loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 245 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 430 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Championship Jet Ski 2013

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

ما شما را به مسابقات جت اسکی Championship Jet Ski 2013  دعوت می کنیم ! تمامی این مسابقات در سواحل آفتابی که در وسط جنگل قرار دارد  برگذار خواهد شد . شما می توانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و یا به صورت تک نفره این بازی را انجام دهید . تنها کافی است جت اسکی مورد نظر خود را انتخاب کنید ! این بازی در مکان هایی نظیر موناکو ، استرالیا و کالیفرنیا برپا می شود . باید توجه  داشت که این بازی از حالت های تک نفره و یا چند نفره به صورت آنلاین کاملا پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 488 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Castle Defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Castle Defense  یکی از محبوب ترین بازی های تولید شده برای اندروید محسوب می شود ! فرمانده جهان ما در معرض خطری بزرگ بوده که تا به اکنون هرگز با آن رو به رو نشده است . نه تنها اورک ها ، بلکه شیاطین و هیولاهای دیگر نیز در حال تلاش برای نابودی این فرمانده شجاع هستند . شما باید تمام خود را کرده و یک نیروی دفاعی قدرتمند ایجاد کنید و هیولاها و شیاطین را از بین ببرید . در ابتدا باید برج های مستحکم بسازید تا دشمنان نتوانند به قملرو شما نفوذ کنند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با میلیون ها بازیکن آنلاین اشاره داشت

امیر قلیزاده بازدید : 385 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

Blood-Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر دنبال کننده سری بازی های دویدن هستید ، حتما Blood Run را بر روی اندروید خود نصب نمایید . یک نفر در برابر ۳۰۰۰۰ نفر ! همه چیز را خودتان تعیین خواهید کرد . آیا در برابر دشمنان تسلیم شده و اجازه می دهید تا شما را نابود کنند ؟ بیش از هزاران نیزه به سمت شما پرتاب می شود که باید سعی کنید به آن ها برخورد نکنید . هزاران سرباز جلوی شما را خواهند گرفت و این شما هستید که تعیین می کنید کشته شوید یا بکشید ؛ زنده بمانید یا بمیرید !

امیر قلیزاده بازدید : 533 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Penalty ShootOut football game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا ضربات پنالتی را دوست دارید و می خواهید به صورت مداوم ضربات پنالتی بزنید؟ ما بازی Penalty ShootOut football game را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم .
این گیم ، بهترین بازی زدن ضربات پنالتی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر از طرفداران فوتبال به ویژه بازی های جام ملت های اروپا هستید به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید .

امیر قلیزاده بازدید : 440 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

ORDO 1 copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار ORDO Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اپیلیکشن های خود مدیریت داشته باشید . اگر به دنبال یک فایل منیجر قوی برای گوشی اندرویدی خود هستید ، بدون شک این اپلیکیشن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . این نرم افزار ، یک مدیر پرونده بسیار ساده و در عین حال شیک برای سیستم عامل اندروید می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغاتی عرضه شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 444 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

FINAL FANTASY IV

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی FINAL FANTASY IV در ابتدا در سال ۱۹۹۱ ساخته شد که بعدها نسخه های جدیدتر این بازی منتشر گردید . داستان این بازی به صورت دراماتیک است و شخصیت های منحصر به فردی این گیم جذاب را تشکیل می دهند . بازیکن باید در این بازی سعی کند دشمنان خود را که موجوداتی عجیب و غریب هستند ، از بین ببرد . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی بسیار زیبا می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 404 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Tiny Thief

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به ماجراجویی های دزد کوچک بپیوندید . در بازی Tiny Thief  یک پسر بسیار کوچک قصد دارد تا در دنیایی از حرص، طمع، فساد و بی عدالتی زندگی کند . به دزد کوچولو سلام بگویید و به او ملحق شوید ! دزد کوچک، باید با حیله گری و نیرنگ سعی کند تا اشیاء را بدزدد . شما باید او را در ۶ ماجرای حماسی قرون وسطی همراهی کنید اما در این راه می بایست کاملا حواس تان جمع باشد چرا که او با شوالیه های تاریکی و دزدان دریایی سرکش رو به رو خواهد شد و لازمه پیروزی تسلط داشتن بر دوستان و دشمنان است .

امیر قلیزاده بازدید : 518 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Skiing Fred

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Skiing Fred، می توانید به یک اسکی باز حرفه ای تبدیل شوید. در این بازی باید با دوستان خود رقابت کنید. مهارت خود را در اسکی سواری نشان دهید. باید از موانع عبور کرده و به سمت بالا و پایین بپرید. نباید اجازه دهید که دشمنان، از شما جلو بزنند. هر چه بیشتر بتوانید به دشمنان خود ضربه بزنید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد. لازم به ذکر است که بر سر شما تله هایی قرار خواهد گرفت که باید تمام تلاش خود را به بگیرید و از تمامی آن ها عبور کنید

امیر قلیزاده بازدید : 455 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Critical Missions

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Critical Missions: SWAT یکی دیگر از سری بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد و اگر دنبال کننده بازی های تیراندازی هستید، بدون شک این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . در این بازی می بایست به صورت چند نفره ، چندین ماموریت بحرانی  را به اتمام برسانید . در این بازی که از گرافیک قابل قبولی برخوردار است می توانید سلاح های مختلفی را انتخاب نموده و در فضایی همانند بازی کانتر به نبرد با دشمنان خود بپردازید .

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 732
  • بازدید سال : 18,603
  • بازدید کلی : 1,010,641