loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
wistful بازدید : 608 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (2)

 

http://s4.picofile.com/file/7805678167/stargate.jpg

تذکر : فایل نصبی خراب است , دانلود نکنید

Stargateیک بازی فوق العاده گرافیکی و ماجرایی می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! صدای شخصیت های این بازی را نیز اشخاص معروفی همچون ریچارد دین و جک اونیل بر عهده دارند ! ماجراجویی خود را اغاز کنید و به اردوگاه موجودات شیطانی سفر کنید و آن ها را نابود کنید قبل از اینکه دیر شود ! بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد . گیم پلی بازی نیز بسیار جذاب و اعتیاد آور می باشد .

 

 دانلود با حجم 396 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط medyaaa در تاریخ 1392/04/01 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

اقا خسته نباشین الان من بازی گرافیکی خیلی قویه Dungeon Hunter 4 v1.0.1 رو هم تست کردم رویه دیمو 900 پلاس خواستم بگم هر کی از این تبلت داره میتونه از این بازی هم لذت ببره.دارم رو بازی 9mm هم تستش میکنم اگه جوابش ok بود جوابشو بهتون میگم.امیدوارم از این به بعد از دیمو 900+ هم تو سایت خوبتون برنامه و آموزش قرار بدین خوشحال میشم که به هم کمک کنیم.با تشکر مهدی
پاسخ : ممنون از فعالیتت مهدی جان , مطمعنا اگر چیزی به دستم برسه سریعا در وبلاگ قرار میدم .

موفق باشید

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1392/03/31 و 6:39 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون.آفا من این بازی دانلود کردم و کامل دانلود شد اما نصب نمیشه تبلت من دیمو 900 پلاس هستش.ممنون میشم کمک کنین
پاسخ : سلام دوست عزیز , نظر لطف شماست .
حتما تست میکنم و خبرشو همینجا اطلاع میدم
پاسخ : مهدی جان متاسفانه این فایل مشکل داره و نصب نمیشه ,
بنده هم تست کردم و نصب نشد , واقعا از شما معذرت میخوام .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 746
  • بازدید ماه : 1,932
  • بازدید سال : 19,803
  • بازدید کلی : 1,011,841