loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 608 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (2)

Color-&-Draw-for-kids

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Color & Draw for kids یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های نقاشی ارایه شده برای اندروید است که توانست در سال ۲۰۱۱ به عنوان Editor’s Choice گوگل پلی دست پیدا کند . این برنامه کودکان را به نقاشی و رنگ آمیزی دعوت می کند . شکل های خالی که با رنگ آمیزی شدن می توانند به آثاری بسیار زیبا و جذاب تبدیل شوند . ۵۰ عنوان مخنلف نقاشی شامل حیوانات و چشم اندازها آماده رنگ آمیزی شدن توسط کودک دلبند شما هستند .

امیر قلیزاده بازدید : 510 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

windows-8

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Launcher 8 ابزاری است بسیار جالب که می تواند تجربه ای زیبا از محیط ویندوز ایت را در موبایل اندروید شما به ارمغان آورد . در این اپلیکیشن خواهید توانست به سادگی طراحی های مورد نظر خود را همانند ویندوز هشت به صورت لایه ای ایجاد کرده و محیطی جذاب را به وجود آورد .

امیر قلیزاده بازدید : 588 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

Advanced-Xperia-Z-Launcher

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

آیا دوست دارید تا رابط کاربری گوشی اکسپریا زد را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید ؟ اگر این چنین است می توانید Advanced Xperia Z Launcher را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . اینترفیس این لانچر بسیار شبیه به گوشی اکسپریا زد بوده و شما می توانید از ویدجت های آن نیز استفاده کنید . دقت داشته باشید که این لانچر بدون هیچ گونه تبلیغی ارائه شده است . نکته قابل توجه این است که اگر بخواهید از لانچر به صورت عادی استفاده کنید نیازی نیست تا گوشی اندرویدی خود را روت کنید ، در غیر این صورت جهت استفاده حرفه ای باید گوشی خود را روت کنید . از قابلیت اصلی این لانچر می توان به امکان سفارشی سازی صفحه نمایش ، تغییر سایز آیکان ها و … اشاره داشت .

امیر قلیزاده بازدید : 411 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Freeletics.PRO.Fitness.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Freeletics PRO Fitness  از این پس مانند یک ورزشکار ورزش کنید ! این برنامه با ارائه تمرین های بدنسازی به شما کمک می کند تا اندام خود را زیباتر کرده و آن را بهبود ببخشید . از این پس برای تناسب اندام دیگر نیازی به دستگاه های بدنسازی نخواهید داشت ، زیرا این اپلیکیشن همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از تامیر نیز قادر خواهید بود تا حرکات ورزشی خود را تنظیم نمایید . اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 409 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Puffin Web Browser

توجه :ف-ی-ل-ت-ر -ش-ک-ن

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Puffin Web Browser  یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر های اینترنت برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده از این برنامه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت ، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره داشت . این مرورگر با پشتیبانی کامل از فلش ، خیال کاربران را بابت تماشای فیلم در اینترنت راحت کرده است ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگر ها  بهره می برد . تجربه بسیار خوبی از وبگردی به صورت Desktop  یا mobile view را با این مرورگر داشته باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 563 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

X-Ray Scanner copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار X-Ray Scanner می توانید اسمارت فون اندرویدی خود را به اشعه x تبدیل کنید ! این برنامه به شما کمک می کند تا به آسانی دوستان خود را فریب داده و به چالش بکشانید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن یک دوربین نیست ! شما با استفاده از سنسور G قادر به اسکن اشعه x خواهید بود . همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار صرفا جهت سرگرمی و شوخی بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد !

امیر قلیزاده بازدید : 454 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Yahoo!-Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به دنبال نرم افزار رسمی شرکت یاهو جهت مدیریت ایمیل هستید ، ما نرم افزار Yahoo! Mail را به شما معرفی می نماییم  . با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت داشته و آن ها را مشاهده کنید . شما قادر خواهید بود تا برای دوستان خود ایمیل ارسال کرده و ایمیل های آن ها را نیز بخوانید . دقت داشته باشید که تنها با یک کلیک به صندوق پستی خود دسترسی خواهید داشت ! از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبانی از چندین اکانت ایمیل اشاره داشت .

امیر قلیزاده بازدید : 624 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

امیر قلیزاده بازدید : 440 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

ORDO 1 copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار ORDO Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اپیلیکشن های خود مدیریت داشته باشید . اگر به دنبال یک فایل منیجر قوی برای گوشی اندرویدی خود هستید ، بدون شک این اپلیکیشن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . این نرم افزار ، یک مدیر پرونده بسیار ساده و در عین حال شیک برای سیستم عامل اندروید می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغاتی عرضه شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 1003 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Taskbar - Windows 8 Style

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با نرم افزار Taskbar – Windows 8 Style  نوار وظیفه ویندوز ۸ را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. شما می توانید با این نرم افزار رابط کاربری گوشی خود را زیباتر سازید. با این نرم افزار، به راحتی می توانید اپیلیکشن های خود را راه اندازی کنید. باید توجه داشت که ممکن است  دکمه استارت ظرف دو ثانیه باز نشود، زیرا اگر گوشی شما سنگین باشد کمی طول خواهد کشید. اگر می خواهید که این نرم افزار عملکرد خوبی در گوشی داشته باشد، باید حافظه آزاد بیشتری در دسترس باشد

امیر قلیزاده بازدید : 428 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Earth HD Deluxe Edition

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Earth HD Deluxe Edition لایو والپیپر فوق العاده زیبای کره زمین را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید. تصاویر کره زمین و کره ماه را به صورت HD در گوشی خود مشاهده کنید. شما می توانید حالت های مختلفی از کره زمین را در این لایو والپیپر مشاهده کنید. کیفیت تصاویر این لایو والپیپر فوق العاده بالاست. قابل توجه است که این تصویر زمینه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۳ را کسب کرده است

امیر قلیزاده بازدید : 645 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Dolphin Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Dolphin Browser یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار تا به اکنون بیش از ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را به خود اختصاص داده است. می توانید به آسانی با این مرورگر کار کنید. رابط کاربری این نرم افزار, زبانزد کاربران است. شما می توانید مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کنترل حرکات از از ویژگی اصلی این مرورگر می باشد.

faramarz بازدید : 898 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)
  • انتقال فایل توسط وایرلس با swiftp

     

        با تشکر از faramarz  عزیز بابت این پست 

    چند روز پیش راهی برای انتفال فایل ها توسط وایرلس در سایت قرار گرفته بود اما به دلیل وابسته بودن این راه به مرورگر و مشکل در انتقال فایل ها راه ساده تری را به شما خواهیم آموخت که با انجام آن یک درایو در my computer شما ایجاد میشود که شما به راحتی میتوانید فایل های خود را کپی و پیست نمایید و تمام فایل های موجود در گوشی خود را مشاهده کنید و با سرعت بالای وایرلس انتقال دهید. برای مشاهده تمامی مراحل به صورت گام به گام به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیر قلیزاده بازدید : 126 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Exoplanet Guide

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Exoplanet Guide یک نرم افزار جهت راهنمای حرفه ای برای سیاره ها می باشد. اگر می خواهید اطلاعات جامعی درباره سیاره ها کسب کنید ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار گرافیکی بودن رابط کاربری نرم افزار می باشد. این نرم افزار تصاویر سیاره ها را با استفاده از موتور گوگل ارت با فرمت KMZ به شما ارائه می دهد. قابل توجه است که برای به روز رسانی اطلاعات, احتیاج به اینترنت دارید.

امیر قلیزاده بازدید : 716 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7795330000/Root_Explorer_File_Manager.jpg

تست شده

توجه : این برنامه برای جابجا کردن حافظه داخلی تبلت با حافظه جانبی تبلت الزامی میباشد .

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

بی شک Root Explorer  File Manager یکی از برترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت فایل برای اندروید می باشد که با دارا بودن آپشن های مختلف خود می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند . از جمله این ویژگی ها می توان به ساخت و یا خارج سازی فایلهای فشرده tar ، zip و gzip ، خارج کردن آرشیو های rar از حالت فشرده ، نمای فایلهای دیتابیس SQLite ، ویرایشگر متن حرفه ای ، جستجو ، بوکمارک ، ارسال فایلهای از راه های مختلف مانند ایمیل ، بلوتوث و … اشاره نمود .

امیر قلیزاده بازدید : 391 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

Photo-Transfer-App

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Photo Transfer App نام نرم افزاری است که به منظور هر چه ساده تر کردن فرایند انتفال عکس ها بین دستگاه اندروید و کامپیوتر شما طراحی گردیده است . برای استفاده از این برنامه کافیست دستگاه تحت اندروید و البته کامپیوتر شما به یک شبکه وای فای یکسان وصل شده باشند . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی هر چه تمام تر تصاویر را به صورت گروهی از گوشی به کامپیوتر و از گوشی به کامپیوتر انتقال دهید بی آنکه نیازی به وصل کردن کابل USB وجود داشته باشد . توجه داشته باشید که انتقال تصاویر از طریق وای فای هیچ گونه مصرفی از حجم خریداری شده ی سرویس اینترنتی شما نخواهد داشت .

امیر قلیزاده بازدید : 427 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

OfficeSuite Pro 7

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به دنبال یک برنامه مناسب برای ایجاد،ویرایش و چاپ متون اکسل،ورد و پاورپوینت خود هستید نرم افزار OfficeSuite Pro 7 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد چراکه این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های ورد،اکسل و پاورپوینت قادر است فایل های PDF را در تلفن همراه یا رایانه لوحی شما به نمایش بگذارد
افزون براین با استفاده از برنامه فوق می توانید فایل های خود را در  Box, DropBox, Google Drive, SkyDrive و  SugarSync را مدیریت نمایید.

امیر قلیزاده بازدید : 524 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Dog-Live-Wallpaper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dog Live Wallpaper یک وال پیپر لایو زیباست که با استفاده از آن خواهید توانست سگ هایی زیبا و بامزه را به محیط اندروید خود آورده هوم اسکرینی دگرگون شده را تجربه نمایید . اگر می خواهید بدانید که این پاپی ها چه قیافه هایی دارند کافیست وال پیپر پیش رو را از اندرویدها دانلود نموده و بر روی دستگاه خود نصب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 725 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

solar1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ به بالا

منظومه شمسی زیر دستان شما خیره کننده است!

این بار شما را در یک کهکشان رها میکنیم تا فراتر از زمین را تجربه کنید. اگر به کهکشان ها و ستارگان علاقه مندید پیشنهاد میکنیم والپیپر فوق العاده Solar System HD Deluxe Edition ، و را از دست ندهید.با در نظر گرفتن گرافیک این والپیپر شما میتوانید از دیدن تصاویر متحرک در هوم اسکرین خود لذت ببرید . دیدن  توده های گازی با اتمسفر متحرک ، خورشید با شعله های فروزان ، تمامی سیارات منظومه شمسی  با همه جزئیات و ویژگی های آنها (سیارات عطارد، زهره، مریخ، مشتری، زحل، اورانوس، نپتون، پلوتون و از همه مهم تر، زمین از فاصله ای نزدیک قابل مشاهده است)، مدار حرکت سیارات و گرد و غبارات فضایی که از دقت بالایی برخوردار است احساس غیر قابل توصیفی را برای  شما به ارمغان می آورد.از دیگر ویژگی هایی که میتوان ذکر کرد عبارتند از :  تم با رنگ بندی متفاوت ، پشتیبانی از حسگر حرکتی ( ژیروسکوپ )، صرفه جویی در مصرف باتری، تنظیم حساسیت دوربین و نحوه نمایش سیارات از دور یا نزدیک .

امیر قلیزاده بازدید : 690 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

با Google Earth تمام دنیا در دستان شماست. با نصب این نرم افزار میتوانید عکس های ماهواره ای تمام نقاط جهان به همراه نام محل ها و توضیحات کامل آنها را مشاهده کنید. قابلیت نمایش سه بعدی در تعدادی از کشورها نیز فعال شده و میتوانید خیابان ها را به صورت سه بعدی مشاهده کنید. نرم افزار Google Earth نیازی به توضیح ندارد و همه آن را میشناسند و با آن آشنایی دارند. این نسخه از نرم افزار که برای گوشی های  اندروید ساخته شده تمام قابلیت نسخه کامپیوتری آن را دارد به علاوه این که شما با لمس بسیار راحت تر میتوانید آن را کنتل کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیر قلیزاده بازدید : 583 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

HD-3D-Launcher-PRO

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

HD 3D Launcher PRO لانچری بسیار زیبا برای اندروید می باشد که افزون بر آوردن محیطی جدید و بسیار زیبا برای اندرویدتان ، می تواند امکانات بسیار زیادی را نیز در اختیار شما قرار دهد .
از جمله این قابلیت ها می توان به امکان اضافه نمود تصاویر HD برای مخاطبین ، ساخته پوشه های سه بعدی برای قرار دادن اپلیکیشن های محببوب شما در آن ، شماره گیر سه بعدی و نمایش تاریخچه تماس در قالبی سه بعدی اشاره نمود .

امیر قلیزاده بازدید : 565 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7752883866/AndroXplorer_Pro_File_Manager.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

AndroXplorer Pro File Manager فایل منیجری است که به شما امکان محافظت از اطلاعات دستگاه تان را می دهد . دارا بودن محیطی کاربرپسند به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی هر چه تمام تر نیازهای خود را برطرف سازید . این برنامه از فرمت های فشرده و آرشیو سازی مختلف پشتیبانی می کند که از میان آنها می توان به Zip, 7Z, GZIP, TAR, BZIP2, XZ, WIM, ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS*, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR, Z اشاره نمود .

امیر قلیزاده بازدید : 651 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

http://s4.picofile.com/file/7750262361/Sky_Flowers_HD.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Sky Flowers HD وال پیپری متفاوت و بسیار زیباست که گلهایی بر فراز ابرها را در هوم اسکرین اندرویدتان به نمایش در می آورد با پروانه ها و زنبورهایی پرواز کنان میان آنها . این کاغذ دیواری لایو از ۵ بک گراند مختلف بهره مند می باشد که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید . افزون بر این امکان سفارشی سازی کردن آپشن قسمت های مختلف نظیر تعداد ابرها ، گل ها و نیز زنبور ها یا سرعت حرکت انیمیشن ها و نیز فعال و غیر فعال کردن افکت های مختلف برخوردار می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 181 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

http://s4.picofile.com/file/7750258167/Zenfield_File_Manager_Ads1.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Zenfield File Manager نرم افزاری بسیار کاربردی در زمینه مدیریت فایلهای اندروید می باشد که با ظاهری ساده و البته زیبا به شما کمک می کند بتوانید با آسودگی کارهای مورد نظرتان را بر روی فایلهای ذخیره شده اندروید انجام دهید . این اپلیکیشن برای اسمارت فون ها و تبلت های اندروید به صورت جداگانه بهینه سازی شده است که می تواند نوید بخش استفاده ساده برای کاربران دستگاه های دارای اندازه صفحه نمایش مختلف باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 614 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7750256769/zoodcharge_androidha.jpg

 

زود شارژ یک برنامه فوق العاده ساده و کاربردی برای خرید کارت شارژ های سیم کارت های اعتباری و شارژ مستقیم ایرانسل (عادی و شگفت انگیز) می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این نرم افزار می توانید با ساخت پروفایل برای خود، تنها با یک دکمه اقدام به خرید شارژ کنید. همچنین این برنامه آمار شارژهای خریداری شده و میزان متوسط مصرف روزانه شارژ شما را محاسبه می کند.

امیر قلیزاده بازدید : 524 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7747430321/Windows8_Pro_Next_Theme.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Windows8 Pro Next Theme یکی از زیباترین پوسته های ساخته شده برای Next Launcher می باشد که با دارا بودن بیش از ۸۰ آیکان اختصاصی و ۱۰ وال پیپر اچ دی منحصر به فرد ، آماده دگرگون سازی محیط اندروید شما می باشد . اگر از یکنواختی محیط کاربری خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم تجربه این تم زیبا را که در طراحی اش از المان های ویندوز هشت بهره گیری شده است از دست ندهید .

 

امیر قلیزاده بازدید : 821 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7746162147/MAVEN_Voice_Recorder_Pro.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

MAVEN Voice Recorder Pro یک ابزار ضبط صدا چندمنظوره است که از آن می توانید برای اهداف مختلفی نظیر ساخت موزیک ، ضبط صدای عادی و نیز حالت عمومی استفاده کنید .این برنامه با پشتیبانی از آپشن های متفاوت نظیر سمپل ریت ، آزادی عمل بسیار قابل توجهی را در زمینه کیفیت نهایی فایلها به شما خواهد داد . افزون بر این با دارا بودن دکمه های کنترلی می توانید اقدام به ضبط سریع و آسان صدا ، متوقف ساختن و ادامه دادن در هر زمانی که می خواهید نمایید .

 

امیر قلیزاده بازدید : 693 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

http://s4.picofile.com/file/7741867090/UC_Browser_for_Android.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

UC Browser for Android سریعترین و هوشمندترین نرم افزار مرور وب برای اندروید می باشد که با سرعت بالای خود می تواند تجربه ای جدید را هنگام کاوش در صفحات وب برای تان ایجاد کند . دارا بودن کانفیگ های مختلف به شما کمک می کند بتوانید محیط وبگردی تان را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی نموده و البته با بهره گیری از سیستم فشرده سازی پیشرفته ، بهای کمتری را برای تماشای سایت های مورد علاقه تان بپردازید . انتخاب شدن توسط ۳۰۰ میلیون نفر در سرتاسر جهان قطعا اتفاقی نبوده است و امکانات و البته کیفیت بالای یو سی براوز دلیل این اقبال بوده است .

ویژگی های کلیدی :
- بهره گیری از دانلود منیجر داخلی پایدار با سرعت بالا و امکان مدیریت کردن فایلها
- اشتراک گذاری محتوای صفحات دلخواه شما در شبکه های اجتماعی تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از مولتی تاچ
- قابلیت خواندن سریع فید های RSS
- حالت شب برای مشاهده صفحات بدون آسیب رساندن به چشم ها شما
- پر کردن خودکار آدرس ها و کلمات هنگام تایپ کردن بخشی از آنها در نوار آدرس
- و …

امیر قلیزاده بازدید : 525 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7739039993/Mafia_Live_Wallpaper.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

شهر مافیا یک وال پیپر لایو بسیار زیبا و اینتراکتیو می باشد که با بهره گیری از اتمسفر موجود در مافیای سالهای ۱۹۳۰ که پر از تاریکی و مرگ بود ساخته شده است تا هوم اسکرین اندروید شما را به طور کلی دگرگون کند . این وال پیپر همانند سایر گونه های مشابه تنها چند تصویر متحرک نبوده و با لمس کردن هر بخش توسط انگشت خود می توانید تغییراتی ایجاد کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 641 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

http://s4.picofile.com/file/7739016127/Piano_AR_Augmented_reality.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تا کنون شبیه سازهای پیانو بسیاری برای سیستم عامل اندروید ارایه شده است که می توان گفت تمامی آنها جز در برخی از امکانات جزیی فرقی با یکدیگر نداشته اند . Piano AR با توجه به عملکرد خود یک سر و گردن بالاتر از تمامی شبیه سازها قرار گرفته و آن هم امکان نواختن پیانو به گونه ای واقعی است . برای انجام این کار کافیست از برگه ای که در ادامه لینک آن برای دانلود گذاشته شده است یک پرینت گرفته و با استفاده از دوربین دستگاه تان هنگامی که برنامه اجرا شده است انگشت تان خود را بر روی دکمه های کاغذی قرار دهید .
جالب به نظر نمی رسد ؟ پس امتحانش کنید !

امیر قلیزاده بازدید : 650 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738568488/com_qihoo360_launcher_screenlock_0.jpg

360ScreenLock یک برنامه قفل جالب است. با استفاده از این لاکر می توانید تعداد زیادی تم و والپیپر دانلود کنید و صفحه نمایشگرتان را زیبا کنید.

این لاکر همچنین بسیار قابل تنظیم می باشد، برای مثال شما می توانید صدای بازگشایی صفحه نمایش را تغییر دهید یا حتی می توانید افکت بازگشایی قفل را تنظیم کنید.

امیر قلیزاده بازدید : 769 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

http://s4.picofile.com/file/7738576020/Android_Seven_Pro_v2_2_4_3.jpg

آیا می خواهید محیط ویندوز سون را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید ؟ Android Seven نام یک اپلیکیشن بسیار جالب و شگفت انگیز می باشد که می تواند محیط کاربری ویندوز هفت را بر روی اندروید شما شبیه سازی نماید . با داشتن این نرم افزار می توانید در صفحه خانگی گوشی خود میانبر هایی به فایلها و فولدر ها بسازید ، نمایش فولدر ها را در ۴ حالت با آیکون های بزرگ ، متوسط ، کوچک و یا همراه با توضیح به نمایش در آورید . علاوه بر این ها باز کردن فرمت های ناشناخته صوتی ، تصویری و متنی برای اندروید از دیگر امکانات این برنامه می باشد . نمایش وضعیت باطری ، خارج کردن فایلهای فشرده ZIP از حالت فشردگی و نیز ساختن فایلهای فشرده جز سایر قابلیت های این نرم افزار هستند .

 

امیر قلیزاده بازدید : 636 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738575913/iClone_iPhone_Theme_v1_3_2.jpg

 

اگر از محیط یکنواخت اندروید خود خسته شده اید بد نیست اندکی را نیز با محیط ظاهری آیفون سرکنید . iClone که نام برنامه ای است که در این پست از اندرویدها برایتان فراهم آورده ایم به شما کمک می کند تا با نصب یک اپلیکیشن کوچک آیکون های گوشی آیفون را برای اندروید خود شبیه سازی نمایید . این نرم افزار که بصورت Stand Alone نصب می شود هیچ گونه نیازی به نصب نرم افزارهای جانبی برای جایگزین نمودن بخش های مختلف نخواهد داشت . منوی آپشن iClone (iPhone Theme) شما را در دستیابی به آن چیزی که در نظر دارید نزدیک تر خواهد نمود .

 

امیر قلیزاده بازدید : 660 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738444080/Opera_Mini_web_browser.jpg

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Opera Mini web browser سریعترین مرورگر اینترنتی برای دستگاه های موبایل می باشد . با استفاده از این اپلیکیشن خواهید توانست به لطف استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد فشرده سازی تا  ۹۰ در بارگذاری صفحات صرفه جویی کرده و مبلغ کمتری را بابت هزینه شبکه خود بپردازید . افزون بر این قابلیت های بسیار دیگری در این نرم افزار گنجانده شده است که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- شماره گیره سریع برای دسترسی به سایت های مورد علاقه تان در کم ترین زمان ممکن
- مرور صفحات با قابلیت Tab که امکان باز کردن چندین صفحه مختلف را در یک پنجره به شما می دهد .

 

امیر قلیزاده بازدید : 531 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738580535/Firefox_Browser_for_Android.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Firefox Browser for Android نرم افزاری است که می تواند تجربه مرور اینترنت از دسکتاپ را بر روی اندروید برایتان بیاورد . اکنون با بهینه سازی های مختلف انجام شده می توانید بر روی تبلت اندرویدی تان ، فایرفاکس محبوب را با همان ویژگی های دوست داشتنی تجربه کنید . این مرورگر سریع ، آسان و با قابلیت های کاملا شخصی ساز می باشد که با بهره گیری از آخرین ویژگی های امنیتی ، وبگردی ایمنی را برایتان به ارمغان می آورد .
اگر از جمله طرفداران نسخه کامپیوتری این نرم افزار هستید ، ویرایش اندروید را که امکان دستیابی به اطلاعات و بوکمارک های ذخیره شده بر روی مرورگر pc تان است از دست ندهید .

امیر قلیزاده بازدید : 735 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7735686448/pasargadbank_.jpg

از ارائه نرم افزار های همراه بانک مدت زیادی می گذرد اما متاسفانه تا به حال تمامی این نرم افزارها با فرمت جاوا نوشته شده بودند که قابلیت اجرا بر روی گوشی های آندروید را نداشتند. بالاخره بعد از مدت ها انتظار چند بانک دست به کار شدند و نرم افزار آندروید همراه بانک خود را را ارائه دادند ، از جمله این بانک ها می توان بانک پاسارگاد را نام برد که چند وقت پیش نسخه ویژه آندرویدی همراه بانک خود را با امکاناتی بسیار خوب ارائه داد. امیدواریم بزودی شاهد ارائه همراه بانک های آندرویدی از سوی همه بانکها باشیم.

برای مشاهده قابلیت ها و دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیر قلیزاده بازدید : 417 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738415585/Solid_Explorer.jpg

تست شده در تبلت دیمو

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Solid Explorer فایل منیجری منحصر به فرد است که با در اختیار داشتن دو پنل مختلف برای دسترسی داشتن به فایلها ، تجربه ای جدید را برایتان به ارمغان خواهد آورد . حتما پس از تجربه این فایل منیجر نظرتان نسبت به برنامه هایی که تا کنون از آنها استفاده می کردیده اید به طور کلی عوض خواهد شد !

ویژگی ها :
- دو پنل کاربری جدا و در کنار هم
- پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن فایلها بین دو پنل کاربری
- پشتیبانی از کلاینت ها ی FTP, SFTP and SMB/CIFS
- امکان به اشتراک گذاری فایلها از طریق پروتکل FTP
- پشتیبانی از آرشیو های فشرده ZIP, TAR.GZ, TAR.BZ2 و RAR
- قابلیت استفاده از سرویس های ابری دراپ باکس ، باکس ، گوگل درایو و اسکای درایو
- نمایش اطلاعات جزئی مربوط به فایلها
- و …

امیر قلیزاده بازدید : 456 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738388602/Sidebar_Pro.jpg

 

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Sidebar Pro سریع،کاربردی و قدرتمند. این  برنامه قدرتمند با بهره گیری از نوار های جذاب و کاربردی خود دسترسی  را به برنامه های مورد نظرتان آسان می سازد و شما قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی به بسیاری از بخش های  دستگاه اندرویدتان دست یابید.

ویژگی ها
- صرفه جویی در مصرف شارژ باتری
- دارا بودن ابزارک های کاربردی
- سفارشی سازی آیکون ها

امیر قلیزاده بازدید : 696 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738389244/HD_Widgets.jpg

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

HD Widgets چشم نواز و رنگارنگ. این برنامه با دارا بودن تعداد بسیاری از ابزارک های کاربردی در رنگ ها و شکل های متعدد دستگاه اندروید شما دگرگون می سازند.
افزون براین دارا بودن ویجت های متعدد آب وهوا و ساعت های آنالوگ می تواند به شما در شخصی سازی نمایشگر دستگاه اندرویدتان یاری دهد.

ویژگی ها
- امکان استفاده در رایانه های لوحی
- دارا بودن ابزارک انتقال برنامه ها به کارت حافظه
- سوئیچ های قابل تنظیم
- ویجت moar

- تمامی ویژگی های این برنامه در دستگاه های اندروید با پردازنده دو هسته ای (۱٫۲ گیگاهرتز) و اندروید ۴٫۰ قابل اجرا می باشد.

 

امیر قلیزاده بازدید : 501 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7736802896/360_Launcher.jpg

 

پیش نیاز: اندروید۲٫۱ و بالاتر

Launcher 360 قدرتمند ترین لانچر با قابلیت شخصی سازی بالا. در قالب این لانچر قدرتمند قادر خواهید بود انبوهی از والپیپرها،تم ها،انیمشن ها و آیکون های چشم نواز را به دستگاه خود دعوت نمایید.
افزون براین با بهره گیری از نرم افزار فوق می توانید ۹ صفحه زیبا که با ویجت ها و میانبر های متعدد آراسته شده را در دستگاه اندروید خود داشته باشید.

ویژگی ها
- استفاده از انیمیشن های قدرتمند و سریع برای حرکت صفحات
- بهینه سازی خودکار با صفحه صفحه نمایشگر
- امکان استفاده از ابزارک های کاربردی و ساعت های زیبا

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 742
  • بازدید سال : 18,613
  • بازدید کلی : 1,010,651