loading...
Dimo
آخرین ارسال های انجمن
امیر قلیزاده بازدید : 889 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (10)

http://phgallery.persiangig.com/image/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/dimoiran.rozblog.com.jpg

 

به نام خدا

سلام به همگی . امیدوارم با ایجاد این وبلاگ بتونم کمک کوچیکی به شما دوستای گلم کرده باشم .

تو این وبلاگ میتونید هر سوالی راجب تبلت دیمو دارید بپرسید و تا 24 ساعت بعد 100% جواب بگیرید .

از درخواست گیم گرفته تا سوالای مختلف در خدمتتون هستم البته شاید بعضی از سوالارو هم خودم نتونم جواب بدم . ولی مطمعنا جواب شمارو پیدا میکنمو اطلاع میدم .

       موفق باشید ( امیر )

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مکس در تاریخ 1392/11/01 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

سلام من یک تبلت دیمو700خریدم چه طوری میتونم برم به انترنت البته بدون وای فای میشه با کابل رفت
پاسخ : سلام رفیق
با تبلت دیمو 700 فقط از طریق وای فای میتونید به اینترنت کانکت بشید
موفق باشید

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1392/02/09 و 5:08 دقیقه ارسال شده است

اگر میشه بزارید امروز لطفا واسه اندروید
پاسخ : نرم افزار در وبلاگ قرار گرفت

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1392/02/08 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشد برنامه فیلتر واسه اندروید دیمو 700s میخوام میشه لطف کنید سریع بزارید خواهشن
پاسخ : سلام دوست عزیز
شما میتونید از نرم افزار سایفون برای اندروید استفاده کنید

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1392/02/07 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید اقا اگر میشه این فایل فلش و اموزشش واسه دیمو 700s به صورت رایکان بزارید لطفا من منتظرم لطفا
پاسخ : اگه فایلشو پیدا کنم حتما میزارم دوست عزیز

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1392/02/06 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

یک سوال دیگه خیلی ممنون از اینکه جواب میدید دست عزیز من فلش بکنم مشکلی در بلوتوثش اینا در 700s پیش نمیاد و فکر نکننم احتیاجی باشه در 700s باید مشکلاتش حل کرده باشن دیگه اره؟
پاسخ : خواهش میکنم دوست عزیز
به احتمال زیاد مشکلی پیش نمیاد. ولی واسه اطمینان شما 1 روز به من مهلت بدید از دوستان بپرسم همینجا اطلاع میدم. ایشالا تا فردا شب خبرشو میدم
پاسخ : متاسفانه این رام فقط روی تبلت دیمو 700 کار میکنه . البته روی 700s هم کار میکنه ولی امکان داره بعضی از امکاناتش مثل همون بلوتوثش از کار بیفته

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1392/02/06 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز در خود تالار دیمو اموزش گزاشتید و دیدم میگم پارت 1 و 2 عینه همه چیکار کنم عکس نداره تو اموزش انتخاب عکس گفته
پاسخ : منظور از select img یه عکس که با دوربین گرفته شده نیست . منظور همون فایل های زیپیه که اول دانلود کردید ( از دوتا پارت تشکیل شده که بعد از اکسترکت میشه یکی , با اسم dimo 4.1 , حجم حدودا 400مگابایت , و فرمت img )
برای دیدن فرمتش روش کلیک راست کنید و بعد propertis را بزنید


این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1392/02/06 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

اگر میشه یک عکس بزارید ببینم چطوریه لطفا کمک کنید
پاسخ : این لینک راهنمای استفاده از live suit همراه با عکس و توضیح



پاسخ : http://dimoiran.rozblog.com/post/27



این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/02/06 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

یعنی 2 تا فایل زیپ بکنم تو یک پوشه بعد اکسترکتش کنم میشه واضح بگید تو لایو اون برنامه که نشون دادید باید عکس انتخاب کنیم چه ربطی به برنامه داره اخه بدشم تو پارت 1 و 2 هردو یک دونه فایل اجراو یک فایل متنی داره لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : شما دوتا فایل زیپ از قسمتی مثل زیر دانلود کردید. درسته ؟

برای دانلود پارت اول اینجا کلیک کنید .

برای دانلود پارت دوم اینجا کلیک کنید .

اگه درسته .پس این دوتا پارتو بزارید کنار هم و پوشه اولو اکسترکت کنید ( پوشه دوم لازم نیست خودش در ادامه پارت اول اکسترکت میشه) . بعد از اکسترکت شما یه فایل با اسم dimo 4.1 و با فرمت img و با حجم حدود 400 مگابایت دارید. ( این همون عکسیه که باید تو live suit تو قسمت select img انتخاب کنید )

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/02/06 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

یعنی وقتی میگه عکس انتخاب کن به جای عکس پارت 1 بهش بدم چون تو پارت 1 و 2 که دانلود کردم الان فقط یک فایل اجرای و یک فایل نوت پد داره سوال 2 کاستوم اندروید 4.1.2 رو 700s کار میکنه و بالاتر میره یعنی ورژن تبلتم به جای این 4.1
پاسخ : شما 2تا پارتی که دانلود کردیو بزار کنار هم ( توی یه پوشه ) بعد اولیو اکسترکتش کن , دومی هم خود به خود اکسترکت میشه. بعد اکسترکت میشه 1 فایل با حجم حدودا 400 مگابایت ( شما این فایلو باید تو برنامه live suit انتخاب کنی .

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/02/06 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید اقا من این رام 4.1 اندروید دانلود کردم پارت 1 و 2 عینه هم هست و وقتی اجرا میکنی درایو سیدی رام انتخاب میکنه و حالت برن هست و یک چیز دیگه اینکه من برنامه اصلی LiveSuitPack_version_1.09_20120301
را دانلود کردم و تو عکس که گزینه به نام انتخاب عکس داره از کجا باید وارد کنم چون تو فایلاش نداره
و سوال دیگه این رام با اون رام دیگه چه فرقی دارهرام کاستوم اندروید 4.1.2 برای دیمو 700
و یک سوال دیگه اگر اندروید بالاتر بیاد قابل ارتقاع هست یا نه ؟
این اپدیت رام واسه d700 گزاشتید رو d700s اجرا میشه؟
پاسخ : سلام دوست عزیز
1. تو برنامه live suit pack همون گزینه ای که میخواد عکس انتخاب کنرو روش کلیک کنید و فایلی که اول دانلود کردید( همونی که از 2تا پارت تشکیل شده) رو انتخاب کنید
2.تبلتی که من داشتم رام اصلیش 4.0.3 بود که باگ های خیلی زیادی داشت ( سرعت کم بوت , هنگ زیاد و کلی مشکل دیگه) اما با این رام 4.1.1 همه مشکلاتش حل شد . اما رام 4.1.2 که شما میگی راستش اطلاعی ازش ندارم
3.بله 100% قابل ارتقاست
4.من فقط رو دیمو 700 امتحان کردم اما از دوستانی که d700s دارن سوال میکنم خبرشو تو همون پست rom 4.1.1 میزارم.
راستی حتما قبل ارتقای تبلت راهنمای اونو از لینکی که پایین میزارم مطالعه کنید
http://dimoiran.rozblog.com/post/27

موفق باشید ( مدیر وبلاگ )


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 984
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 515
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 973
  • بازدید ماه : 2,159
  • بازدید سال : 20,030
  • بازدید کلی : 1,012,068