loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 197 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

Subway Surfers

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما باید تا آن جا که می توانید فرار کنید ! باید همراه با حیله و تزویر از دست پلیس فرار کرده و امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . در طول مسیر سکه های متعددی وجود داشته که می توانید آن ها را نیز جمع آوری کنید . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور می باشد .

امیر قلیزاده بازدید : 411 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Freeletics.PRO.Fitness.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Freeletics PRO Fitness  از این پس مانند یک ورزشکار ورزش کنید ! این برنامه با ارائه تمرین های بدنسازی به شما کمک می کند تا اندام خود را زیباتر کرده و آن را بهبود ببخشید . از این پس برای تناسب اندام دیگر نیازی به دستگاه های بدنسازی نخواهید داشت ، زیرا این اپلیکیشن همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از تامیر نیز قادر خواهید بود تا حرکات ورزشی خود را تنظیم نمایید . اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

امیر قلیزاده بازدید : 296 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Plants-vs-Zombies-2

نسخه زبان انگلیسی افزوده شد .

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 زامبی ها مجددا  بازمی گردند ! اکنون وظیفه شما این است تا لشکر سیاه زامبی ها را از بین ببرید . در ابتدا باید از مواد غذایی موجود در باغ خود محافظت کرده و سپس در برابر زامبی ها مقاومت کنید . با روش های شگفت انگیز از گیاهان خود دفاع کنید . با استفاده از انگشتان دست خود چمن را لمس کنید ، در آن صورت آن ها نابود خواهند شد . دقت داشته باشید که بازی Plants vs. Zombies 2 HD شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . بار کردن مراحل جدید و نابود کردن زامبی ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند .

امیر قلیزاده بازدید : 409 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Puffin Web Browser

توجه :ف-ی-ل-ت-ر -ش-ک-ن

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Puffin Web Browser  یکی از بهترین و سریع ترین مرورگر های اینترنت برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده از این برنامه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تب های نامحدودی را ایجاد کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان دانلود فایل ها از اینترنت ، سرعت بسیار بالا و وجود ماوس مجازی بر روی صفحه نمایش اشاره داشت . این مرورگر با پشتیبانی کامل از فلش ، خیال کاربران را بابت تماشای فیلم در اینترنت راحت کرده است ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سریع ترین موتور جاوا اسکریپت موجود در میان مرورگر ها  بهره می برد . تجربه بسیار خوبی از وبگردی به صورت Desktop  یا mobile view را با این مرورگر داشته باشید .

امیر قلیزاده بازدید : 499 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Brave-Bit

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا بازی هیجان انگیز Brave Bit را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما باید سعی کنید تا مهارت خود را به دوستان نشان دهید . با عبور از اره های خطرناک ، نرده های الکتریکی ، مسلسل ها و راکت ها مراحل جدیدتر را باز کنید . این بازی شامل ۳۰ مرحله چالش انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که در هر فصل دنیای جدیدی  به بازی اضافه شده است .

امیر قلیزاده بازدید : 139 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

nyanko-ninja

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا از کشتن دشمنان خسته شده اید ؟ آیا دوست دارید تا افراد تبهکار را از بین ببرید ؟ ما بازی nyanko ninja را به شما معرفی می نماییم . دقت داشته باشید که کنترل این بازی بسیار شبیه به پارکور می باشد . در این بازی شما با بیش از ۲۰ نوع هیولا رو به رو شده که باید تمامی آن ها را نابود کنید . سه کارفرما با حمله های مکرر خود ، مردم را به شدت ناراحت کرده اند . اکنون وقت آن فرا رسیده تا جلوی آن ها را بگیرید . آیا شما می توانید موفق شوید ؟ تنها کافی است خودتان امتحان کنید .

امیر قلیزاده بازدید : 560 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

X-Ray Scanner copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار X-Ray Scanner می توانید اسمارت فون اندرویدی خود را به اشعه x تبدیل کنید ! این برنامه به شما کمک می کند تا به آسانی دوستان خود را فریب داده و به چالش بکشانید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن یک دوربین نیست ! شما با استفاده از سنسور G قادر به اسکن اشعه x خواهید بود . همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار صرفا جهت سرگرمی و شوخی بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد !

امیر قلیزاده بازدید : 361 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Danger-Dash

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 آیا شما یک ماجراجوی واقعی هستید ؟ پس با انجام بازی Danger Dash  این را ثابت کنید !‍ در این بازی شما باید با استفاده از توانایی و مهارت خود از دست یک ببر خطرناک و شر  فرار کنید . در هنگام راه با تله های متعددی رو به رو خواهید شد که باید با استفاده از هوش خود از تمامی آن ها عبور کنید . همچنین لازم به ذکر است که وجود تله های متنوع ، پرش اسلایدی و بازکردن کاراکتر های سرد  از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می گردند .

امیر قلیزاده بازدید : 467 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

Fable-Kingdom

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی هیجان انگیز Fable Kingdom HD شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و شهر رویایی خود را بسازید . با استفاده از قهرمانان موجود در بازی می توانید اسراری را که در طول مدت زمان بسیار طولانی ای فراموش شده اند را کشف کنید . نیروی شیطانی را شکست داده و نیروی مثبت را جایگزین آن کنید . به کمک این قهرمانان افسانه  ای ماموریت های خود را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که در این بازی بیش از ۷ شخصیت منحصر به فرد وجود دارد

امیر قلیزاده بازدید : 187 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

Prehi44storik v1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Prehistorik یکی از معروف ترین بازی های دستگاه های آتاری بوده که اکنون نسخه اندروید آن نیز منتشر گردید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از موانع عبور کنید . دقت داشته باشید که دشمنان زیادی سعی می کنند تا جلوی شما را بگیرند . اما شما باید از تمامی آن ها عبور کنید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 721
  • بازدید سال : 18,592
  • بازدید کلی : 1,010,630