loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 139 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

nyanko-ninja

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا از کشتن دشمنان خسته شده اید ؟ آیا دوست دارید تا افراد تبهکار را از بین ببرید ؟ ما بازی nyanko ninja را به شما معرفی می نماییم . دقت داشته باشید که کنترل این بازی بسیار شبیه به پارکور می باشد . در این بازی شما با بیش از ۲۰ نوع هیولا رو به رو شده که باید تمامی آن ها را نابود کنید . سه کارفرما با حمله های مکرر خود ، مردم را به شدت ناراحت کرده اند . اکنون وقت آن فرا رسیده تا جلوی آن ها را بگیرید . آیا شما می توانید موفق شوید ؟ تنها کافی است خودتان امتحان کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 923 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (13)

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 418 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Summer-Blog

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 تعطیلات آغاز شده و بچه ها برای یک سفر ماجراجویی آماده می شوند . هنگامی که تعطیلات فرا می رسد ، والدین بچه ها کمی آزرده خاطر می شوند ، زیرا بچه ها پس از آغاز تعطیلات به صورت مداوم با کامپیوتر بازی کرده و اوقات و فراغت خود را بازی کردن پر می کنند . در بازی Summer Blog HD  والدین کودکان تصمیم گرفته اند تا آن ها را به یک سفر تابستانی بفرستند . اما باید توجه داشته باشید که این سفر ، یک سفر عادی نیست . داستان این بازی به صورت سحر و جادو بوده  و شخصیت های آن نیز سه کودک هستند . در هنگام راه آن ها با یک کابوس مواجه می شوند . آن ها به دنبال این هستند تا از شر این کابوس ها رهایی یابند . شما می توانید هر کدام از این شخصیت های که می خواهید را انتخاب کرده و با آن بازی را شروع کنید . البته بد نیست بدانید که اگر از شخصیت مورد نظر خود خسته شدید ، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید .

امیر قلیزاده بازدید : 595 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Shards-of-Time

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Shards of Time  باید به غرب وحشی سفر کرده و پازل های متعددی را حل کنید . در این سفر شما با چالش های متنوع و باور نکردنی روبه رو خواهید شد . در ابتدا باید طلسم مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس با استفاده از آن به مبارزه پرداخته و به هرج و مرج پایان دهید . از اسرارهای  موجود در شهر باخبر شده و آن ها را افشا کنید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی بوده و شما می توانید ۱۶ شخصیت منحصر به فرد را انتخاب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 429 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Gun Strike

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی بازی Gun Strike  را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید به عنوان یک مزدور با دشمنان خود مبارزه کنید . بیش از ۲۲ نوع دراختیار شما خواهد بود که باید با استفاده از آن ها تمامی دشمنان را از بین ببرید . گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده و شما هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . این بازی شامل ۸۰ مرحله است که باید سعی کرده تمامی آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شباهت کوچکی به بازی کانتر استرایک دارد .

امیر قلیزاده بازدید : 509 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

A Ride into the Mountains copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی A Ride into the Mountains نیروی شر و تاریکی در کوهی شروع به تاخت و تاز کرده است و این تاخت و تاز روز به روز در حال گسترس است . اما مرد جوانی پدیدار خواهد شد که می بایست با این شیاطین مبارزه کند . شما باید سوار بر اسب شده و با مهارت تیراندازی خود ، نیروی شر و تاریکی از برای همیشه نابود سازید . گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجانی بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد .

امیر قلیزاده بازدید : 245 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 488 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Castle Defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Castle Defense  یکی از محبوب ترین بازی های تولید شده برای اندروید محسوب می شود ! فرمانده جهان ما در معرض خطری بزرگ بوده که تا به اکنون هرگز با آن رو به رو نشده است . نه تنها اورک ها ، بلکه شیاطین و هیولاهای دیگر نیز در حال تلاش برای نابودی این فرمانده شجاع هستند . شما باید تمام خود را کرده و یک نیروی دفاعی قدرتمند ایجاد کنید و هیولاها و شیاطین را از بین ببرید . در ابتدا باید برج های مستحکم بسازید تا دشمنان نتوانند به قملرو شما نفوذ کنند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با میلیون ها بازیکن آنلاین اشاره داشت

امیر قلیزاده بازدید : 385 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Blood-Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر دنبال کننده سری بازی های دویدن هستید ، حتما Blood Run را بر روی اندروید خود نصب نمایید . یک نفر در برابر ۳۰۰۰۰ نفر ! همه چیز را خودتان تعیین خواهید کرد . آیا در برابر دشمنان تسلیم شده و اجازه می دهید تا شما را نابود کنند ؟ بیش از هزاران نیزه به سمت شما پرتاب می شود که باید سعی کنید به آن ها برخورد نکنید . هزاران سرباز جلوی شما را خواهند گرفت و این شما هستید که تعیین می کنید کشته شوید یا بکشید ؛ زنده بمانید یا بمیرید !

امیر قلیزاده بازدید : 444 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

FINAL FANTASY IV

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی FINAL FANTASY IV در ابتدا در سال ۱۹۹۱ ساخته شد که بعدها نسخه های جدیدتر این بازی منتشر گردید . داستان این بازی به صورت دراماتیک است و شخصیت های منحصر به فردی این گیم جذاب را تشکیل می دهند . بازیکن باید در این بازی سعی کند دشمنان خود را که موجوداتی عجیب و غریب هستند ، از بین ببرد . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی بسیار زیبا می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 455 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Critical Missions

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Critical Missions: SWAT یکی دیگر از سری بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد و اگر دنبال کننده بازی های تیراندازی هستید، بدون شک این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . در این بازی می بایست به صورت چند نفره ، چندین ماموریت بحرانی  را به اتمام برسانید . در این بازی که از گرافیک قابل قبولی برخوردار است می توانید سلاح های مختلفی را انتخاب نموده و در فضایی همانند بازی کانتر به نبرد با دشمنان خود بپردازید .

امیر قلیزاده بازدید : 541 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Nun Attack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Nun Attack: Run & Gun، راهبه ها شکست خورده اند. اما شیطان هنوز قدرتمند و استوار است. راهبه ها در این بازی نقش اصلی را دارند. ایمان خود را آزمایش کنید! تا چه حد در برابر نیروی شیطانی مقاومت خواهید کرد؟ تمام تلاش خود را به کار گرفته و شیطان را از سر راه بردارید. در این بازی، باید به صورت مداوم حرکت کنید و بدوید. سلاح های خود را بردارید و نیروی شر را از بین ببرید. لازم به ذکر است که بر سر راه موانعی قرار دارد که باید سعی کنید همه آن ها را پشت سر بگذارید.

امیر قلیزاده بازدید : 391 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Hungry Shark Evolution

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شناگران مواظب خود باشید! کوسه گرسنه بازگشته است و از قبل نیز گرسته تر شده! همه این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شود. تجربه زندگی به عنوان یک کوسه را برای زنده ماندن داشته باشید. شما در این بازی، رشد از یک توله سگ و تبدیل آن به  ۱۰ کوسه بزرگ را مشاهده خواهید کرد. شما باید گنجینه ها و طلا ها را پیدا کرده و آن ها را بردارید. پس از جمع آوری طلا، می توانید توانایی کوسه خود را بیشتر کنید و او را قدرتمند تر جلوه دهید.

امیر قلیزاده بازدید : 413 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Sword & Glory

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Sword & Glory یک بازی اکشن و بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. آیا دوست دارید که کشته شوید؟!در این بازی یک قهرمان و یک تبهکار وجود دارد که این دو با شمشیر باهم مبارزه می کنند. آیا به دنبال شکوه و عظمت هستید؟ شکوه و عظمت خود را با شکست دادن تبهکاران نشان دهید. این بازی بسیار زیبا و هیجانی است. شما نباید در مقابل تبهکاران زانو بزنید. قابل توجه است که امتیاز این بازی در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۶ است

امیر قلیزاده بازدید : 514 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (2)

Gangstar-Vegas

توجه : فکر نمیکنم تبلت dimo 700 توانایی اجرای این بازیو داشته باشند اما تبلت های 700S  و +900  احتمالا اجرا کنن .

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

امیر قلیزاده بازدید : 383 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Guns 4 Hire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Guns 4 Hire یک بازی اکشن و گرافیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد. هفت میلیارد نفر بر روی زمین،  صد میلیون سلاح در بازار و ده ها میلیون آدم های بد در این بازی وجود دارند. در این بازی شما باید با اربابان جاهل و دیکتاتور های فاسد رو به روز شوید. در این بازی اسلحه های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از تمامی آن ها استفاده کنید.  شما باید به کماندو های اسلحه دار بپیوندید تا بتوانید دیکتاتور ها را از بین ببرید. قابل توجه است که گرافیک این بازی ، خیلی خوب می باشد

امیر قلیزاده بازدید : 387 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

Roundhouse

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Roundhouse یکی از بازی های اکشن و زیبا برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. این بازی، یک بازی دو بعدی است و با الهام از یک مدرسه قدیمی، به یکی از بهترین بازی های اکشن تبدیل شده است. در این بازی شما باید خشم خود را تقویت کنید و با دشمنان خود مبارزه کنید. هرکدام از کارفرمایان، شما را به چالش می کشند. در این بازی، همه چیز را سریعا یاد خواهید گرفت.قابل توجه است که  این بازی، بر پایه فیزیک ساخته شده است

امیر قلیزاده بازدید : 467 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Razor Salvation

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اکنون شما به عنوان فرمانده ی با تجربه کشتی فضایی Salvation باید از سیاره زمین در مقابل حملات فرا زمینی ها دفاع کنید تا به این وسیله مانع از نابودی بشریت شوید.
بازی Razor Salvation روایت گر یکی از نبرد های چالش برانیگیز میان آدمیان و فرازمینی هاست که با بهره گیری از یک داستان قدرتمند شما را به دفاع از سیاره کوچک خود در برابر حملات موجودات پلید فضایی دعوت می کند.

امیر قلیزاده بازدید : 574 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

3D-City-Run-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

۳D City Run 2 یکی از زیباترین بازی های سبک دویدن برای اندروید می باشد که با بیش از ۵ میلیون بار دانلود از جمله موفق ترین آنها نیز هست . در این گیم که توسط سازنده سری بازی های مشهور Temple طراحی گردیده است شما در نقش لئون یک ماجراجو قرار خواهید گرفت که اکنون می خواهد برای زنده ماندن در خیابان های شهر دویده و خود را از مرگ حتمی نجات دهد . افزون بر این که در طول بازی کاراکتر را خواهید دواند ، می بایست زامبی هایی را که مسیرتان را اشغال کرده اند با بهره گیری از سلاح های موجود در دست از بین ببرد ؛ یک آپشن جدید که گیم پلی این سبک از بازی ها را دگرگون ساخته است !

امیر قلیزاده بازدید : 497 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7741867418/House_of_the_Dead_Overkill_LR.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

House of the Dead Overkill: LR یک بازی اکشن بسیار زیباست که در آن می بایست بر اساس یک استوری لاین جذاب برای نجات خود در برابر دشمنانتان بنجنگید .
بازی در سه مکان مختلف صورت خواهد پذیرفت که هر یک آنقدر ترس را در وجود شما ایجاد می کند که تا آخرین نفس خود جیغ خواهید کشید ! گیم پلی بازی در سبک شوتینگ می باشد که در می توانید با کسب امتیازات بالا امکان آپگرید کردن سلاح های مختلف را نیز برای خود فراهم آورید

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 605 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7740758602/The_Secret_Legacy.jpg

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در هنگام تمیز کردن دفتر کار مادربزرگ، کتی نامه ای مرموز را پیدا می کند که در آن از وجود گنج هایی گرانبها در سراسر جهان خبر داده شده است از این رو  کتی برای یافتن دلیل مرگ مرموز مادربزرگش و همچنین پیدا کردن گنج ها سفر خود را آغاز کرده و از شما در گیم The Secret Legacy برای حل جالش های پیش رویش یاری می طلبد

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

ویژگی ها
- صحنه های سه بعدی با سرنخ های مخفی
- سفر به مقبره tomb
- سرنخ های بسیار برای یافتن دلیل مرگ مادربزرگ
- استفاده از مکان های رازآلود و با شکوه

امیر قلیزاده بازدید : 538 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7739032575/SkullForce_Betrayal.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

SkullForce Betrayal یک بازی سبک شوتر سوم شخص می باشد که دارای گرافیک و افکت های صوتی بسیار زیبایی می باشد .
در سال ۲۲۱۰ ، گروه Skul را که نیروهایی کارآزموده تشکیل می دهد به ماموریت هایی خطرناک پای می گذارند . تیم شما اکنون در برابر دشمنانی نه از جنس آدمیان بلکه ربات ها قرار گرفته و وظیفه ی تان نابودی آنهاست . شما به عنوان یکی از آخرین سربازان این گروه که توانسته است در برابر حملات سنگین دشمن زنده بماند می بایست تمامی دشمنان را نابود ساخته و اقدام به بازسازی گروه تان کنید .

توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو در قسمت نظرات اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 555 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7738386876/Prince_of_Persia_Classic.jpg

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر
بازی Prince of Persia Classic در مورد شاهزاده ی جسور ایرانی است که ماموریت یافته  پرنسس را نجات دهد. وی باید با استفاده از مهارت شمشیربازی خود از میان نگهبان قصر بگذرد و شاهزاده خانوم که در زندان محبوس شده را رها سازد. از این رو می طلبد شما با بهرگیری از یک استراتژی مناسب این ماموریت را با موفقیت به پایان برسانید.
افزون براین باید به این نکته توجه داشته باشید که در تمام مسیر تله های بسیاری تعبیه شده است که شما باید با استفاده از هوش خود آنها را پشت سر بگذارید.

 توجه : لطفا دوستانی که روی تبلت تست کردن مدل تبلت و اینکه بازی اجرا شد یا نشدو اطلاع بدن , خیلی ممنون .

امیر قلیزاده بازدید : 495 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7736756020/Zombies_Runa.jpg

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Zombies, Run! یک بازی خارق العاده در سبک دویدن و البته ماجراجویی صوتی است !

بندهای کفش تان را بسته و هدفون روی گوش در حالی که تنها گام به سوی بیرون از خانه برداشته اید ناگهان در فاصله ۱۰۰ یاردی خود افرادی را می بینید که در حال آمدن به صورت شما هستند . شما می توانید بایستید و مرگ را تجربه کنید یا اینکه با قدرت هر چه تمام تر از آنها بگریزید ! بازی پیش روی که یکی از برترین و تحسین شده ترین بازی های سبک دیودن است دارای گیم پلی بسیار زیبایی است که قطعا با انجام یک باره آن دیگر نخواهید توانست آن را ترک کنید .

برای دانلود در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

امیر قلیزاده بازدید : 850 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7734334080/splinter_cell.jpg

تست شده در تبلت دیمو

سام فیشر  یکی از افراد ماهر و حرفه ای سازمان سیا امریکا میباشد که به دلیل داشتن اطلاعات فوق سری از این سازمان در جنگ عراق سازمان سیا سعی میکند سام فیشر را از بین ببرد به همین دلیل دختر  او را میگیرند و فیشر در تلاش برای نابودی سازمان و ازادی دخترش است.

برای دانلود در ادامه همراه ما باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 782 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7730602040/rope_escape_v1_01.jpg 

Rope Escapeیک بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که نسخه جدید آن را همراه با پول و سکه بی نهایت برای شما عزیزان قرار داده ایم . در این بازی زیبا شما باید از هر وسیله ای که خاصیت فنری دارد برای پرواز در میان درختان استفاده کرده و مسیر خود را در میان درخت های انبوه پیدا کنید ، همچنین باید مراقب سنگ های بزرگ ، حیوانات وحشی و نیزه هایی که سرخپوستان به سمت شما پرتاب می کنند باشید. بازی دارای محیط زیبا و گرافیک بالایی می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 545 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7730600856/Ninja_Chicken_Ooga_Booga.jpg

تست شده در تبلت دیمو

همیشه بازی های ساده ای مثل  Ninja Chicken  وجود دارند که در عین سادگی طرفداران مخصوص خود را دارند. این بازی اخیرا مورد توجه اندروید داران عزیز قرار گفته و جزو بازی های برتر مارکت شده است. در این بازی شما نقش یک  مرغ را به عهده دارید که به جنون دچار شده و فکر میکند که یک نینجا است و میخواهد این را به دیگران ثابت کند. بازی دارای ۳۰ مرحله جذاب به همراه گرافیک فانتزی زیبایی است .

برای دانلود میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.
این بازی توانسته طرفداران زیادی را برای خود به دست آورد و هم اکنون دارای ۴٫۷ ستاره از ۵ ستاره در اندروید مارکت هست!

امیر قلیزاده بازدید : 517 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7731578602/Bladeslinger1.jpg

تست شده در تبلت دیمو

Bladeslinger بازی برتر به انتخاب گسترش دهندگان در اپ استور iOS که توانسته رتبه ۴/۴ را به خود اختصاص دهد اکنون برای اندروید ارایه گردیده است .
یک بازی بسیار زیبا با بهره گیری از گرافیک سه بعدی در سبک اکشن که با داشتن تم داستانی بر اساس ویلیام گلستون که هنگام بازگشت به شهر خود ، کمر بر نابود سازی پیکر شیطان کهکن می بندد . بازی با دارا بودن محیطی سه بعدی و داشتن کاراکتر های پویا و نیز بهره گیری از از نورپردازی و سایه باعث شده است به گرافیکی خارق العاده تبدیل گردیده که تا کنون نمونه آن را بر روی بازی های موبایلی ندیده اید !

دانلود ادامه مطلب

امیر قلیزاده بازدید : 1176 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/SHADOWGUN_DeadZone_v0.2.jpg

تست شده در تبلت دیمو  (بدون نیاز به دیتا )

نسخه جدید بازی زیبا و مشهور SHADOWGUN که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! داستان بازی در سال ۲۳۵۰ رخ می دهد. اوضاع کهشان به هم ریخته و همه جا را نابسامانی فرا گرفته است . در میان این آشفتگی شخصی به نام دکتر Edgar Simon  با ساختن سلاح های رباطی فکر حکومت بر جهان را در سر می پروراند. شما به عنوان یک مامور کهکشانی وظیفه دستگیر کردن Edgar Simon را دارید. اما چنین کاری اصلا آسان نیست و شما مبارزه ی بزرگی را پیش رو دارید. بازی SHADOWGUN دارای گرافیک فوق العاده ای است که شما را مجذوب خود خواهد ساخت!

برای دانلود در ادامه مطلب همراه ما باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 654 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (4)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/nfs%20most%20wanted%202012.jpg

حتما همه ی شما با عنوان NFS که یکی از زیبا ترین بازی های سبک ریسینگ در کنسول های مختلف می باشد اشنایی کامل داریم ! اکنون نسخه ی دوم از سری بازی های محبوب Most Wanted برای اندروید عرضه شده است که از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. در این بازی شما باید به مسابقه با خلافکاران ببردازید و ماشین های انان را بدست اورید همچنین باید مواظب پلیس نیز باشید و از دست ان ها فرار کنید!

برای دانلود این بازی زیبا و فوق العاده به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

 

امیر قلیزاده بازدید : 850 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/Grand-Theft-Auto-III-v1.jpg

تست شده در تبلت دیمو

شرکت RockStar به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این شرکت در حرکتی خاطره انگیز برای طرفداران بازی های کامپیوتری، بازی فوق العاده محبوب GTA 3 را برای سیستم عامل  اندروید عرضه کرده است. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۰۱ به بازار آمد طی مدت کوتاهی توانست مخاطبان بیشماری را به خود جذب کرده و با فروش ۱۴ میلیون نسخه، تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی ها شود. بازی سبک OPen World مثل تمام بازی های GTA دیگر دارد که در شهر Liberty City اتفاق می افتد می توانید ماموریت های مختلف در بازی را به پایان برسانید .

برای دیدن ویدیو اجرای بازی GTA III در تبلت دیمو اینجا کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 18,582
  • بازدید کلی : 1,010,620