loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 595 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Shards-of-Time

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Shards of Time  باید به غرب وحشی سفر کرده و پازل های متعددی را حل کنید . در این سفر شما با چالش های متنوع و باور نکردنی روبه رو خواهید شد . در ابتدا باید طلسم مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس با استفاده از آن به مبارزه پرداخته و به هرج و مرج پایان دهید . از اسرارهای  موجود در شهر باخبر شده و آن ها را افشا کنید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی بوده و شما می توانید ۱۶ شخصیت منحصر به فرد را انتخاب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 328 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

BasketDudes Liga Endesa

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 اگر علاقه مند به سری بازی های بسکتبال هستید ، به هیچ عنوان بازی BasketDudes Liga Endesa را از دست ندهید . تنها کافی است توپ را برداشته و سپس آن را داخل تور بیاندازید . دقت داته باشید  که با ورود هر توپ به داخل تور امتیاز کسب خواهید کرد . گیم پلی این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور بوده و می تواند مدت ها شما را سرگرم کند . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از دستگاه های اندرویدی با پردازنده armv7  پشتیبانی می کند .

امیر قلیزاده بازدید : 441 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

MOTO STRIKER HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

شما می توانید در بازی MOTO STRIKER HD با دوستان خود رقابت کرده و آن ها را شکست دهید . قطعا تجربه بسیار خوبی را با این بازی خواهید داشت . تنها کافی است موتور خود را انتخاب کرده و گاز دهید !  بدون شک تصاویر اچ دی و سه بعدی به کار رفته در این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . اکنون سوار بر موتور خود شده و با دوستان رقابت را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد

امیر قلیزاده بازدید : 429 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Gun Strike

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی بازی Gun Strike  را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید به عنوان یک مزدور با دشمنان خود مبارزه کنید . بیش از ۲۲ نوع دراختیار شما خواهد بود که باید با استفاده از آن ها تمامی دشمنان را از بین ببرید . گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده و شما هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد . این بازی شامل ۸۰ مرحله است که باید سعی کرده تمامی آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شباهت کوچکی به بازی کانتر استرایک دارد .

امیر قلیزاده بازدید : 597 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

Asterix

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Asterix Megaslap  حدود ۵۰ سال قبل از میلاد می باشد و ۹۰ درصد کشور توسط رومیان اشغال شده است ! تمام کشور ؟ خیر . هنوز روستای گول تصرف نشده است . ساکنان این روستا بسیار سرکش بوده و قصد دارند در برابر تهاجم رومیان مقاومت کنند . روزی ، فردی معجونی آمیخته با سحر و جادو می نوشد و تا آن جا که ممکن است از این روستا دور شده و به جنگ با رومیان می رود . شما باید در این سفر ، او را همراهی کنید . این بازی برای تمامی سنین مناسب می باشد . لازم به ذکر است که نباید دزدان دریایی را فراموش کنید ، زیرا آن ها هم ممکن است به شما آسیب بزنند !

امیر قلیزاده بازدید : 612 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Bad Piggies HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Bad Piggies HD توسط شرکت Rovio ساخته شده است . اگر طرفدار سری بازی های پرندگان خشمگین هستید ، بدون شک این بازی شما را خشنود خواهد کرد . خوک ها شخصیت اصلی این بازی هستند . شما باید به خوک ها کمک کنید تا بتوانند پرواز کنند و برای این کار باید از تمامی ابزارهای خود استفاده نمایید .  اگر شما از رانندگی خوک ها لذت می برید ، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . وظیفه اصلی شما رساندن خوک ها به تخم مرغ ها است . لازم به ذکر است که این بازی فوق العاده سرگرم کننده است و شما می توانید دوستان خود را به چالش بکشانید .

امیر قلیزاده بازدید : 400 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Cut the Rope HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Cut the Rope HD شما باید به این هیولا کمک کنید تا برای تغذیه ، آب نبات ها را بخورد . در بازی طناب هایی وجود دارد که شما باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را ببرید . دراین صورت تمامی آب نبات ها ، ستاره ها و امتیاز ها را جمع آوری خواهید کرد . این بازی ، دارای ۳۷۵ مرحله هیجان انگیزی بوده  که مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . جمع آوری ستاره ها و بازکردن مرحله های مخفی از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می رود .

امیر قلیزاده بازدید : 509 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

A Ride into the Mountains copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی A Ride into the Mountains نیروی شر و تاریکی در کوهی شروع به تاخت و تاز کرده است و این تاخت و تاز روز به روز در حال گسترس است . اما مرد جوانی پدیدار خواهد شد که می بایست با این شیاطین مبارزه کند . شما باید سوار بر اسب شده و با مهارت تیراندازی خود ، نیروی شر و تاریکی از برای همیشه نابود سازید . گیم پلی این بازی بسیار جذاب و هیجانی بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد .

امیر قلیزاده بازدید : 516 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

stick Run Mobile

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بازی stick Run Mobile با بیش از ۴۰ میلیون طرفدار ، اکنون موفق ترین دونده بی پایان در گوشی اندرویدی شما خواهد بود . در این گیم جذاب شما با چالش های گوناگونی رو به رو خواهید شد که می بایست از موانع عبور کرده و مراحل را به اتمام برسانید . جالب این است که بدانید که این بازی توسط یک دانش آموز ۱۶ ساله آلمانی طراحی شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 507 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

Fruit Ninjuss in Boots

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 686
  • بازدید سال : 18,557
  • بازدید کلی : 1,010,595