loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 428 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Earth HD Deluxe Edition

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Earth HD Deluxe Edition لایو والپیپر فوق العاده زیبای کره زمین را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید. تصاویر کره زمین و کره ماه را به صورت HD در گوشی خود مشاهده کنید. شما می توانید حالت های مختلفی از کره زمین را در این لایو والپیپر مشاهده کنید. کیفیت تصاویر این لایو والپیپر فوق العاده بالاست. قابل توجه است که این تصویر زمینه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۳ را کسب کرده است

امیر قلیزاده بازدید : 524 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Dog-Live-Wallpaper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dog Live Wallpaper یک وال پیپر لایو زیباست که با استفاده از آن خواهید توانست سگ هایی زیبا و بامزه را به محیط اندروید خود آورده هوم اسکرینی دگرگون شده را تجربه نمایید . اگر می خواهید بدانید که این پاپی ها چه قیافه هایی دارند کافیست وال پیپر پیش رو را از اندرویدها دانلود نموده و بر روی دستگاه خود نصب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 725 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

solar1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ به بالا

منظومه شمسی زیر دستان شما خیره کننده است!

این بار شما را در یک کهکشان رها میکنیم تا فراتر از زمین را تجربه کنید. اگر به کهکشان ها و ستارگان علاقه مندید پیشنهاد میکنیم والپیپر فوق العاده Solar System HD Deluxe Edition ، و را از دست ندهید.با در نظر گرفتن گرافیک این والپیپر شما میتوانید از دیدن تصاویر متحرک در هوم اسکرین خود لذت ببرید . دیدن  توده های گازی با اتمسفر متحرک ، خورشید با شعله های فروزان ، تمامی سیارات منظومه شمسی  با همه جزئیات و ویژگی های آنها (سیارات عطارد، زهره، مریخ، مشتری، زحل، اورانوس، نپتون، پلوتون و از همه مهم تر، زمین از فاصله ای نزدیک قابل مشاهده است)، مدار حرکت سیارات و گرد و غبارات فضایی که از دقت بالایی برخوردار است احساس غیر قابل توصیفی را برای  شما به ارمغان می آورد.از دیگر ویژگی هایی که میتوان ذکر کرد عبارتند از :  تم با رنگ بندی متفاوت ، پشتیبانی از حسگر حرکتی ( ژیروسکوپ )، صرفه جویی در مصرف باتری، تنظیم حساسیت دوربین و نحوه نمایش سیارات از دور یا نزدیک .

امیر قلیزاده بازدید : 651 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

http://s4.picofile.com/file/7750262361/Sky_Flowers_HD.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Sky Flowers HD وال پیپری متفاوت و بسیار زیباست که گلهایی بر فراز ابرها را در هوم اسکرین اندرویدتان به نمایش در می آورد با پروانه ها و زنبورهایی پرواز کنان میان آنها . این کاغذ دیواری لایو از ۵ بک گراند مختلف بهره مند می باشد که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید . افزون بر این امکان سفارشی سازی کردن آپشن قسمت های مختلف نظیر تعداد ابرها ، گل ها و نیز زنبور ها یا سرعت حرکت انیمیشن ها و نیز فعال و غیر فعال کردن افکت های مختلف برخوردار می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 525 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7739039993/Mafia_Live_Wallpaper.jpg

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

شهر مافیا یک وال پیپر لایو بسیار زیبا و اینتراکتیو می باشد که با بهره گیری از اتمسفر موجود در مافیای سالهای ۱۹۳۰ که پر از تاریکی و مرگ بود ساخته شده است تا هوم اسکرین اندروید شما را به طور کلی دگرگون کند . این وال پیپر همانند سایر گونه های مشابه تنها چند تصویر متحرک نبوده و با لمس کردن هر بخش توسط انگشت خود می توانید تغییراتی ایجاد کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 512 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/true%20water%20live%20wallpaper.jpg

یک لایو والپیپر فوق العاده زیبا و دیدنی با کیفیت بسیار بالا می باشد. این لایو والپیپر یکی از بهترین ها برای اندروید می باشد که با داشتن محیط زیبا و طبیعی نمایی تازه به گوشی اندروید شما می بخشد. برنامه شامل تصاویر مختلفی با موضوع اب می باشد که قادر خواهید بود با لمس بر روی ان جریان اب را به شکلی زیبا و خیره کننده هدایت کنید و از ان لذت ببرید. افکت های اب در این برنامه بسیار حرفه ای طراحی شده اند و از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشند.

برای دانلود  این برنامه فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 524 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/panda%20dumpling.jpg

 

 

Panda Dumpling نام یکی دیگر از والپیپرهای متحرک زیبایی می باشد که از طرف شرکت معروف apofiss برای اندروید منتشر شده است!

این لایو والپیپر نمایی از یک خرس پاندای بازیگوش می باشد که بر روی هوم اسکرین گوشی شما قرار میگرد. شما باید از ان مراقبت کنید و گاهی اوقات با لمس صفحه کارهای جالبی  مثل جباب کردن یا بازیگوشی انجام می دهد. همچنین شما می توانید با سلیقه خود محیط اطراف پاندا را تغییر دهید. این لایو والپیپر با انواع تبلت ها و گوشی های اندروید سازگاری کامل دارد.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 647 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/toy%20story.jpg

یک لایو والپیپر فوق العاده زیبا و باکیفیت بالا HD می باشد که برای تبلت های اندروید منتشر شده است! 

این لایو والپیپر که نمایی زیبا از شخصیت های داستان اسباب بازی ها می باشد و می توانید بر روی انها شخصی سازی نیز انجام دهید .

برنامه دارای زمینه های زیادی می باشد که با لمس هرکدام از وسایل درون تصویر اتفاق خاصی روی میدهد. 

این برنامه به صورت تمام صفحه بر روی تمامی تبلت های اندروید قابل اجرا می باشد.

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 478 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/my%203D%20fish%20II%20v2.jpg

نام یک آکواریوم ۳ بعدی زیبا با کیفیت بالا می باشد که اکنون نسخه دوم ان برای اندروید منتشر شده است! 

این برنامه نمایی زیبا از یک آکواریوم بزرگ با ماهی های بزرگ ، کوچک و رنگارنگ می باشد که زیبایی خاصی به گوشی یا تبلت اندروید شما می بخشد. 

امکان شخصی سازی برنامه و تغییر تعداد ماهی ها ، روشنایی صفحه ، تغییر پوسته ، رنگ ماهی ها و همچنین تنظیم زاویه دوربین از امکانات برنامه می باشد.

برای دانلود  این لایو والپیپر زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

امیر قلیزاده بازدید : 1161 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/home%20live%20wallpaper.jpg

My Log Home والپیپری بسیار زیبا و با کیفیت بالای HD  می باشد. با نصب آن می توانید نمایی از قسمت های مختلف یک خانه زیبا چوبی را در گوشی یا تبلت اندروید خود به نمایش بگذارید. همچنین با شخصی سازی این برنامه قادر خواهید بود وسایل و نمای خانه را به صورت ۳۶۰ درجه تغییر دهید و یا نمایی از درون اتاق ها انتخاب کنید. یکی از قابلیت های فوق العاده این برنامه امکان قرار دادن تصویر های شخصی خود بر روی قاب عکس های درون خانه می باشد که جلوه ای بسیار زیبا به خانه می بخشد. همچنین امکان قرار دادن ساعت انالوگ و تقویم بر روی دیوار خانه نیز فرآهم شده است. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 780
  • بازدید سال : 18,651
  • بازدید کلی : 1,010,689