلیزاده بازدید : 715 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Bike Race Pro by T. F

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bike Race Pro by T. F. Games یکی دیگر از سری بازی های موتور سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر دنبال کننده بازی های موتوری هستید, به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. این بازی طبق فیزیک واقعی طراحی شده است. تمامی حرکات اعم از سرعت, شتاب, دور زدن و شیب مبتنی بر مبانی فیزیک هستند. با استفاده از سنسور گوشی می توانید موتور را کنترل نمایید

امیر قلیزاده بازدید : 510 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Little Nick11

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Little Nick یک بازی در سبک ماجراجویی و هیجانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. نیکلاس متحرک است و در هیچ جایی بند نمی شود. او دوست دارد به صورت مداوم در حرکت باشد. او می خواهد سوار بر دوچرخه خود بشود. شما باید به او کمک کنید تا امتیاز جمع کند. او به مناطق متعددی سفر می کند. هیچ جای تعجب نیست, زیرا او علاقه خاصی به تحرک دارد.

wistful بازدید : 454 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7807195799/footbal_kick.jpg

   با تشکر از wistful  عزیز بابت این پست 

Football Kicks یک بازی زیبا و ورزشی می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا باید مهارت های خود را به کار برید و تا می توانید ضربات ایستگاهی را با موفقیت انجام دهید ! بازی دارای ۶ حالت مختلف می باشد که در هر یک می توانید مهارت های مختلف خود را تست کنید ، همچنین می توانید پلیر خود را شخصی سازی کنید و مهارت های او را ارتقا دهید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید !

faramarz بازدید : 520 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

   با تشکر از faramarz  عزیز بابت این پست 

بازی Xtreme Wheels شباهت زیادی به بازی Trial Xtreme دارد .
شما در این بازی با مراحل بسیار سخت و در عین حال هیجان انگیز روبرو هستید و باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید . بازی دارای گرافیک بی نظیر HD و ۳D می باشد .
مراحل زیاد از ویژگی های دیگر این بازی می باشد .
شما می توانید رکورد های مراحل خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به رقابت بپردازید .

این بازی بسیار کیفیت بالایی داراد و روی دیمو 700 به راحتی اجرا شده. بدون هیچ تیکی.

omidgame بازدید : 2052 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/modern%20combat%203.jpg

  با تشکر از omidgame  عزیز بابت این پست

توجه :

1.دوستانی که همراه مطالبشون عکس میفرستن حتما توجه کنن که روی عکس ها اسم سایت دیگری تباشه.

2.از فرستادن مطالب تکراری خودداری کنید . برای دیدن همین مطلب و ویدیو اجرای بازی میتونید اینجا کلیک کنید.

سلام دوستان امروز براتون لینک دانلود + آموزش نصب بازی پرطرفدار و گرافیکی Modern Combat 3 رو که خودم هم طبق این راه ها و لینک دانلود دار بازی میکنم رو گذاشتم و امیدوارم به دردتون بخوره .

 

faramarz بازدید : 753 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7791834836/killer.jpg

 با تشکر از آقا Faramarz  عزیز بابت این پست

CONTRACT KILLER یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که مدتی بیش برای اندروید عرضه شد و توانست محبوبیت زیادی در بین کاربران اندروید بیدا کند! اکنون نسخه دوم این بازی زیبا با نام Shadow conspiracy منتشر شده است که از همه نظر بهبود بیدا کرده و گرافیک فوق العاده بالایی دارد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 467 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Razor Salvation

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اکنون شما به عنوان فرمانده ی با تجربه کشتی فضایی Salvation باید از سیاره زمین در مقابل حملات فرا زمینی ها دفاع کنید تا به این وسیله مانع از نابودی بشریت شوید.
بازی Razor Salvation روایت گر یکی از نبرد های چالش برانیگیز میان آدمیان و فرازمینی هاست که با بهره گیری از یک داستان قدرتمند شما را به دفاع از سیاره کوچک خود در برابر حملات موجودات پلید فضایی دعوت می کند.

امیر قلیزاده بازدید : 574 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

3D-City-Run-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

۳D City Run 2 یکی از زیباترین بازی های سبک دویدن برای اندروید می باشد که با بیش از ۵ میلیون بار دانلود از جمله موفق ترین آنها نیز هست . در این گیم که توسط سازنده سری بازی های مشهور Temple طراحی گردیده است شما در نقش لئون یک ماجراجو قرار خواهید گرفت که اکنون می خواهد برای زنده ماندن در خیابان های شهر دویده و خود را از مرگ حتمی نجات دهد . افزون بر این که در طول بازی کاراکتر را خواهید دواند ، می بایست زامبی هایی را که مسیرتان را اشغال کرده اند با بهره گیری از سلاح های موجود در دست از بین ببرد ؛ یک آپشن جدید که گیم پلی این سبک از بازی ها را دگرگون ساخته است !

امیر قلیزاده بازدید : 588 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

Combo-Crew

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در جهانی که همگان در فقر فرو رفته اند و با آن دست و پنجه نرم می کنند آقای رییس همه چیز را در اختیار داشته و اکنون او می خواهد حتی در برابر مبارزان قدرتمند نیز بایستد . وظیفه شما در بازی Combo Crew هدایت کردن مبارزان به بالای برجی که او در آنجا قرار داد می باشد . سبک بازی همانند سبک کلاسیک شورش در شهر بوده و می بایست با بهره گیری از قدرت های استثنایی قهرمانان به جنگ با او بروید . تمامی نیروهای مزدور او را با طعم ضربات مشت جنگجویان آشنا ساخته و هیچ یک را زنده نگذارید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 18,637
  • بازدید کلی : 1,010,675