loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 548 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

Age of Thrones

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Age of Thrones   یک بازی بسیار زیبا و جذاب در دوران قرون وسطی بوده که شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از قعلعه های خود محافظت کنید . در ابتدا بایستی با امواج اورک ها ، اژدها ، ارواح و موجودات تیره را از بین برده و دشمنان را شکست دهید  .این بازی همواره با سبک آزاد ارائه شده و که به شما این اجازه را می دهد تا خود و قعلعه های خود را کنترل نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸ سطح منحصر به فرد  و۶ برج مختلف می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 339 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Super Dynamite Fishing Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Super Dynamite Fishing Premium بایستی با استفاده از خطرناک ترین و بزرگ ترین سلاح ها خود را برای یک ماهی گیری احمقانه آماده کنید ! با استفاده از مسلسل های مرگبار می توانید  بیش از ده نوع ماهی در رودخانه ها و دریاچه ها صید کنید . دقت داشته باشید که این بازی به صورت کامل برای گوشی  Xperia PLAY بهینه سازی شده است . همچنین لازم به ذکر است که این بازی قابلیت app2sd را دارا بوده و شما قادر خواهید بود آن را به مموری کارت گوشی انتقال دهید .

امیر قلیزاده بازدید : 155 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Sprinkle Islands

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 تایتان مجددا می سوزد ! سعی کنید که برنده جایزه آتش نشانی شده و یک ماجراجوی بسیار خوب باشید . در آینده ای نه چندان دور زباله های فضایی که در حال سقوط در جزایر زیبای تایتان هستند ، به زودی با سیاره زمین برخورد خواهند کرد . محل این برخورد جزیره تایتان است ! بدون شک بازی Sprinkle Islands بسیار هیجان انگیز می باشد . اکنون مردم این جزیره به کمک شما احتیاج دارند . اکنون شما باید به وسیله آب آتش را خاموش کرده و مردمان جزیره را نجات دهید . با حل پازل های متعدد کنترل آب های موجود را به دست بگیرید  وآتش را خاموش کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 454 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Yahoo!-Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر به دنبال نرم افزار رسمی شرکت یاهو جهت مدیریت ایمیل هستید ، ما نرم افزار Yahoo! Mail را به شما معرفی می نماییم  . با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت داشته و آن ها را مشاهده کنید . شما قادر خواهید بود تا برای دوستان خود ایمیل ارسال کرده و ایمیل های آن ها را نیز بخوانید . دقت داشته باشید که تنها با یک کلیک به صندوق پستی خود دسترسی خواهید داشت ! از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبانی از چندین اکانت ایمیل اشاره داشت .

امیر قلیزاده بازدید : 486 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Tiny Farm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی Tiny Farm وظیفه شما این است که یک مزرعه بسیار کوچک و دوست داشتنی را مدیریت کنید . در این مزرعه نادرترین حیوانات وجود دارند . در این مزرعه شما باید حیوانات را پرورش داده و به رشد آن ها کمک کنید . تمام تلاش خود را برای تبدیل کردن مزرعه خود به عنوان بهترین مزرعه به کار بگیرید . لازم به ذکر است که رویدادهای هیجان انگیزی در این بازی رخ می دهد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را تجربه کنید . در حال حاضر وظیفه شما مراقبت از حیوانات می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 624 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

امیر قلیزاده بازدید : 689 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

CalcTape Smart Calculator

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یک ماشین حساب حرفه ای به نام CalcTape Smart Calculator را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده این ماشین حساب ، می توانید به آسانی محاسبات خود را انجام دهید . یکی از قابلیت های اصلی این برنامه که آن را از سایر رقبا مجزا می کند این است که به شما این امکان را می دهد تا محاسبقات قبلی را خود را تغییر داده و آن ها را ویرایش کنید . لازم به ذکر است که این ماشین حساب ، انقلابی نوین در ماشین حساب های جیبی می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 923 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (13)

Fast-&-Furious-6-The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !
پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 660 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

carnivores-ice-age

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید در  بازی Carnivores Ice Age ، به شکار زمستانی رفته و مهارت خود را  در شکار امتحان کنید . شما باید به مناطق دور افتاده آفریقا سفر کرده و شکار کردن را در آن جا تجربه نمایید . لازم به ذکر است که تمامی لوازم جانبی شکار نظیر دوربین شکاری ، نقشه و …  در اختیار شما خواهد بود .

امیر قلیزاده بازدید : 418 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Summer-Blog

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 تعطیلات آغاز شده و بچه ها برای یک سفر ماجراجویی آماده می شوند . هنگامی که تعطیلات فرا می رسد ، والدین بچه ها کمی آزرده خاطر می شوند ، زیرا بچه ها پس از آغاز تعطیلات به صورت مداوم با کامپیوتر بازی کرده و اوقات و فراغت خود را بازی کردن پر می کنند . در بازی Summer Blog HD  والدین کودکان تصمیم گرفته اند تا آن ها را به یک سفر تابستانی بفرستند . اما باید توجه داشته باشید که این سفر ، یک سفر عادی نیست . داستان این بازی به صورت سحر و جادو بوده  و شخصیت های آن نیز سه کودک هستند . در هنگام راه آن ها با یک کابوس مواجه می شوند . آن ها به دنبال این هستند تا از شر این کابوس ها رهایی یابند . شما می توانید هر کدام از این شخصیت های که می خواهید را انتخاب کرده و با آن بازی را شروع کنید . البته بد نیست بدانید که اگر از شخصیت مورد نظر خود خسته شدید ، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید .

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 756
  • بازدید سال : 18,627
  • بازدید کلی : 1,010,665