loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 574 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Fisher's Family Farm

تست شده

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 شما در بازی Fisher’s Family Farm  صاحب یک مزرعه بزرگ خواهید بود! باید به رئیس مزرعه کمک کنید تا محصولات خوشمزده خود را به فروش برساند. باید از حوضچه های خود در برابر شکارچیان مزاحم مراقبت کنید. نباید اجازه دهید که شکارچیان به اهداف خود برسند و ماهی های شما را بدزدند. مزرعه خود را زنده نگاه داشته و به یک قهرمان تبدیل شوید. لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی، بسیار هیجان انگیز است

امیر قلیزاده بازدید : 693 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy-Taxi

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crazy Taxi یکی از جذاب ترین بازی های ماشین سواری ارایه شده برای pc در سال های نه چندان دور بود که در آن شما نقش یک راننده تاکسی را بر عهده داشته که می بایست مسافران خود را با سرعت هر چه تمام تر از میان موانع فیزیکی و البته ترافیکی که در طول مسیر وجود دارد به مقصد برسانید . اکنون با گذشت چند سال از ارایه اولین نسخه اش شاهد ورود آن به دنیای اندروید هستیم و اکنون می بایست در اسمارت فون یا تبلت خود به مسافرکشی مشغول شوید !

امیر قلیزاده بازدید : 542 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Nun Attack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Nun Attack: Run & Gun، راهبه ها شکست خورده اند. اما شیطان هنوز قدرتمند و استوار است. راهبه ها در این بازی نقش اصلی را دارند. ایمان خود را آزمایش کنید! تا چه حد در برابر نیروی شیطانی مقاومت خواهید کرد؟ تمام تلاش خود را به کار گرفته و شیطان را از سر راه بردارید. در این بازی، باید به صورت مداوم حرکت کنید و بدوید. سلاح های خود را بردارید و نیروی شر را از بین ببرید. لازم به ذکر است که بر سر راه موانعی قرار دارد که باید سعی کنید همه آن ها را پشت سر بگذارید.

امیر قلیزاده بازدید : 474 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Brickshooter Egypt

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

انجام بازی Brickshooter Egypt، نیازمند یک مغز قوی و هوشی سرشار می باشد . شما باید اهرام باشکوه مصر را بازسازی کنید. این گیم ، یک بازی منحصر به فرد و هیجانی با گرافیک خیره کننده می باشد که  بیش از ۷۰ مرحله مختلف دارد .  باید جدول ها را مرتب کنید و عظمت  اهرام باشکوه مصر را بازگردانید . همچنین  صداهای به کار رفته در بازی بر جذابیت آن افزوده است .

امیر قلیزاده بازدید : 391 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Hungry Shark Evolution

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شناگران مواظب خود باشید! کوسه گرسنه بازگشته است و از قبل نیز گرسته تر شده! همه این ها در بازی Hungry Shark Evolution پدیدار می شود. تجربه زندگی به عنوان یک کوسه را برای زنده ماندن داشته باشید. شما در این بازی، رشد از یک توله سگ و تبدیل آن به  ۱۰ کوسه بزرگ را مشاهده خواهید کرد. شما باید گنجینه ها و طلا ها را پیدا کرده و آن ها را بردارید. پس از جمع آوری طلا، می توانید توانایی کوسه خود را بیشتر کنید و او را قدرتمند تر جلوه دهید.

امیر قلیزاده بازدید : 406 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Pettson's Inventions Deluxe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pettson’s Inventions از سری بازی های سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید به پیرمردی به نام Pettson و گربه اش کمک کنید تا اشیاء جدیدی را اختراع کنند و اختراعات خود را تکمیل کنند. این بازی بسیار زیبا است. باید قسمت های مختلف اشیاء اختراع شده توسط این پیرمرد را برداشته و آن ها را کنار یکدیگر قرار دهید تا اختراع مورد نظر تکمیل شود. در واقع باید یک پازل را تکمیل کنید. قابل توجه است که این بازی بیش از ۶۶ مرحله دارد.

امیر قلیزاده بازدید : 1024 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Taskbar - Windows 8 Style

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با نرم افزار Taskbar – Windows 8 Style  نوار وظیفه ویندوز ۸ را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. شما می توانید با این نرم افزار رابط کاربری گوشی خود را زیباتر سازید. با این نرم افزار، به راحتی می توانید اپیلیکشن های خود را راه اندازی کنید. باید توجه داشت که ممکن است  دکمه استارت ظرف دو ثانیه باز نشود، زیرا اگر گوشی شما سنگین باشد کمی طول خواهد کشید. اگر می خواهید که این نرم افزار عملکرد خوبی در گوشی داشته باشد، باید حافظه آزاد بیشتری در دسترس باشد

امیر قلیزاده بازدید : 578 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Extreme Road Trip 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Extreme Road Trip 2 یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر توانایی زیادی در کنترل کردن ماشین دارید، بدون شک این بازی بهترین تجربه برای شما خواهد بود. در این بازی، باید با بالاترین سرعت ممکن حرکت کنید و ماشین را کنترل کنید. با استفاده از نیترو، سرعت ماشین خود را تقویت کنید. در ضمن، پس از گذراندن مراحل به شما سکه داده خواهد شد. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۶ را کسب کرده است

امیر قلیزاده بازدید : 681 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Dwarf Dust

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در صرف هزینه های حفاری زمین صرفه جویی کنید، زیرا بازی Dwarf Dust همراه شما  خواهد بود. در این بازی، به این کوتوله ها کمک کنید تا در سریع ترین زمان ممکن زمین را حفاری کنند. ممکن است هنگام حفاری زمین، موانعی بر سر راه کوتوله ها قرار بگیرد که شما باید جلوی آن ها را بگیرید. دشمنان سعی می کنند تا با استفاده از بمب جلوی کار شما را بگیرند. لازم به ذکر است که این بازی، می تواند سرگرم کننده باشد.

امیر قلیزاده بازدید : 138 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Mad Truck 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Mad Truck 2 یکی دیگر از بازی های ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید با این ماشین بزرگ در کوهستان ها مسابقه دهید در مدت زمان معین شده به مقصد مورد نظر برسید. اما باید کمی دقت کنید! زیرا در جاده موانع بسیار زیادی از جمله چوب، سنگ و زامبی وجود دارد که آن ها نمی خواهند به شما اجازه دهند تا از جاده عبور کنید. گیم پلی این بازی ساده، اما پرطرفدار می باشد. قابل توجه است که امتیاز این بازی در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۸ است.

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 720
  • بازدید ماه : 1,906
  • بازدید سال : 19,777
  • بازدید کلی : 1,011,815