loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 469 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (1)

The Tribloos 2 copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

The Tribloos 2 یکی دیگر از سری بازی های هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد. تری و گنگ همراه یک داستان هیجان انگیز بازگشته اند. طوفان های وحشتناک موجب خسارت شدید شده است و تری از این موضوع ناراحت است. این طوفان به سرزمینی که تری در آن زندگی می کند آسیب شدیدی وارد کرده است. شما باید همراه او به سفرهای عجیب و غریب بروید. بایستی رمز و راز موجود در دستگاه ها را کشف کنید. این بازی بیش از ۷۵ مرحله دارد که بسیار هیجانی می باشد.

 

hajm حجم : ۴۸٫۶۹ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

The Tribloos 2 v2

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی آذرنوش در تاریخ 1392/04/01 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز .
derakhti هستم .
با یه مدیر سایت کل کل کردم . رمز فایل اندروید 4.1 دیمو رو عوض کردم .
خواستم بگم برو توی مطلب بنویس رمز فایل
dimo700.tk
نمیخواستم این کار رو بکنم ولی مجبور شدم .
پر رو شده بود خواستم بچزونمش انقدر حال داد .
خلاصه گفتم بهت خبر بدم . تو که از خودمون هستی .
شکلکشکلکشکلکشکلک
کاری داشتی رو ما حساب کن .
اگر مایل باشی میخوام باهات تبادل لینک یا لوگو کنم . خوبه میخوام کاربرانمون با هم متحد بشن .
تو موضوعت بازی برای تبلت و من هم هک تبلت خوبه ؟
پاسخ : سلام , مرسی علی جان ,خیلی آقایی
با نظرت موافقم داداش , 100% آماده تبادل لینک با داش علی گل هستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 886
  • بازدید ماه : 2,072
  • بازدید سال : 19,943
  • بازدید کلی : 1,011,981